NAISET! Miten pimppi posliiniksi?!

  • Viestiketjun aloittaja wannabe posliini
  • Ensimmäinen viesti
85C
Onko ne ilon ja himon kiljaisuja ja sitä ettei saa nyppyä?
Minä en hirveästi tykkää siitä kun niistä nypytään ja kiskotaan, sellaista pientä silitystä ja hellää hankaamista kyllä...
 
Aa1
Mikä sen mukavampaa,molemmat posliinina.Turhat karvat veks.Naisen värkki posliilina aivan sikamaisen seksikkään näköinen.Itse miesposliilina tykkään olla ilman turhia karvoja.
 
juyhgf
Alkuperäinen kirjoittaja wannabe posliini:
En jaksanut lukea kaikkia läpi, saattanee olla aiheena jo jossain. Millä tavoin pidätte alapään karvattomana? Onko jollain kokemusta kosmetologin tekemästä karvan poistosta intiimialueella? Todella vaikea poistaa karvat ja vielä vaikeampaa pitää karvattomana, koska on tietysti täysin luonnotonta kun ne karvat on sinne suojelemaan luotu. Miten siis sen teette ja miten vältytte haavoilta ja tulehduksilta?
en pidä karvattomana,kun ei se mielestäni ole aikuisille naisille kohdallaan tuollainen kalju alapää kuuluu pienille lapsille.
 
jatkan
Kuinka olet onnistunut pimpin karvojen hävittämisessä puoliposliini?? Mielenkiinnolla olisi mukava kuulla miten sinulla asia on edistynyt???
Minulla on viellä muutamia vaaleita karvoja sykli vaiheessa kasvamassa, mutta olen todella iloinen jo orastavasta posliinistani..
 
puskapaula
paras vaihtoehto: Sattuuko se sokerointi, nimenomaan tällä Bodyshopin sokerilla, paljon ? Olen miettinyt sen ostamista jo pitkään ja oon kuullu että ihan hyviä kokemuksia siitä säärien suhteen on ainakin ollu, mutta justiinsa se että uskaltaako sitä römpsään laittaa .... :p
 
Ihmettelevä aviomies
Vaimollani on tapana käydä naisporukassa Levillä kerran vuodessa. Osaisiko joku selittää, miksi vaimoni ajaa häpykarvat aina ennen matkalle lähtöään? Liittyisikö se jotenkin saunomiseen?
 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä aviomies:
Vaimollani on tapana käydä naisporukassa Levillä kerran vuodessa. Osaisiko joku selittää, miksi vaimoni ajaa häpykarvat aina ennen matkalle lähtöään? Liittyisikö se jotenkin saunomiseen?
Mihin lie liittynee.Jos vaimosi tykkää olla posliinina,hoida homma ympärivuotiseksi.Posliini pimppi kaunis,kiihottava värkki.Itsekin olen miesposliini.Eräs nainen aikoinaan halusi ajaa karvani pois.Silloin huomasin että kiva olla posliini.Naiset tykkäävät posliinista.Niin minäkin.
 
Roosaroosa
KErtoisiko joku tuosta vanahkäytöstä? oon niin nuori että en ole ehtiny perehtymään vahankäyttöö. miten sitä siis käytetään esim tota bodyshoping sugaria kun haluisin kokeilla? höyläämisestä tulee sellasia näppyjä.. :S
 
kassandra
Meillä ei mies kestä kaljuja huulia, pitää sitä (ja kaikkea muutakin karvanvahausta) tarpeettomana ja tarpeettoman tuskallisena toimenpiteenä. Oman oloni vuoksi vahaan kuitenkin sääret, kainalot (oli muuten aika kirpakka kokemus pari ensimmäistä kertaa), siistin etupuolen ja vahaan myös huulten ulkopuolelta karvat niin, etteivät rehota pienempienkään alushousujen alta turhan pahasti. Loput sitten saa leikkurilla tai jopa saksilla siistittyä sentin - parin mittaan, mikä on miehestäkin jees.

