Naisen Orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja Marika
  • Ensimmäinen viesti
pit
Just joo. Suosittelin sitä lääkärissäkäyntiä ihan itsellesi. Kannattasi tutustua vaikka ihan perusasioihin, ennenkuin rupeaa edes tällä palstalla laikkimään lääkäriä.

Olen suositellut ennenkin ja suosittelen nyt sinulle ""lääkäri"" ja teille kaikille muillekin asiasta kiinnostuneille Kari Heusalan kirjaa Naisen seksuaalisuus. Siinä on tyhjentävästi selitetty sekä nasen ejakulaatio, naisen orgasrmi, virtsankarkailu yhdynnän aikana ja paljon, paljon muuta.

""Lääkärille"" vielä, naisille ja miehille on yhteistä esim sellainen fysiologinen tosiseikka, että orgasmi ja ejakulaatio eivät välttämättä liity mitenkään toisiinsa.
 
Arska
""...Minä en ole koskaan saanut orgasmia miehen kanssa, enkä ole lääkäriin menossa. Itse pystyn omin käsin sen saamaan. Olen myös ejakuloinut ilman orgasmia....""

Samoin!
 
Arska
Naisen orgasmi on pääsääntöisesti teeskentelyä, oman kokemukseni mukaan. Voihkiminen ja ääntely tarkoittavat oikeasti kehoitusta lopettaa jyystäminen.

G-pistettä ei oikeasti ole olemassakaan ja naisen ejakulaatio tarkoittaa kusemista lakanoihin.

Mutta mennään näillä, kun asiat tiedetään...
 
tietävä
Naisten ejakulaatio ei todellakaan ole mikään "lahja" jokainen nainen voi sen saada, kyse on vaan miesten kokemuksista ja niitten taidoista. Yhdynnän aikana ei voi tulla virtsakarkailua, sillä paikat supistuu myös se rako josta pissa tulee, se ei siis ole mahdollista!
ps. Onneksi olkoon, sait ruiskuorgasmin, etkä kussu alles :)
 
Nam Nam
Kysyisin yhtä juttua, joka on mua kauan vaivannut. Kun nainen saa ns. vesiputousorgasmin, jonka jälkeen siis lakanat ovat ihan märät, voiko nainen pissata? Neste haisee ihan pissalle, ja saattaa jättää lakanaan keltaisen jäljen. Kun tämä tapahtuu, saatan kuitenkin saada oragsmin, en ole siitä ihan varma. Jossain väitetään kivenkovaa, että se on mahdotonta, että kiihottuessa ei voi lirauttaa pissaa. Mutta itse taas olen alkanut epäilemään tätä.. Kertokaa, onko se mahdollista! On nimittäin aika hävettävää, jos saadessani ""orgasmin"" pissaan kumppanini suuhun....

Naisystäväni saa aina märän orgasmin kun nuolen ja imen hänen klitoristaan.Haluan joka pisaran suuhuni,joten haluan nuolla hänet todella puhtaaksi orgasmin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Nam Nam
Kysyisin yhtä juttua, joka on mua kauan vaivannut. Kun nainen saa ns. vesiputousorgasmin, jonka jälkeen siis lakanat ovat ihan märät, voiko nainen pissata? Neste haisee ihan pissalle, ja saattaa jättää lakanaan keltaisen jäljen. Kun tämä tapahtuu, saatan kuitenkin saada oragsmin, en ole siitä ihan varma. Jossain väitetään kivenkovaa, että se on mahdotonta, että kiihottuessa ei voi lirauttaa pissaa. Mutta itse taas olen alkanut epäilemään tätä.. Kertokaa, onko se mahdollista! On nimittäin aika hävettävää, jos saadessani ""orgasmin"" pissaan kumppanini suuhun....

Naisystäväni saa aina märän orgasmin kun nuolen ja imen hänen klitoristaan.Haluan joka pisaran suuhuni,joten haluan nuolla hänet todella puhtaaksi orgasmin jälkeen.Erite joka naisesta erittyy ei todellakaan ole pissaa vaan oikea rakkauden nektaria.
 
Viimeksi muokattu:
vieras
Oon kuullu että g-piste naisella on sanassa shokin. Se viimeinen kirjain. Mutta oli miten oli olen muutaman kerran saanut suuhuni virtsaa ja pidän siitä. Hulluna minua ei pitänyt hän vaan sai myös kuulemma parhaat kehut aivan syystä ettei ollut kukaan pyytänyt ennen.
 
ejakuloin
Jotkut naiset eivät pysty pidättelemään orgasmin hetkellä virtsarakon sulkijalihasta, toiset eivät peräaukon sulkijaa.

