Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

  • Viestiketjun aloittaja Nanna:.
  • Ensimmäinen viesti
Leena
Minun mieheni taasen hullaantuu myös, haluaa että tulen hänen kasvoilleen kun nuolee minua.Itse en vain osaa ejakuloida siinä tilanteessa...se tapahtuu vain kun saan oikein kovaa kyytiä miestä sisääni. En pysty ejakulaatiota siinämielessä hallitsemaan, se vain tulee jos tuntuu tarpeeksi hyvältä, suuseksissä en tod näköisesti rentoudu riittävästi.
 
orgasmiton
Alkuperäinen kirjoittaja maku vaihtelee (m38):
En tiedä liittyykö naisen kuukautiskiertoon vai mihin, mutta jossain syklissä naisen ejakulaationesteen maku vaihtelee. Joskus voi olla makeaa, joskus happamampaa. Siis saman naisen kanssa.

Kaikki naiset muuten eivät ejakuloi. Eivät ainakaan minun kanssani. G-pisteen hyväilyllä, yhdistettynä johonkin muuhun samanaikaiseen hyväilyyn ejakulaatio tulee jos on tullakseen. Siis jos nainen kiihottuu riittävän korkealle tasolle.
olen nyt 27 vuotias, aktiivista seksielämää yli kymmenen vuotta ja ykskaks yllättäen ejakuloin tänään ensimmäisen kerran masturboidessani sauvan kanssa. Olin kyllä yllättynyt, pissaksi luulin ensin mutta kun ei millekkään haissut eikä kyllä pissatanutkaan niin tätä sen kai sitten pakko on olla. Olen aina ollut hyvin litimärkää tyyppiä, joten en välttämättä olisi huomannut sängyssä puuhastellessani miehen kanssa??? Mietin vain että olenkohan koskaan saanut sitten edes kunnon orgasmiakaan? Tyytyväinen olen ollut seksielämääni mutta jos olen ejakuloivaa tyyppiä niin eikö se tapahtuisi aina orgasmin yhteydessä?
 
keeram
orgasmiton: ei orgasmi ja ejakulaatio ole sama asia. Ejakulaationeste tulee naisen eturauhasesta (jota silloin hierotaan, kun g-pistettä hierotaan = siis g-piste on naisen eturauhasen seinämä). Kaikilla naisilla ei edes ole eturauhasta, vaan joillain se on niinsanotusti alikehittynyt, sillon ei voi ejakuloidakaan. Nestettä ei tule joka orgasmissa, etenkin, jos orgasmi "käynnistyy" klitoriksesta tai vaginasta sinällään. Itse en ole koskaan ejakuloinut mutta kylläkin mieluisa yllätys olisi sekä minulle että miehelle, jos noin kävisi, eli toivossa eletään :) Jos kerran sinullakin, orgasmiton, tuo sattui ihan yllättäen niin ehkä muillakin voi onnistua!
 
Miku-78
Alkuperäinen kirjoittaja Linnakundi:
Kiven sisässä sanotaan:"Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi!"
Sitä sanotaan,että Venäjällä kaikki muu on paskaa,paitsi kusi.Linnassa en oo tollaseen törmännyt.
Ejakuloivaan naiseen en ole törmännyt/saanut naista ejakuloivaan,mutta voisiko asiassa sen jälkeen olla epäilyksiä,että saiko nainen,vai ei.Voi kun ois itsellä sinunkaltainen nainen,joka aloitti tämän ketjun.Olen 31v. enkä enää harrasta rikollista toimintaa,mutta aikoinaan ikävä kyllä olin linnassakin hulluimpien joukossa,joka hävettää jo nykyään.
 
uija
Minulla ejakulointi on lisääntynyt. Itse asiassa viimeisimmän vakituisen seksikumppanin kanssa se tapahtui lopulta lähes joka kerta ja nyt olen ejakuloinut masturboinnin aikanakin. En ole siihen yrittänyt mitenkään opetella ja minulla se ei tunnu siltä, että alkaisi pissittää. Itse en sitä mitenkään häpeile, enkä meinaa ruveta häpeilemään, vaikka tulisi mitä miehiä vastaan, mutta toisaalta olisi myös kivaa, ettei sotkua tulisi aina. Ejakuloivatko naiset, jotka eivät ajattele itseään kovin seksuaalisiksi? Itse ainakin olen hyvin seksuaalinen ja olen ajatellut sen liittyvän osaltaan myös siihen.
 
