NAISET! Miten pimppi posliiniksi?!

  • Viestiketjun aloittaja wannabe posliini
  • Ensimmäinen viesti
jänkäjoonas1943
Täysi peesi sulle!! Olen ollut melkein parikymppisest' alkaen posliini ja olen edelleen kun karvat kainaloista sekä alapäästä laseroitu pois.
Noita jänkäjoonaksia omine fetisseineen onneksi ei ole kovin montaa---
näe! Jänkäjoonaksia ei tietenkään ole kuin yksi, mutta karvaisten vittujen ihailijoita on PALJON , todennäköisesti miesten hiljainen enemmistö.
 
Viimeksi muokattu:
Onnistuva mies.
Kauneus on katsojan silmissä. No näkyyks niitä karvoja pikkuhousujen allakin? Mun mielestä karvoja ei tarvi pimpissä olla, kyllä ajelen ne itse pois vaikka brasilialainen miehen tekemänä kiinnostaisikin. Oletko vapaaehtoinen?
Kyllä karvoja on pikkuhousujen allakin, mutta ei kuitenkaan pimpin sisällä.
Ajatuksena karvanleikkuu olisi kiinnostavaa, mutta käytännössä vaikeampi toteuttaa.
 
Viimeksi muokattu:
sokerointi
Olen 5 vuotta jo käynyt sokeroinnissa...Ihanaa. Parasta mitä on, kannattaa kokeilla. Posliini mielestäni kaunis, ja on huoleton olo. Naisena nautin ja olen 50 vuotias...en luovu koskaan sokeroinnista!!!!
 
SAMMY
Vanhemmat ihmiset kyllä kauhistelee

Mitäpäs tuohon mummolla sanomista. Olen lähes kuusikymppinen (mitä tarkoitanet "vanhemmilla") puoliposliiniksi ajeltu. Uimassa tykkään käydä, en ole tarvinnut selitellä. Paljas pimppi tuntuu jotenkin niin puhtaalta, eikä todellakaan tunnu siltä että olisin tulossa lapseksi jälleen.

EI KARVATONTA PANNA SAA!!!!!!!!!!! JOHAN NE KOULUSSA JO OPETTI.
 
Viimeksi muokattu:
Sokerointia miettivä
Olen 5 vuotta jo käynyt sokeroinnissa...Ihanaa. Parasta mitä on, kannattaa kokeilla. Posliini mielestäni kaunis, ja on huoleton olo. Naisena nautin ja olen 50 vuotias...en luovu koskaan sokeroinnista!!!!

Ihana kuulla ikätoverin kommentti. Olen myös 50 v. nainen ja pitänyt alapäätä välillä posliinina välillä vain siistittynä. Olen ruvennut miettimään myös tuota sokerointia, olisi ihanaa kun ei tarvitsisi sheivailla niin usein ja paikat pysyisi sileinä ja pehmeinä. Hinta vain hirvittää, mutta toisaalta kai sitä nyt viimeistään tässä iässä pitää satsata omaan ja miksei myös miehenkin mukavuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
kohta ja 50
Alkuperäinen kirjoittaja Sokerointia miettivä;11164481:
Ihana kuulla ikätoverin kommentti. Olen myös 50 v. nainen ja pitänyt alapäätä välillä posliinina välillä vain siistittynä. Olen ruvennut miettimään myös tuota sokerointia, olisi ihanaa kun ei tarvitsisi sheivailla niin usein ja paikat pysyisi sileinä ja pehmeinä. Hinta vain hirvittää, mutta toisaalta kai sitä nyt viimeistään tässä iässä pitää satsata omaan ja miksei myös miehenkin mukavuuteen.

Kyllä tuo 70 hurahtaa paljon turhempaakin, ja itselläni on riittänyt 6-7 viikkoa seuraavaan käsittelyyn. Välillä tulleita yksittäisiä karvoja olen nyppäissyt pinseteillä pois.
Alussa pyysin jättämään sellaisen viirun, mutta mieheni mielestä se oli ihan hassun näköinen. Joten viimeiset vuodet olen pyytänyt ottanaan ihan kokonaan paljaaksi. Myös pitkäaikainen hyvä ystävättäreni on (ollaan saman ikäisiä) päätynyt samaan malliin ja hän on käynyt pari vuotta sitten Helsingissä jollain laserklinikalla hoidattamassa karvat pois. Haluaisin saman mutta liian kallis toimenpide.
 
Arabia
Alkuperäinen kirjoittaja Vielä jaksaa;11168699:
Jaksoit onneksi kirjoittaa.
onneksi.. En tarkoita etteikö aihe olisi tarpeellinen mutta että tästä on saatu aikaan yli 300 viestiä.. Kivaa se on vaimon posliinia nuolla. Tuntuu vaimoki saavan orkun helpommin posliinina kuin luomuna.
 
sini
En jaksanut lukea kaikkia läpi, saattanee olla aiheena jo jossain. Millä tavoin pidätte alapään karvattomana? Onko jollain kokemusta kosmetologin tekemästä karvan poistosta intiimialueella? Todella vaikea poistaa karvat ja vielä vaikeampaa pitää karvattomana, koska on tietysti täysin luonnotonta kun ne karvat on sinne suojelemaan luotu. Miten siis sen teette ja miten vältytte haavoilta ja tulehduksilta?

