Paras erotiikantappaja?

  • Viestiketjun aloittaja patongissa nykii
  • Ensimmäinen viesti
patongissa nykii
Mikä on mielestäsi pahinta, mitä partnerisi tekee rakastellessa?
Piereskelee, on välinpitämätön, kehuu aikaisempia partnereitaan, vinkuu, päästää kummallisia ääniä, tyydyttää vain itsensä, haisee pahalle, orkut muistuttaa epileptistä kohtausta, puhuu koko ajan, on hiljaa koko ajan, vaatii mahdottomia, ei odota tai vaadi mitään, huutaa exänsä nimea, vai mikä on mielestäsi paras erotiikantappaja?
 
mää
hah hah..hyvä kyssäri. Kertokaas kaikki mikä on ollut pahin tapaus johon olette ikinä törmänneet. Musta ehdottomasti pahinta on ollut se, kun mies vaatii, ei mahdottomia, mutta vinkuu jotain mitä mä en kerta kaikkiaan halua, esim. anaalia. Ja "in real life" toinen sija menee miehelle, joka hoki "ihana pillu, saatana, ihana pillu, saatana..". Kolmas sija kaverille joka orgasmin hetkellä sanoi aina "voi helvetin helvetti".. Näistä ääntelyistä ja sanomisista luulen kuulleeni kyllä kaikki muutkin työssäni seksipuhelimessa, mutta sehän oli vain työtä, joskin aika ratkiriemukkaita ääntelyitä sinne mukaan mahtuu, tyyliin oi beibe oi beibe..
 
tässä pahimmat seksisynnit
Pahanhajuinen hengitys. Pillun suunnasta tulee voimakas tumma tuoksu, eli pesu on jäänyt väliin (erityisesti lähellä kuukautisia). Takaa päin naitaessa huomaa paskafläkit pakaroiden välissä, ja koittaa välttää niiden painamista alavatsaan. Alkumarina kun ylittää lähestyä. Makaa kuin lahna ketarat ojossa.
 
yöks
Kun yrittää hoitaa hommat kuselle haisevalla munalla tai vielä pahempaa tunkea sitä suuhun. Tai jos persekarvoissa on paskakokkareita. Tai munakarvat haisee kuselle. Tai kädet jollekin inhalle. Pahanhajuinen suu ja pahanmakuinen iho on myös öklö.
 
Ukkomies jo toisessa polvessa
Paras erotiikantappaja on hääkakku. Vaikutus alkaa pikkuhiljaa voimistua, ja muutamien vuosien päästä se on tehnyt tehtävänsä, siis tappanut erotiikan tyystin.
 
Leena
Mutta mitään edellämainitun kaltaista ei minulle ole tullut vastaan...No jos muna sattuu haiskahtamaan likaiselle, niin kyllä mies silloin joutuu ekana pesulle...Itselläni ne varmaan on ne erotiikantappajat ne kurakelin päivät...kun ei kertakaikkiaan tee mieli! =(
 
waxenberger
Kun joskus tekisi mieli heti tässä ja nyt, ei se onnistu. Ensin pitää tehdä sitä ja tätä. Käydä suikussa, kuivatella ja föönata tukka ja laittaa paikat kuntoon. Sitten pelit sun vehkeet haisee SAIPPUALLE! Frouva sitten ASETTUU sängylle ja tietenkin edellyttää, että kumppani on edelleen samassa mielentilassa. Siinä välissä on saattanut jo tölkki sihahtaa ja isäntä asettua sohvalle mukavaa ohjelmaa seuraamaan...
 