Tomppa 50
Olen 50v mies on pari tusinaa naisia ollut,eräs nainen ejakuloi joka kerta, tamä toinen kolmen vuoden yhdessä olon jälkeen, oli myös seksissä pitkä tauko matkan takia.
 
Manageri
Voisikohan kokeneet naiset sitten antaa vinkkejä nuorelle miehelle, miten naisen saisi ejakuloimaan? Ja ihan yksityiskohtaisesti mielellään, turhaa täällä ujostellaan :) Pahoittelen jos tähän kysymykseen on jo vastattu, en vaan jaksanut etsiä sitä... Kiitos!
 
M+
Ei kaikki ole aina niin yksinkertaista, minunkin vaimo ejakuloi vasta n. 6 kk sitten ekaa kertaa. Aluksi hammennyin eika sankypuuhat oikein maistunut, otin kuitenkin asioista selvaa ja jopa huomasin innostuvani asiasta. Jalkikateen minus jopa hieman hymyilyttaa tyhmyyteni silla nykyaan se on ainoastaan kiihottava leikki.
 
mimosa_5
Itse olen oppinut ejakuloimaan vasta kokemuksen myötä. Minua hävetti runsas kastuminen pienempänä, ja häpeä oli niin suuri, että seksi kaikenkaikkiaan oli vaikeaa, kun heti häpeily johti ihan päinvastaiseen eli alapään kuivumiseen ja suureen pelkoon pedin kastelusta. Miehet ovat opettaneet, että nauttivat iloliemen lennon nähdessään, joten olen jotenkin oppinut vapautuneemmin antamaan tätä nautintoa. Aika pitkä prosessi on ollut kaikenkaikkiaan. Nyt tunnin seksileikeissä nestettä tulee varsin runsaasti, ehkä siinä puolen litran ja litran välillä. :)
 
M+
Pidä itsesi naisena, sinulla on jokin tosikiva kyky ja sitä ei kaikilla naisilla ole. Ihminen on oppivainen ja senhän minäkin sain todeta 40+ vuotiaana , kun luulin jo tietäväni sexistä kovinkin paljon.
 
Jurrski
Joskus ihan teininä, kun olin pidemmässä suhteessa erään poikasen kanssa, niin ejakuloin. Ihmettelin sitä siinä sitten myöhemmin kun en tiennyt tällaisista. Ajattelin että ompa outoa, miksi sänky ei haise ja miksi en muutenkaan huomannut moista tapahtuneen. Se poika selittikin jotain tästä tapahtumasta, mutta ajattelin että se on vastine kusemiselle. Olin pitkään nolona enkä halunnut enää harrastaa mitään. Mutta taidettiinkin sitten seuraavana päivänä uudestaan.

Se oli ainut kerta, eikä minulla ole löysä tai kusivaivoja..
 
nainen vaan
Ei tosiaan ole pissaa, vaan ejakulaationestettä, joka on väritöntä. Itse saan tosi voimakkaita orgasmeja ja ejakuloin niin, että lentää ja tärisen koko kropalla. Pyyhkeitä on laitettava alle, eli spontaanisti ei voi seksiä harrastaa, koska se tapahtuu melkein joka kerta rakastellessa.
 
Spontaanin seksin ystävä
Alkuperäinen kirjoittaja nainen vaan:
...Pyyhkeitä on laitettava alle, eli spontaanisti ei voi seksiä harrastaa, koska se tapahtuu melkein joka kerta rakastellessa.
Ei nyt joka paikkaa tarvi pyyhkeillä suojata? seksiä voi harrastaa metsässä, niityllä, kalliolla, auton konepellillä, rannalla jne., näin muutama paikka tältäkin kesältä mainitakseni... :) onneksi on luova kumppani!

 
opetellut.
Mä kyllä uskoisin että se on virtsaa.. Ja ejakulaation saa parhaiten kyykyssä g-pistettä stimuloiden tai esim tuolilla istuessa. Kyllä se mulla keltaista on, kylläkin hajutonta.
 

Yhteistyössä