Mieluummin 1. vaihtoehto kuin 2.
Onhan se kamalaa jos itse ei satu saamaan ejakulointia koska kaikki naiset ei siihen pysty.

Jos mies pitkään kiihotaa . Lopetaa. ja kiihottaa taas muuttuu tuo ejakulointi neste maitomaiseksi virraksi. Joka maistuu suolasen makealle.

Ainoastaan tuo muuttuminen valkoiseksi virraksi todistaa että se ei ole pissiä.
 
Viimeksi muokattu:
tietämys
Onhan se kamalaa jos itse ei satu saamaan ejakulointia koska kaikki naiset ei siihen pysty.

Jos mies pitkään kiihotaa . Lopetaa. ja kiihottaa taas muuttuu tuo ejakulointi neste maitomaiseksi virraksi. Joka maistuu suolasen makealle.

Ainoastaan tuo muuttuminen valkoiseksi virraksi todistaa että se ei ole pissiä.

K: Mitä linnunpaskassa on se valkoinen osa?
V: Sitä samaa paskaa!

-> Kuvailemasi "ejakulointi neste" on oikeasti kusta. Naisilla ei nimittäin ole eturauhasta - ei yleensäkään mitään rauhasta, joka tuottaisi maidonvalkeaa nestettä. Paitsi, niin tietysti, maitorauhaset, mutta nehän ovat puolen metrin päässä pillusta.
 
Viimeksi muokattu:
pentu
Alkuperäinen kirjoittaja tietämys;11511630:
K: Mitä linnunpaskassa on se valkoinen osa?
V: Sitä samaa paskaa!

-> Kuvailemasi "ejakulointi neste" on oikeasti kusta. Naisilla ei nimittäin ole eturauhasta - ei yleensäkään mitään rauhasta, joka tuottaisi maidonvalkeaa nestettä. Paitsi, niin tietysti, maitorauhaset, mutta nehän ovat puolen metrin päässä pillusta.
Menes nyt opetteleen sitä anatomiaa johonkin . Naisella on myös rauhaset jotka erittävät rakkausnesteitä toisilla enemmän toisilla vähemmän..

Jos et ole ollut terveysoppitunneilla niin kirjastosta saa tietoa jos haluaa.
 
ZEN
Menes nyt opetteleen sitä anatomiaa johonkin . Naisella on myös rauhaset jotka erittävät rakkausnesteitä toisilla enemmän toisilla vähemmän..

Jos et ole ollut terveysoppitunneilla niin kirjastosta saa tietoa jos haluaa.
Täällä on amatöörejä. Olen noin 50 naiselle tehnyt nesteorgasmin. Onnistuu aina, takuuvarmasti, kunhan vain nainen ja mies antautuvat täysillä hommaan. Neste tulee ihan sieltä sisäpuolelta, etupinnan karheasta alueesta läpi tihruen, jopa valuen. Olen nähnyt kyllä myös mistä pissa tulee, siitä pienemmästä näkösällä olevasta aukosta.

No, miehen kannalta tilanne on aina yhtä ikimuistoinen, osaksi myös, että se ei ole arkipäivää vaan vaatii ehkä hieman eläimellistä asennetta, mutta käsipelillä onnistuu helposti. Nopealla liikkeellä 4 sormea sisällä edestakaisin, sormien nivelet hiukan kohollaan g-pistettä vasten. Ahh, niin ihana mahlan maku, joka roiskuu pitkin permantoja. Nautintoja kaikille tämän antaumuksellisen kokemuksen etsimisessä.
 
Viimeksi muokattu:
tekee mieli
Täällä on amatöörejä. Olen noin 50 naiselle tehnyt nesteorgasmin. Onnistuu aina, takuuvarmasti, kunhan vain nainen ja mies antautuvat täysillä hommaan. Neste tulee ihan sieltä sisäpuolelta, etupinnan karheasta alueesta läpi tihruen, jopa valuen. Olen nähnyt kyllä myös mistä pissa tulee, siitä pienemmästä näkösällä olevasta aukosta.

No, miehen kannalta tilanne on aina yhtä ikimuistoinen, osaksi myös, että se ei ole arkipäivää vaan vaatii ehkä hieman eläimellistä asennetta, mutta käsipelillä onnistuu helposti. Nopealla liikkeellä 4 sormea sisällä edestakaisin, sormien nivelet hiukan kohollaan g-pistettä vasten. Ahh, niin ihana mahlan maku, joka roiskuu pitkin permantoja. Nautintoja kaikille tämän antaumuksellisen kokemuksen etsimisessä.
neljä sormea sisällä ..huh. Mulle riittäisi yksi sormi. Ompi isoreikäisiä ämmiä ollut.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä