Naisen Orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti
Marika
Kysyisin yhtä juttua, joka on mua kauan vaivannut. Kun nainen saa ns. vesiputousorgasmin, jonka jälkeen siis lakanat ovat ihan märät, voiko nainen pissata? Neste haisee ihan pissalle, ja saattaa jättää lakanaan keltaisen jäljen. Kun tämä tapahtuu, saatan kuitenkin saada oragsmin, en ole siitä ihan varma. Jossain väitetään kivenkovaa, että se on mahdotonta, että kiihottuessa ei voi lirauttaa pissaa. Mutta itse taas olen alkanut epäilemään tätä.. Kertokaa, onko se mahdollista! On nimittäin aika hävettävää, jos saadessani ""orgasmin"" pissaan kumppanini suuhun....
 
Oma kokemus
Mun kokemuksen mukaan pissaa ei voi tulla orgasmin saannin yhteydessä. Tai sen jälkeen... Koska mulla ainakin paikat supistuu niin kovasti, etten esim. orgasmin jälkeen saa virtsattua, vaikka kuinka virtsattaisi. Paikat on niin tiukkana.
 
Nanna
En usko, että se on pissaa. Jokatapauksessa tiedän mistä puhut. Itselleni on käynyt samoin ja mitä siitä, jos lirahtaa pissaa. Sehän on puhdasta ainetta. Ennen vanhaan pissatiin tuoreeseen haavaan ja karkoitettiin sillä tavoin haavasta pöpöt. Pissaa juodaan myös joissakin luontaismenetelmissä lääkkeenä. Rakko on terveenä sterili paikka.Jatka vaan harjoituksia.
Täällä jotkut heittäytyvät karkeiksi ja ovat sitä varmaan sitä suhteissaankin.
 
ping
Kyseessä on naisen ejakulaatio, onneksi olkoon! Ulos heruva neste ei ole pissaa, vaan etupäässä muita nesteitä, mutta voi pissaakin seassa olla.

Googleta ko. ilmiö, tietoa löytyy.


 
ymmärrys
Kyllä naiselta tulee ihan omaa nestettä siin eikä se pissaa ole. Lukekaa asiasta on ihan tarpeeksi ihan asiallista tietoa
jos haluaa sitä lukea.
Eihän miehelläkään tule pissiä kun lentää. Naisella sattuu tulemaan ihan samantyyppistä nestettä onhan kyseessä rauhastesta tuleva neste.
 
¨*¨
Kun saan ""naisen ejakulaation"" eli märän orgasmin, se ei ole keltaista, eikä haise virtsalle. Se on kirkasta nestettä joka tuoksuu makealle.
Oletan että ketjun aloittajalla virtsarakko antaa sen verran periksi että virtsankarkailu liittyy orgasmiin/märkään orgasmiin.
 
maastotutkia:)
Kyllä jos neste on keltasta se on pisua,oon nuoleksinu kymmeniä pimppejä ja kyl jos keltast lirahtaa se maistuu pisulle,mut ei se pahan makusta oo ja se jostain syystä viel kiihottaa,joten jatka vaa entisee mallii,pimppi neste on kirkasta joillaki sitäki tulee ku keväisestä purosta,joillaki vain vähän paikat kostuu.
 
Mies suihkussa
Pystyn sormillani antamaan naiselleni kunnon suihkutukset niin, että lakanassa on varmaan metrin halkaisijaltaan oleva märkä läntti. Pari kertaa on tullut nuollessa suuhunkin. Tulee kyllä ihan virtsaputkesta, olen sen läheltä nähnyt. Kerran sama ilmiö tuli, kun nainen ratsasti. Oli muuten mahtava tunne, ja hänkin oli aivan ihmeissään ja anteeksipyytelevä. Sehän pelkästään kiihottaa ja saa minut ainakin panemaan apinan raivolla kovemmin. Nami.
 
Tämmönen tappaus
Multa on lapset leikattu ja sitten jouduin leikkaukseen jossa poistettiin myomia ja muita kasvannaisia.