on semmosia höyliä jotka ei tee haavoja minulla on
 
Viimeksi muokattu:
Kati54
Työpaikallani pyysin nuorelta pojalta partahöylää lainaksi, kysy mihin tarviin ja tuli möläityttyä etalapään parturointia varten. Lainas ja kysy tarviinko apua ja en ajatelllut et nuori haluis ajaa mun karvat pois. Parturoi kunnolla joka karvan pois vaikka olen viiskymmentä jo täyttänyt, sitten vielä TARKISTI kielellä että oli siisti. Siitä tuli parturi suhde kun kävi siistimässä alapäämi ja muutenkin tyydyttämässä minua. Hyvä että posliini kelpaa nuoremmillekkin.
 
brassi tar
Ei höylällä ei. Kasvaa sänki :(

Vahalla tai sokerilla poies :) Uusikasvu on pehmeämpää ja huomaamattomampaa. Ekakerta sattuu stnasti. Sitten enään ei. Karvat heikentyy.

Miksikö karvat pois? Kosketusherkkyys. Se on ihan toista luokkaa. Äijä tykkää nuolla ihoa ei karvoja. Karvoja jää aina suuhunkin yök voin kuvitella :(

En koskaan vedätä täysin klaniksi. En ole lapsi. Eteen jätetään kohtuullinen raita jonka pidän melko lyhyenä. Mutta on siis selvästi karvaa.
 
kommoon hei
Työpaikallani pyysin nuorelta pojalta partahöylää lainaksi, kysy mihin tarviin ja tuli möläityttyä etalapään parturointia varten. Lainas ja kysy tarviinko apua ja en ajatelllut et nuori haluis ajaa mun karvat pois. Parturoi kunnolla joka karvan pois vaikka olen viiskymmentä jo täyttänyt, sitten vielä TARKISTI kielellä että oli siisti. Siitä tuli parturi suhde kun kävi siistimässä alapäämi ja muutenkin tyydyttämässä minua. Hyvä että posliini kelpaa nuoremmillekkin.

Minäkin pyysi Jänka Juusolta kalun sheivausta. Arvaaks antoko. Mä en ookaan keski-ikäisenä esiintyvä teinipissis trolli.
 
Viimeksi muokattu:
abba
ajaa uudella sheivillä tai miesten parranajo sheivillä, si laittaa agualan geeli ainetta ja kun se on kuivunut niin viälä vähän talkkia. Si löysillä alkkareilla tai ilman nukkumaan ja aamulla ei pitäisi olla mitään ongelmia.
 
Anne 45.
Olen 45v. rouva. mieheni kanssa yhdessä ajellaan aina partahöylällä.parhaimmillaan kun ajeltu pari kolme päivää sitten,kun kummallakin lyhyt kova sänki.tuntuu mahtavalta yhdynnässä kun miehen sänki hankaa omaa sänkeäni.Koittakaa joskus,ihana tunne.
 
Aviomies 43
Vaimo valittaa että sänki kutittaa eikä paljoa siisti, enää en jaksa asiasta sanoa. Vahaukseen/sokerointiin ei mene muille levittelemään.

Posliinia olisi kiva kokeilla mutta taitaa jäädä minulta kokematta.
 
Maaseututyttö
Itse sheivaan. Näppyjä tulee mutta niihin olen laittanut bepanthen anti-exem voidetta ja näpyt ovat kadonneet:) kirvelee laitettaessa mutta 2minuutin kuluttua ri enään ollenkaa. Näpyt lähtee vuorokaudessa:)
 
Ylpeä posliini
En pysty kuin ihmettelemään näiden naisten kommentteja, jotka vertaavat posliinipillua pikkutyttöihin.

Miksi samaan aikaan moni nainen tykkää parrattomasta miehestä? Eikö tämä tuo mieleen pikkupojan? Hyi te pedofiilinaiset! Tai jotkut ajelevat selkäkarvansa. Hyi kauhea!! Miten sellaisia voi ollakaan? Koittakaa te, jotka pidätte rämemajavaa naiseuden merkkinä, tulla pois 1600 luvulta, eiku hitto karvojahan on ajeltu seksikkyyden merkiksi jo antiikin Kreikassa ja Egyptissä tuhansia vuosia sitten.

Ja vaikka onkin posliinipillu niin kyllä se ikä kummasti näkyy jos alkaisi vertailemaan kolmekymppisen ja kaksitoista vuotiaan teinipimppiä saatika muuten näiden vartaloita.

En oikeasti ymmärrä kyseistä argumenttia ollenkaan. Itse olen posliinin puolella, ihan vaan siksi kun se näyttää paremmalta. Ja oma naisellisuuteni ei kärsi tai tipu pikkutytön tasolle vaikka karvoja ei olekaan. Mieheni tykkää myös.
 
vieras
Kerran kokeilin ja pimpsasta vuori verta niin paljon että sairaala reissu tuli ja se oli niin noloa vielä kun se oli mies joka lähti sinne ajattelin jo että se on joku... joka saattaa tehä jotain ku laitto verhot kiinni ja tällee.Joten en suosittele sitä tapaa.mielummin laita liimaa ja paperia ja vedä
 

Yhteistyössä