Naisen alapään tuoksu/haju

  • Viestiketjun aloittaja Maarit
  • Ensimmäinen viesti
Maarit
Mielipidekysely. Pidättekö miehet naisen alapään hajusta? Haisteletteko sitä mielellään, onko se menettelevä, siedettävä vai ettekö pistä päätänne lähellekään? Kiinnostaa vain koska ex-poikaystävä ei voinut sietää tätä hajua eikä siksi mielellään halunnut sitä sormiinsa tai luoja varjele, harrastaa suuseksiä. Että onko yleistä vai oliko kyseinen tyyppi ihan friikki?
 
neitonen
Eikös miehet yleensä tykkää nuolla?
Hajut ja maut voivat vaihdella eri ihmisillä, saattaa haista pahalle jos on joku tulehdus ja makuun saattaa vaikuttaa jopa se mitä syö esim. valkosipuli. Mun mies sanoo aina, että nuolee mua mielellään, koska ei haise ja maistu pahalle, niinku joillakin on tehnyt.
 
epeli
En ole tähän ikään (55) vielä epämielyttävää tuoksua kokoneut.

Kylläkin toisella on voimakkaampi tuoksu vasta pestynäkin kuin toisella.

Pääsääntöisesti naisen alapään tuoksut ovat aina olleet ""sfääreihin"" vievät.

Minä ainakin olen aina hulluna näihin tuoksuihin.
 
hajunsyöjä
joopa joo, yhdellä tyttöystävälläni oli joskus niin voimakas tuoksahdus, että piti tuulettaa aika lailla aktin jälkeen, eikä sitä sillin hajua meinannut millään saada talttumaan. Onko kellään ollut samanlaisia kokemuksia?
 
hmm
oon nainen ja otin kerran kaveriltani suihin koska halusin tietää haiseeko/maistuuko nainen pahalle. Mu mielestä nainen tuoksuu houkuttelevalle ja maistuu hyvälle. en kyllä oo silti lesbo että silleen ei naiset kiinnosta. :)
 
Nöpö
Mielipidekysely. Pidättekö miehet naisen alapään hajusta? Haisteletteko sitä mielellään, onko se menettelevä, siedettävä vai ettekö pistä päätänne lähellekään? Kiinnostaa vain koska ex-poikaystävä ei voinut sietää tätä hajua eikä siksi mielellään halunnut sitä sormiinsa tai luoja varjele, harrastaa suuseksiä. Että onko yleistä vai oliko kyseinen tyyppi ihan friikki?
Mun mielestä se pillu haisee ja maistuu ihan hyvälle=)
pitäähän sänky leikeissä alapään haista kiimalle tai muuten myös=)
Minä ainakin tykkään että pillussa on sellainen hyvä aromi se saa mut ihan kiimaan=)
Mitäs naiset on mieltä miehen munan hajusta=)?
 
Viimeksi muokattu:
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Nöpö;10735568:
Mun mielestä se pillu haisee ja maistuu ihan hyvälle=)
pitäähän sänky leikeissä alapään haista kiimalle tai muuten myös=)
Minä ainakin tykkään että pillussa on sellainen hyvä aromi se saa mut ihan kiimaan=)
Mitäs naiset on mieltä miehen munan hajusta=)?

"Sissijuuston" haju on mulle aivan off! Puhdas, vasta pesty kikkeli - nam!
 
Kakkonen
Sattuipa kerran yhelle karjulle kerran semmoinen tapaus,
että se iski paarista yhen vosun ja vei sen kämpille.
No se kotka sano tykkäävänsä 69:stä niin eihän karjukaan
pannut hanttiin.
Oikea yllärin teki kuitenkin sen vosun haaroissa ollut
oikein silmiä kirvelevä, jumalaton tampaksinkatku.
Tätä katkua ei mies enää kauaa kestänyt,vaan parahti, että:
"Pierase edes, että saa raitista ilmaa"

Sää: Puolipilvinen, +19 C , Tuuli etelä-kaakosta
 
testaaja
Ihan yhtä lailla naisen alapään tuoksut/hajut vaihtelevat eri henkilöillä, kuin miehilläkin.

Otapa ap. suihin kolmelta kymmeneltä eri tyypiltä, niin taatusti törmäät myös siihen pahanhajuiseen, jota ei voi ottaa suuhun.
 
toevo
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää röökimuijia;10736253:
Tupakkaa polttavien naisten alapäät haisevat pahalta.

Hyrylläpä kerran Reitinhovissa, kävi yksi striptiis-neiti, Miss Maria, joka ryököt poes peältään heitettyvään alako polttoa tupakkie sillä alapeällään. Osasi, ruoja, puhallella savurenkaetahi värkillään.

Anto sitten jämät tupakista meijän poekien pöytään. Kele, että sitä norttie veittiin vuoron perrään, toesen vuoron toenen. Posket lommolla.
 
entinen neiti
Hyrylläpä kerran Reitinhovissa, kävi yksi striptiis-neiti, Miss Maria, joka ryököt poes peältään heitettyvään alako polttoa tupakkie sillä alapeällään. Osasi, ruoja, puhallella savurenkaetahi värkillään.

Anto sitten jämät tupakista meijän poekien pöytään. Kele, että sitä norttie veittiin vuoron perrään, toesen vuoron toenen. Posket lommolla.

Nyt kuule valehtelet!

Ei Väenö ainakaan.....
 
Viimeksi muokattu:
entinen neiti
Onko se Väenö tämän palstan vikiliiks? Tietovuoto? Jos on, niin sillon paheksun voemakkaasti. Kaekestahan sitä soattovaa ukkoporukalla puhhuo, van akoelle ei toenna sannoa puolta sannoa. Minusta nähen.

Olkoon tai ei..mutta minusta tuntuu että olen eniten juuri tuon Väenön kanssa naimisissa.
Sanokoon hän sitten mitä haluaa..parempi ettei sano.
 
Viimeksi muokattu:
Lännessä aurinkoista
Hyrylläpä kerran Reitinhovissa, kävi yksi striptiis-neiti, Miss Maria, joka ryököt poes peältään heitettyvään alako polttoa tupakkie sillä alapeällään. Osasi, ruoja, puhallella savurenkaetahi värkillään.

Anto sitten jämät tupakista meijän poekien pöytään. Kele, että sitä norttie veittiin vuoron perrään, toesen vuoron toenen. Posket lommolla.

Juu, kävi se samainen Maria täällä lännessäkin. Veteli tupakkia pillullaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä