Naisille: suuseksi- ja peppuseksikysymys

  • Viestiketjun aloittaja kyselijä.
  • Ensimmäinen viesti
kyselijä.
Kiinnostaa tietää antaako suurin osa naisista miehen laukaista suuhun, ja nieleekö monikin lastin? Otatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Kakootteko ja syljette pois?

Entä otatteko peppuun, eli anaaliin ja mitä se vaatii? Käyttekö vaikka suolityhjennyksellä ennen, tai jotenkin pesette paikan? Annatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Onko ollut ikäviä kokemuksia?
 
mhe
Itse otan suuhun ja nielen...sehän on aivan mahtavaa. Ja seksin pitää tosiaan olla muutakin kun eri asennoissa naimista. Ja anaalia jos harrastaa niin suoli täytyy kyllä tyhjentää...muuten tulee kakkarat vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä.:
Kiinnostaa tietää antaako suurin osa naisista miehen laukaista suuhun, ja nieleekö monikin lastin? Otatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Kakootteko ja syljette pois?

Entä otatteko peppuun, eli anaaliin ja mitä se vaatii? Käyttekö vaikka suolityhjennyksellä ennen, tai jotenkin pesette paikan? Annatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Onko ollut ikäviä kokemuksia?
 
uhkis-
Miltä se klunssi sitten maistuu, nieluklimpiltä, nenäräältä vai miltä? Haittaako se paineella roiskuminen nieluun. Mulla ainakin tulee niin jumalattomasti kerralla tuota ilolientä.
 
vierailustara
Kyllä,annan laukaista suuhun.Kyllä nielen lastin,Ja vielä kyllä voin tehdä sen myös ekalla kerralla. Kyllä tykkään anaaliseksistä ja tykkään kyllä huuhtoa kyseisen paikan ennen yhdyntää niin ei ole sattunut ikäviä yllätyksiä ja todella nautinnollista.
 
herkkä?
Mun mielestä se maistuu pahalle ja meinaa aiheuttaa oksennusrefleksin. Yleensäkin mun suu on tosi herkkä kaikille mauille ja erituntuisille jutuille ja jotkut hajutkin tekee tiukkaa.
Annan kuitenkin tulla suuhun ja nielen, mutta jos on huonompi olo tai tuntuu siltä että ei pysy sisällä, niin sitten ei. Enkä mä voi sylkeä vaan pois, koska siinä tulisi kunnon laatat samalla. Ja onhan se monella lailla helpompi/parempi vaihtoehto ottaa suuhun, vaikkei aina niin mieli tekisikään.
 
Vehnäneito
Otan mielelläni suuhun, ja annan laueta myös. Minusta se on ihanaa, mutta mieheni suhtautuu siihen vähän varauksella (!). Hänestä se on kai vähän kinkyä, vaikka kyllä hän muuten tykkää monenlaisista pikkutuhmista jutuista. En erityisesti maistele spermaa, nielaisen vain. Ei siinä oikeastaan ehdi ajatella sitä makua.
 
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä.:
Kiinnostaa tietää antaako suurin osa naisista miehen laukaista suuhun, ja nieleekö monikin lastin? Otatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Kakootteko ja syljette pois?

Entä otatteko peppuun, eli anaaliin ja mitä se vaatii? Käyttekö vaikka suolityhjennyksellä ennen, tai jotenkin pesette paikan? Annatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Onko ollut ikäviä kokemuksia?
Mieluummin otan lastin suuhun, kuin vaikkapa kasvoille. Joskus siis nielen ja joskus syljen, mutta yleensä mies laukeaa sisälleni. Pepulle, vatsalle, tisseille, kaulalle tms. mies saa tulla aina kun haluaa, mutta kasvoille vain suihkussa tai suurempina juhlapyhinä :D Ehkä parasta on rinnoille laukaiseminen, luulen miehen nauttivan siitä eniten ja on ihana katsella läheltä kuinka rujon kovakouraisesti hän runkkaa isoa kaluaan.

En tee erityisiä valmisteluja ennen peppupanoa, pesen vain paikat normaalisti ulkopuolelta. Joskus kumi voi olla hiukan tahrainen jälkikäteen, yleensä ei. Peppuseksi on yllättävänkin siistiä hommaa, eli se ei ole sukua kakkaleikeille.
 