Kuumavahalla lähtee, mikä ei saa olla liian kuumaa ettei tule vahinkoja. Esim. Veetin vahassa on mukana lasta, jossa lämpötilasensori. Toimii ainakin minulla paremmin kuin kylmävahaliuskat.
 
kassandra
Meillä ei mies kestä kaljuja huulia, pitää sitä (ja kaikkea muutakin karvanvahausta) tarpeettomana ja tarpeettoman tuskallisena toimenpiteenä. Oman oloni vuoksi vahaan kuitenkin sääret, kainalot (oli muuten aika kirpakka kokemus pari ensimmäistä kertaa), siistin etupuolen ja vahaan myös huulten ulkopuolelta karvat niin, etteivät rehota pienempienkään alushousujen alta turhan pahasti. Loput sitten saa leikkurilla tai jopa saksilla siistittyä sentin - parin mittaan, mikä on miehestäkin jees.

Kuumavahalla lähtee, mikä ei saa olla liian kuumaa ettei tule vahinkoja. Esim. Veetin vahassa on mukana lasta, jossa lämpötilasensori. Toimii ainakin minulla paremmin kuin kylmävahaliuskat. Ja kuorimahanskalla tms. on hyvä kuoria ihoa muutamana päivänä vahauksen jälkeen suihkussa, samaa kannattaa kokeilla myös höylän jälkeen.
 
pahaihminen
Epilaattori on kätevä värkki kun siihen tottuu...

Mutta hei pliis, älkää nyt sitte miehet luulko että kaikki naiset pitäis posliini miehistä!! Omasta mielestä se on ainaki ihan kamalaa jos mies on karvaton!!! Ei oikee miehekästä.....

Mutta tykätköön jokainen mistä tykkää, en ite muutenkaan diggaile näitä metroseksuaali poikia, joilta olettais tuon posliinin löytyvän, kyllä miehen kuuluu olla kunnon äijä karvoineen kaikkineen....
 
metusa
olen jo yli 70v mulla sesisoo hyvin en oikein ylety itse ajamaan kerään rohkeutta ja pyydän vaimon ajamaan ( 70v Hmm)
Olen ajanut näillä uusilli (Efi ) vai minkä merkkinen se oli ja ihan kuiviltaan käyhän se niinkin
- vai onko parempikonsti
 
Parturi Levillä
Ihmettelevälle aviomiehelle. Jos vaimosi on punapää, minä parturoin häneltä Levillä loputkin häpykarvat niin, että vain pieni tupsu jäi jäljelle. Ja meillä oli niin hauskaa.
 
Veku,
Meidän eukko on sekabrunetti, mutta niin siltä vaan aina karvat häviää pillusta kun se käy Saariselällä ?????
Vaikka olis millanen pehko lähtiessä, niin takas tulee luin vauvan posket.
 
Tohtori Outolempi
Häpykarvojen ajelu liittyy siihen, että sukuelimet ja akti halutaan tuoda lähelle katsojaa. Naisnäyttelijän häpy paljastetaan ajamalla karvat kaikkialta muualta paitsi häpykummulta.
Ja kyllä vaivannäkö häpykarvoituksen suhteen varmaan implikoikin ajatusta siitä, että se häpy tulee olemaan enemmän tai vähemmän julkisesti näytteillä (esim. yhteissaunassa). Kiinnostavaa tuossa on juuri se, että tarkoituksena on olla “kelpo pantavaksi” (tai vähintäänkin kelpo katsottavaksi).
 
bellissimobabe
Ei kannata poistaa karvoja lainkaan, siihen tulokseen olen tullut.

Ennen poistin kaiken kuumavahalla, hyvin toimi.
Karvat tuppaavat kuitenkin kasvamaan ihon sisään ja tulehtumaan säännöllisestä kuorinnasta ja desifioinnista huolimatta.

Ja jos on kuitenkin pakko saada karvat pois, ennemmin nyppimällä kuin ajelemalla.
Kun olet saanut kunnon karvatuppitulehduksen alapäähäsi, ei liiemmin tee mieli enää karvoja poistella!
 
sivhos
Paras tapa ajaa alapään karvat sähköpartakoneella.Aluksi ehkä jotäin pikkusta ,mutta se menee nopeasti ohi.Senjälkeen pikku sheivaus päivittäin.Simppeli juttu.Minä olen posliini ja haluan myös olla raikas karvaton uros.
 
Posliiniasiamies
Minä pidän pimpistä eniten täysin posliinina, myös kiitoratamalli on ok. Ja syy ei todellakaan ole se, että haluaisin naisen näyttävän pikkutytöltä, vaan se, että häpyhuulten visuaalinen puoli pääsee karvattomana paremmin oikeuksiinsa. Ja se, ettei mene karvoja kurkkuun, kun antaa naiselle suuseksiä. :)
 

Yhteistyössä