Leikkauksen jälkeenhän ei saanut harrastaa seksiä ennen lopputarkastusta ja minä olin sika-varma siitä, että mun pissarakko on löystynyt kun aina yöllä heräsin siihen, että paikat oli ihan kosteina ja samoin lakana altani.
Valittelin tätä isännälle ja sillä oli hauskaa...:)) mokoma lurjus...;)
No sitten tuli lopputarkastus ja gyne sanoi, että ei mun pissarakko ole laskenut kun en ole synnyttänyt sillee oikeasti ja että se kosteus tuli suihkuna pimpasta. Vähän muuten hävetti, mutta so what, eli isännällä oli tämän jälkeen vielä hauskempaa. Eli kyllä niitä nesteitä voipi suihkuta muualtakin eikä sen tarvi olla pissaa. Että tämmönen tappaus.

Nolo, mutta silti hauska....:))
 
Orkut
Siis faktana: Ei ole pissaa vaan nimenomaan naisen ejakulaatio.

Nainen voi saada, niinkuin varmasti tiedät, monenlaisia orgasmeja. Klitorisorgasmi on yleisin (tämän minä yleensä saan).

Sitten vaginan sisäinen orgasmi, joka tulee yleensä yhdynnässä (olen itse saanut tämän vain 3 kertaa).

Sitten on G-piste orgasmi, joka voi tulla vahingossa esim ratsastaen, mutta yleensä vaatii mieheltä tietämystä naisen anatomiasta. G-piste orgasmissa nainen voi ejakuloida. Tämä on harvinainen orgasmi, ja onnittelut, kun sellaiseen pystyt! Itse olen saanut tämän vain kerran nuorena, ja olin ihan nolona, kun en tiennyt mitä tapahtui. Tässä nesteessä (jota tosiaan lentää) voi olla seassa virtsaa, mutta pääasiassa se ei sitä ole.
 
Nanna
Olet ejakuloinut eli harvalla naisella on se ""lahja"". Se on siis naisen siemensyöksy joka tulee kiihotuspisteessä/laukeamisen yhteydessä tai lähellä.

Se ei ole pissaa ja ole vaan onnellinen siitä. Täällä linjoilla on kenkkuiluja sulle aiheesta mutta se on kaikkea muuta kuin häpeä. Sun miehes on paratiisissa sun kanssa siitä hyvästä mitä sulla on. JOten nou hätä olet aivan normaali ja onnenmimmi:)!
 
Viriili
Olen kokenut tämän naisen ns. ejakulaation useita kertoja naiseni kanssa. Se on aivan ihana tuntemus, koska silloin ei ole epäilystäkään, saiko naiseni orgasmin, vai ei. Neste on mielestäni muuta kuin pissaa, hyväntuoksuista ja makuista nestettä. joka on koostumukseltaan pissaa vahvempaa ja liukkaamman tuntuista.
Emätinorgasmia väittäisin ns. g-piste orkuksi, koska klitoris
on emättimen yläpuolella häpykukkulan kohdalla varsin suuri, noin 3x6 sm:n kokoinen karheahko möykky (kiihoittuneena), joka on mielestäni tämä salainen g-piste.

Tämän kiihoittaminen ei onnistu kuin sormella, ylöspäin käyristyvällä peniksellä tai tarkoitusta varten haetulla yhdyntä-asennolla.
""Tempun"" onnistuminen takaa naiselle kokemukseni mukaan
voimakkaan orgasmin, josta myös mies saa osansa, varsinkin silloin, jos onnistuu ajoittamaan oman laukeamisensa samanaikaiseksi.
 
alkuper.
Mutta eikös orgasmin kuuluisi tuntua joltain ihanalta? Kun itse en tunne juuri mitään silloin, kun alan valua. Tuntuu vain, että kauhea vessahätä, ja yhtäkkiä on sänky aivan märkä, eikä tuntunut sen ihmeemmältä... Tuntuuko orgasmi aina? Tyhmiä kysymykisä, kiitos jos joku viitsii vastata.. :)
 

Yhteistyössä