MinttuLiisa
Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Ehkä parasta on rinnoille laukaiseminen, luulen miehen nauttivan siitä eniten ja on ihana katsella läheltä kuinka rujon kovakouraisesti hän runkkaa isoa kaluaan.
Minusta tuollainen tilanne olisi hirveän kiusallinen. Mitäs sitten kun mieheltä on tullut, kommentoitteko asiaa jotenkin, vai miten tuosta jatkatte? Vaivautunut hiljaisuus ei ole mukava vaihtoehto...
 
sohfvfvfis
Kuten olen aikaisemmin todennut,rakastava pari nauttii seksistä.Miehen kannattaa hyväillä naistansa ja nauttia rakkaansa läheisyydestä ja tunteesta.Kyllä miehellä on kestämistä.Kannattaa kuitenkin pidättäytyä mahdollisimman pitkään kunnes hyppää pukille.Rakastamaa naista on kiva pitää hyvänä.Sama pätee ilmeisesti myös naisiin.
 
Pimazu
Alkuperäinen kirjoittaja MinttuLiisa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Ehkä parasta on rinnoille laukaiseminen, luulen miehen nauttivan siitä eniten ja on ihana katsella läheltä kuinka rujon kovakouraisesti hän runkkaa isoa kaluaan.
Minusta tuollainen tilanne olisi hirveän kiusallinen. Mitäs sitten kun mieheltä on tullut, kommentoitteko asiaa jotenkin, vai miten tuosta jatkatte? Vaivautunut hiljaisuus ei ole mukava vaihtoehto...
Jos tuo tilanne ei ole humoristinen, niin mikä sitten, eli useimmiten kumpikin nauraa makeasti. Pidetään mielessä, että tuollaisessa tilanteessa olen yleensä saanut puoli minuuttia aiemmin orgasmin ja hengitys on vasta alkamassa tasaantua :D Kyllä mä joskus saatan myös vähän kehaista miestä, jos vaikkapa lasti on normaalia reilumman kokoinen, luulisin sen hyvinkin hivelevän miehistä itsetuntoa. Joskus voin myös antaa suulla pientä jälkihoitoa.

Yleensäkin koen tilanteen miellyttävänä varmaan myös sen takia, että rinnat ovat paras osa vartalossani. Muuten olen aika vaatimattoman näköinen, mutta vaikka itse sanonkin, niin minulle on jaossa sattunut todella upea tissipari, isot ja kiinteät, vieläpä kauniin muotoiset. Yritän siis makuukammarissakin tuoda näitä omia vahvuuksiani mahdollisimman paljon esille :)
 
sohfvfvfiss
Alkuperäinen kirjoittaja Heta45:
Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Jos tuo tilanne ei ole humoristinen, niin mikä sitten, eli useimmiten kumpikin nauraa makeasti.
Just näin, eli naurulla on sijansa myös makuuhuoneessa :D
Kyllä tosiaan naurukin sallittua seksihommissa.Ehkä otetaan liian vakavasti ja suorituspaineisesti.Vapautuneesti ilosesta seksistä todella nauttii ilman paineita.Siinä ujopiimätkin voisivat vapautua ja antaa seksin virrata.Itse olen sellanen ujopiimä mutta sopivasti kun on fiilistä,ujous väistyy taka-alalle.Siihen tarvii muutama drinkki,ei enempää.
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä.:
Kiinnostaa tietää antaako suurin osa naisista miehen laukaista suuhun, ja nieleekö monikin lastin? Otatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Kakootteko ja syljette pois?

Entä otatteko peppuun, eli anaaliin ja mitä se vaatii? Käyttekö vaikka suolityhjennyksellä ennen, tai jotenkin pesette paikan? Annatteko koskaan ensimmäisellä kerralla, jos mies täyttää kriteerit? Onko ollut ikäviä kokemuksia?
Ihan alkuun voin sanoa että jos mies ei täytä kriteerejä niin sitä ensimmäistä kertaa ei tulekkaan. Jotain rajaa pitää olla kelle antaa ja kelle ei, jopa silloin kun kyseessä on pelkkä yhden illan juttu.

No olen aina (suhteessa) antanut laukaista suuhun, mutta vasta nykyisen miehen kanssa olen alannut nielemään lastin. Se johtuu kyllä siitä että tämän miehen sperma maistuu paremmalle kuin entisten, eli ei ala yököttämään. Luulen että sperman maku riippuu pitkälti elämäntavoista. Ekalla kerralla on joskus tullut otettua kalu suihin, muttei muistaakseni lastia.

Peppuun saatan antaa joskus luotettavalle kumppanille, mutta en koskaan ensimmäisellä kerralla, enkä toisella enkä kolmanella...
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja uhkis-:
Miltä se klunssi sitten maistuu, nieluklimpiltä, nenäräältä vai miltä? Haittaako se paineella roiskuminen nieluun. Mulla ainakin tulee niin jumalattomasti kerralla tuota ilolientä.
Tuossa aiemmin jo sanoin että klunssin maku vaihtelee riippuen miehen elämäntavoista. Roskaruoka, viina ja tupakka ei ainakaan paranna makua. Jos haluat tietää miltä juuri sun oma klunssisi maistuu niin ota sormella pieni maistiainen. Kuullostaa iljettävältä, mutta muulla tavalla et saa sitä koskaan tietää.
 
Paoola
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja uhkis-:
Miltä se klunssi sitten maistuu, nieluklimpiltä, nenäräältä vai miltä? Haittaako se paineella roiskuminen nieluun. Mulla ainakin tulee niin jumalattomasti kerralla tuota ilolientä.
Tuossa aiemmin jo sanoin että klunssin maku vaihtelee riippuen miehen elämäntavoista.
Öööö, meillä päin klunssilla tarkoitetaan terskaa, ei spermalastia.
 
naapurin tyttö
Alkuperäinen kirjoittaja Paoola:
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja uhkis-:
Miltä se klunssi sitten maistuu, nieluklimpiltä, nenäräältä vai miltä? Haittaako se paineella roiskuminen nieluun. Mulla ainakin tulee niin jumalattomasti kerralla tuota ilolientä.
Tuossa aiemmin jo sanoin että klunssin maku vaihtelee riippuen miehen elämäntavoista.
Öööö, meillä päin klunssilla tarkoitetaan terskaa, ei spermalastia.
Ookoo, sori! :)

Meillä päin ei klunssista puhuta ollenkaan, mutta kun nimin "uhkis" kysyi jos klunssi maistuu nieluklimpiltä tai nenäräältä niin arvelin että sillä tarkoitetaan spermaa.
 
Chupado
Johnain oli joskus kirjootettu, notta kun mies jua ananasmehua niin sen pitäis tehdä hyvänmakuiset mällit. En ole ikään maistanut, vaikka joskus oli pimukaverina yks, joka oli ihan hulluna ottaan lastin suuhunsa. Sillä oli tapana yrittää sellasta, että kun oli ottanut kamat poskeen, se halusi suudella ja yritti kielellä tyontää kamat suuhuni. Jos ei tehnyt näin niin sitten se oli niellyt ne.
 
Naiskone
Satunnaisseksissä en niele spermaa, en anna panna peppuun enkä edes ota kullia suuhun paljaaltaan. Yhden yön jutut kaikki siis kondomin kanssa ja muutenkin turvaseksiä noudattamalla. Tällä tavalla olen välttynyt taudeilta kokonaan.

Seurustelusuhteissa etenen niin, että kun ollaan seurustelussa siinä pisteessä, että vannotaan uskollisuutta toisillemme, niin käydään testeissä ja kun tulokset tulevat, niin jätetään kondomi pois. Käytän kierukkaa, joten raskauden pelkoa ei ole.

Seurustelusuhteessa kondomin poisjättämisen jälkeen olen valmis seksin osalta melkeinpä mihin vain. Peppuseksi kuuluu säännöllisenä osana seksielämään, suuseksi on lähes jokakertaista jne. Spermaa en viitsi kauheasti niellä, koska se on hapanta eikä siis hyväksi hampaille. Joskus fiilisten mukaan nielen spermat (esim. autossa tai mökkioloissa) varsinkin, jos ei ole sattunut paperia mukaan.

Omalla kohdallani 20-vuotiaana olin hyvin estynyt. Vasta lähempänä 30 ikävuotta aloin kokeilla erilaisia seksijuttuja sitä mukaa, kun itsetunto ja naisellisuus kypsyivät. Sikäli hauskaa, että mitä enemmän tulee ikää, niin sitä hauskempaa seksi on. Ainoa ikävä puoli on siinä, että oikeastaan kaikkea on tullut jo kokeiltua, joten sellaista uutuudenviehätystä ei enää pääse kokeilemaan.
 

Yhteistyössä