Vaanivat tuoksut
Pesemättömän fjuntun haju. Siinä kyllä halut häviää, kun lyö turvan haaruväliin ja tavara onkin jäänyt pesemättä. Näin kesähelteellä näin voi käydä ilman, että on kyse huolimattomuudesta. Ja voihan se kusen hajuinen fjunttu vaania vaikka pitkän ravintolaillankin jälkeen, kun aljetaan astumaan viinakoohkon vallassa.
 
ruma uivelo
Olen ruma vaalea ja laiha uivelo, jonka perässä naiset ei juokse. Siksi olin ällikällä lyöty kun kerran ulkomailla pitkä, pitkäsäärinen ja kapealanteinen kaunotar tuli selvästi iskettelemään. Olin vielä enemmän otettu kun kaunotar kutsui kotiinsa ja ehdotteli sänkyhommia. Halusi, että ottaisin takaapäin ja siihen toiseen reikään. Ja mikä ettei, minähän enemmän kuin mielellään. Siinä touhutessa kaunottaren ympärillä olevat käteni luiskahtivat alemmas, ja mitä sieltä löytyikään? Seisova muna! Voin sanoa että kaunottaren seisova muna on takuulla paras erotiikantappaja. Jälkeenpäin kuulin etten ole ainoa joka menee halpaan, laiha lohtu. Nämä transut ovat todella ihannenaisen näköisiä, eikä mitään köriläitä. Tänä päivänä haen kuitenkin Marilynin näköistä naista varmuuden vuoksi. Ei ole varaa erehtyä.
 
Varmaankin...
...kaikki tässä ketjussa mainitut olisivat seksintappajia, jos tällaisia kohdalle olisi osunut, mutta onnekseni näin ei ole koskaan käynyt. Omasta kokemuksesta täytyy sanoa, että entisen mieheni liian passiivinen ja "vihjaileva" rooli tympi välillä (sanoi esim. "mä olisin pessyt SEN", kun halusi suihin ottoa tai kysyi kesken kiihkeän esileikin, että "missä asennossa sä haluaisit"). Totta kai on hyvä, että molempien tunteet ja mielihalut otetaan huomioon, mutta itse pidän spontaanimmasta seksistä, kyllähän sitä yhden rakastelukerran aikana voi rakastella usemmassakin asennossa fiiliksen mukaan, eikä sitä tarvitse etukäteen päättää...

Nykyinen mieheni on onneksi spontaanisempi ja eipä ole meidän kymmenvuotisen suhteen aikana mitään seksintappaja-asiaa onneksi eteen tullut.
 
höhöhöhöhöhöhöh
Niin, nykynaisen kroppa-ihanne ( 180 pitkä, kapealanteinen kuin mies, laihat reidet, paksut pohkeet) muistuttaa enemmän nuorta miestä kuin naista. Hintit muotimaailmassa ovat luoneet transun näköisen naisihanteen, saadakseen todisteen siitä , että myös hetero mies valitsee mieluummin transun näköisen naisen kuin naisen näköisen naisen. Mainonnan avulla voidaan ihminen aivopestä uskomaan mitä vain. Sitäkin, että mies-nainen on kauniimpi kuin nainen itse.
 
MRmr
olin aivan innoissani yhdestä mukavasta ja todella nätistä naisesta jonka sain matkaani kämpilleni. siinä asiat johtivat sitten makuuhuoneeseen.siinä aikamme suudeltiin ja hyväiltiin kiihkeästi. olin jo lähes alasti kun aloin riisua tätä herkkupeppua. otin paidan minkä alla ei ollu liivejä ja suutelin ylävartaloa. olin jo todella kiihttunut kun otin hänen housunsa pois ja aloin hväillä hänen sääriä ja reisiä. haluni kuitenkin katosivat kun huomasin ettei hän ole varmaankaan ikinä sheivannu jalkojaan eikä jalkoväliä. jalkoväli olisi vielä mennyt karvaisena mutta ei jalat. en tiedä olenko outo kun näin koen asian.?
 
onhan näitä
Partneri piereskelee, päästelee kummallisia ääniä, haisee pahalle, huohottaa exän nimeä, saa epiletisen kohtauksen, sydänkohtauksen, jonkun muun sairaskohtauksen.
 

Yhteistyössä