Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
AZA
Tuossa on ideaa, että yhdessä opetellen voi pienikin alkaa tuntumaan joltain. Olen kuitenkin joutunut toteamaan, että näitä "uudisraivaajahenkisiä" naisia ei kasva joka oksalla:((


Itselläni on vaatimattomat 16,5 cm pituutta ja paksuutta sen verran että terska ei edes mene wc paperi-hylsyyn.. vähän paksumpi siis mutta hyvin vähän...

hyvin olen tullut toimeen ja kukaan ei ole pieneksi haukkunut.. kaksi neitsyttä olen saanut ja voin sanoa että homma oli Suht kivuliasta neideille...muistan aina ne voihkaisut ja veren lakanalla...

MUTTA KIVAA MINULLE :D
 
Viimeksi muokattu:
Ei nimimerkkiä
Ei nimimerkkiä
No kyllä minä ainakin enemmän tuohon tutkimukseen uskon (jossa miehet ovat muuten itse ilmoittaneet peniksen kokonsa), kuin ihmisten puheisiin. Tuskin miehet ovat peniksen kokoaan alakanttiinkaan ilmoittaneet. Yleensä peniksen pituutta on liioilteltu 2-3 cm yläkanttiin, joten todellinen keskipituus Suomessa lienee siten 12 cm:n paikkeilla.

Ja tutkimuksissa on muutenkin todettu, että yli 16 cm:n pituinen penis on vain 1% miehistä.

Asiaa peniksestä: Onko pidempi parempi? | Rakkaus ja seksi | Iltalehti.fi

"Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14,5 senttimetriä."

"Vain prosentilla se oli pitempi kuin 16 senttiä. Tutkimuksessa oli mukana noin tuhat miestä ja mittauksen suoritti tutkija, ei mies itse."

Eipä ole kovinkaan vaikea valita kumpaa uskoa, ihmisten puheita vai kahta luotettavaa tutkimusta peniksen koosta.
 
Avopappa
Kun tytöt on hevostalleilla nuoruutensa viettäneet tai netissä big cocks-sivuilla surffanneet liikaa, niin totuus miesten elinten koosta on kyllä vääristynyt melkoisesti. Jokainen nuori nettisukupolven edustajahempukka taitaa kuvitella että vähintään 20 senttiä housista löytyy jokaiselta ja 25 on keskipituus.
Kun sitä ei löydy kotimaasta niin ajatellaan että tummilla tai mustilla on pidempää. Järkytys on melkoinen kun Turkkiin, Marokkoon tai Jamaicalle kullin perässä mennessä huomataan että samankokoisia ne keskimäärin ovat kaikkialla.
Ja mitä sekin sitten MAJKSAA. Oliko se teknikka mitä toivot ja saitko satiaisten lisäksi jotain muuta. Muistitko antaa kaikista asennoista mitä olet Suomessa kokeillut ja odottanut siellä saavasi. Avopappa vain vanhana kehoittaa opettamaan sen sinun kaverisi sille, mitä sinä hasluaisit. Kyllä ne pojat on aika oppivaisia eikä halua jääjä luokalle. Taikka mikseikäs voisi. Minä ainakin haluan. Heh. Heh. Avopappa, en sano mistä ettei hätyytellä.
 
Viimeksi muokattu:
petrapervo
Alkuperäinen kirjoittaja Ei nimimerkkiä;10821760:
Peniksen keskipituus juhlakunnossa on Suomessa 13,52 cm, joten miksi kaikki vaativat niin isoa?

Suomalaisten miesten peniksen koko - MTV3.fi - Helmi - Vapaalla
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

Suomalaisten penikset ovat neljänneksi pienimmät Euroopassa, Mutta Etelä-Koreassa, Aasiassa, on kalun pituus juhlakunnossa keskimäärin vain 9,6 cm. Ranskalaisilla on taas Euroopan isoimmat kalut, keskimäärin 15,48 cm juhlakunnossa.
Jos Ranskassa Euroopan suurimmat ja Suomessa neljänneks pienimmät niin missä Euroopuassa on sitten toiseksi-kolmanneksi suurimmat?

Mä väitän, että toiseksi suurimmat peenikset on Saksassa, siellä myös naisilla suurimmat ryntäät tiedoks vaan kaikki miehet.
 
olio
Olen vähän aikaa sitten täyttänyt 17, ja penikselläni näyttäisi olevan erektiossa 14 cm pituutta, ympärysmittaa noin 12 cm ja halkaisija 4 cm. Velttona se on joku 8 cm pitkä, ympärysmitalta 9 cm ja halkaisija 3 cm, mikä vaikuttaa hieman pieneltä verrattuna joihinkin muihin. Tosin en ole kauhean pitkäkään, joten suhteessa...? Onko normaali, hyvä kalu tämän ikäiseksi?

En sinänsä ole huolissani, sillä olen kuullut että penis kasvaa vielä jonnekkin parikymppiseksi asti. Onko perätön väite? Kasvu taisi minulla alkaa jossain 12-13-vuotiaan aikana.
 
Kulli ekspertti.
Olen saanut suurta matkoillani:) Tilastoista viis (=Terkkarin juttuja pikkupileille), tiedän että niitä valtavia on, eivätkä ole harvinaisiakaan kun kymmenestä kolmella on ollut jättikalu. Yksi ei mahtunut sisääni, mutta yrittäisin vielä uudelleen jos tapaisin tämän (Suomen) matkoillani.

Totta kyllä sitä isoa löytyy. Ja ulkomailla kaikki on isompaa. Kyrpä on sillon kyrpää kun se jää hissiin jumiin. Eikä mun pillu oo väljä, perus neljä huonetta, keittiö ja sauna. Ja haluan vielä sanoa että mitä kulleihin tulee, niin kyllä minä tiedän amis koulutuksenkin takia jo!
 
kunk
Alkuperäinen kirjoittaja ör.;10582674:
Olen 15 poika ja minulla on 19cm penis. Kasvaa ja kasvaa.. Onnekas tai jotain ?

osta mieshormoneja niin kasvaa, jenkeist saisit wallmarketista mut käy lekuris ja valita et muijas valittaa ettei tunnu missäään.
 
JJuh
Mulla ainakin löysänä tuntuu todella nololta kun on niin pieni, siis sellanen tynkä, mutta sitten kun rupee toi veri pakkautumaan, niin kyllä se sinne perusmittoihin 15cm ja 4cm halkaisijaan yltää :)
 
iso
Mistä näitä senttejä oikein tulee ? Kirjotin tälle sivulle joskus vuosi sitte, pituutta silloin oli 16cm ja nyt 16vuotiaana jo 19cm ja rapiat juhlakunnossa. Jätkille neuvoksi että tässä iässä pituutta on turha murehtia , kyllä se siitä kasvaa !
 
Tavis
Mulla lienee tyttöystävälle sopiva kun on jotain 16-17 pitkä ja ympärysmitaltaan 13cm. Mahtuu hyvin suuhun kuulemma ja ei satuta naidessa. Itse jotenkin haluais sen olevan paksumpi niin että omien korvien välissä taitaa se vika olla. Tyttöystävälläni on kokemuksia huomattavasti isommista aisoista ja ei hirveesti niitä kehunu.
 
heips
Mulla lienee tyttöystävälle sopiva kun on jotain 16-17 pitkä ja ympärysmitaltaan 13cm. Mahtuu hyvin suuhun kuulemma ja ei satuta naidessa. Itse jotenkin haluais sen olevan paksumpi niin että omien korvien välissä taitaa se vika olla. Tyttöystävälläni on kokemuksia huomattavasti isommista aisoista ja ei hirveesti niitä kehunu.

Se riippuu siitä, kenessä "se" on kiinni. Näin se menee. Unohda kaikki muu. Se on vain katkerien ihmisten jorinaa, joka ei vastannut mitään. Mutta muista jutella rakkaasi kanssa, se on se juttu!
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Miksi aina vertaillaa penisten pituuksia maittain. Eikö paksuus ole naistenkin mielestä oleellisempaa. Miksei vertailla penisten ympärysmittoja. Suomalaisten 12,5cm tuntuu aika ohuelta. Mahtaneeko pitää paikkansa, entäs muissa maissa??
 
Tutkimustuloksia
Lainaus Iltasanomista julkaistusta artikkelista:

Maailman suurvallat menevät täysin uusiksi, kun lähtökohdaksi otetaan miesten henkilökohtainen varustus.

Tämä käy ilmi Target mapin laatimasta maailmankartasta, jossa valtiot on väritetty sen mukaan, kuinka pitkiä miesten penikset ovat kyseisissä maissa keskimäärin.

Kartasta käy ilmi, että Yhdysvalloilla (12,90 cm), Venäjällä (13,21 cm) ja Kiinalla (10,89 cm) ei ole tällä perusteella mitään asiaa suurvaltojen joukkoon.

Toista on monilla Etelä-Amerikan ja Afrikan valtioilla. Kärkipäätä pitävät Kongon demokraattisen tasavallan penikset keskimäärin 17,93 senttimetrin pituudellaan.

Pitkälle yltävät myös Ecuador (17,77 cm), Venezuela (17,03 cm), Kamerun (16,67 cm), Bolivia (16,51 cm) ja Sudan (16,47 cm).

Suomalaiset penikset sijoittuvat vertailussa kelpoon keskikastiin, sillä niiden keskimitta on 13,77 senttiä.

Lähinaapureista Suomi voittaa kisassa Venäjän, mutta häviää nippanappa Virolle (13,78 cm). Ruotsi (14,80 cm) menee sen sijaan reilulla sentillä yli suomalaisten.

Peniskartalla pikkuvaltioiden joukkoon joutuvat monet Aasian maat. Pohjois-Korea ja Etelä-Korea ovat peränpitäjiä, sillä niissä miesten penikset ovat keskimäärin vain 9,66 senttimetriä pitkiä.

Kolme muuta hännänhuippua ovat Kambodzha (10,04 cm), Thaimaa (10,16 cm) ja Intia (10,24 cm).
 
Herra-47
Lainaus Iltasanomista julkaistusta artikkelista:

Maailman suurvallat menevät täysin uusiksi, kun lähtökohdaksi otetaan miesten henkilökohtainen varustus.

Tämä käy ilmi Target mapin laatimasta maailmankartasta, jossa valtiot on väritetty sen mukaan, kuinka pitkiä miesten penikset ovat kyseisissä maissa keskimäärin.

Kartasta käy ilmi, että Yhdysvalloilla (12,90 cm), Venäjällä (13,21 cm) ja Kiinalla (10,89 cm) ei ole tällä perusteella mitään asiaa suurvaltojen joukkoon.

Toista on monilla Etelä-Amerikan ja Afrikan valtioilla. Kärkipäätä pitävät Kongon demokraattisen tasavallan penikset keskimäärin 17,93 senttimetrin pituudellaan.

Pitkälle yltävät myös Ecuador (17,77 cm), Venezuela (17,03 cm), Kamerun (16,67 cm), Bolivia (16,51 cm) ja Sudan (16,47 cm).

Suomalaiset penikset sijoittuvat vertailussa kelpoon keskikastiin, sillä niiden keskimitta on 13,77 senttiä.

Lähinaapureista Suomi voittaa kisassa Venäjän, mutta häviää nippanappa Virolle (13,78 cm). Ruotsi (14,80 cm) menee sen sijaan reilulla sentillä yli suomalaisten.

Peniskartalla pikkuvaltioiden joukkoon joutuvat monet Aasian maat. Pohjois-Korea ja Etelä-Korea ovat peränpitäjiä, sillä niissä miesten penikset ovat keskimäärin vain 9,66 senttimetriä pitkiä.

Kolme muuta hännänhuippua ovat Kambodzha (10,04 cm), Thaimaa (10,16 cm) ja Intia (10,24 cm).

Ilmankos Aasialaista eukkoa pukkaa rajan yli, kun omassa maassa vehkeet on vaatimattomammista verrokeista.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Vahva veikkaus, että tuolla on suurimmat valehtelijat, tai sitten otanta olemattoman pieni.

"Toista on monilla Etelä-Amerikan ja Afrikan valtioilla. Kärkipäätä pitävät Kongon demokraattisen tasavallan penikset keskimäärin 17,93 senttimetrin pituudellaan.

Pitkälle yltävät myös Ecuador (17,77 cm), Venezuela (17,03 cm), Kamerun (16,67 cm), Bolivia (16,51 cm) ja Sudan (16,47 cm)."
 
do
Alkuperäinen kirjoittaja KylmäKalle:
Tuo ajatus, että jossain olisi niin iso kalu ja niin pieni pillu, että sisään ei muka mene, niin se on frigidien kateellista puhetta.
Jos pillu vaan on panohalukas, niin jättimäisinkin kulli menee sisään tuosta vaan.

olisipa tuo totta! itse olen todella halukas mutta melkein mikään ei mene sisään, hyvä jos 4cm halkaisijaltaan mahtuu!
 
Xy1
olisipa tuo totta! itse olen todella halukas mutta melkein mikään ei mene sisään, hyvä jos 4cm halkaisijaltaan mahtuu!
Sinulla taitaa sitten olla normi suomalaisen kaluun sopiva pillu. Tuo 4cm halkaisia tekee jo liki 14cm ympärysmisttaa, jos saattuu olemaan symmetrinen. Keskimääräinen penisten ympärysmitta on kuitenkin vain 12-12,5cm, joten sinulle juuri sopiva.
 
Viimeksi muokattu:
Monenlaista
..."melkein mikään ei mene sisään"... ja kohta kerrot että 4,0cm paksu mahtuu sisään. Aikalaillahan sinulle mahtuu, tuo neljä senttiä paksu alkaa olla jo aika jämäkkää patukkaa.
 

Yhteistyössä