Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
Zorro vitonen
Jos ollaan tarkkoja niin peniksen mitta pitäisi ilmoittaa lepotilassa ja stondiksessa erikseen.
Mulle ei ole vieläkään selvinnyt mikä on virallinen mittaustapa mutta ainakin tällä "kalamiehen palastalla" se on magnumerektio.

Toisilla penis ei juuri pitene erektiossa mutta toisilla taas pituus moninkertaistuu.
Nämä "kalamiehet" eivät ainakaan tunnu liikkuvan uimahalleissa tai yleisissä pukuhuoneissa. Kotona mittaillaan stondista mittanauhan kanssa.
 
15vee
itse täytin juuri viistoist ja koko on 13cm pituus ja 4 cm paksuus erektiossa, voiko kasvaa vielä muka 18 vuotiaanakin ????
käykö tollanen jo tytöille ?
asiallisia vastauksia kiitos :)
 
pienimunainen
juu oon täs näi ny 15.v ja koko vaivaa vain 14cm onkse normii ympärys mitta on vaa 9cm!!! siis säälittävää eikö kukaan saa siitä mitään yksi nainen hylänny sen takii mut 2 siihe o suostunu ja toinen sai kunnon orkut toisel omastaan mielestään jäi vähäiseksi....... siis oikeesti!!! en selvii...
 
aksu
Kuulkaas.. se on ihan sama minkä kokoinen se housuissa heiluva heppi on, jos sitä ei osaa käyttää.. Tietenkin, jos se on 3cm pitkä, onhan se sama sitten käyttääkö vaikka peukaloa.. mutta jos lähdetään suomalaisen miehen perusmittoihin, muistaakseni 13-15cm??? Niin siinä vaiheessa se on se taktiikka. Mieluummin 10cm täyttä toimintaa, kun 30cm säälittävää ähkimistä..
Tämä on ihan sama homma, kun naisten iänikuinen tissikiistely.
Mitä niillä isoilla silikonimollukoilla tekee, jos nainen makaa hiljaa paikallaan kuin norjalainen kirjolohi pakastealtaassa.. mieluummin vaikka lähes tissitön, mutta kiihkeä nainen..

Tämä on minun mielipiteeni.

-Nainen84

- kerranki jtn.. asiaa tähän suureen miesten ikuiseen tuskaan =)
 
Viimeksi muokattu:
vstatkaa
Alkuperäinen kirjoittaja wpölt;10437325:
no aika likellä tuo kyllä keskivertoa on. normilepopituus on 9.25cm eli sulla on se keskiverto tasoa, ja sit keskivertopituus on 13.52cm. eli sulla on jotain 1.5cm alle sen. no buhuu :)

anteeksi että kirjoitan näin mutte en viitsinyt tehdä käyttäjää onko munani normaali no on se kyllä iso 12v pojalle mut mul ei oikee aukee se nahka siit päältä siin nahas on joku kiinni siin mun munas ni onks toi normaalii vai jatkaa vaa venyttämistä siis nahan venyttämista siit päältä vastatkaa pliiis???
 
kag
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.

Kyrvän pituus on suorassa suhteessa älykkyysosamäärään, mitä suurempi äö sitä pienempi kyrpä, tutkimus ei ole opistotasoa ja varsin epätieteellinen, ja perustuu omakohtaisesti näkemääni 60 elinvuoden aikana.
 
Viimeksi muokattu:
BJ
Kyrvän pituus on suorassa suhteessa älykkyysosamäärään, mitä suurempi äö sitä pienempi kyrpä, tutkimus ei ole opistotasoa ja varsin epätieteellinen, ja perustuu omakohtaisesti näkemääni 60 elinvuoden aikana.

Millä kokeella määritit äo:n? Millainen vastaavuus numeerisesti esitettynä on? Millä perustelet syy-seuraussuhteen? Millainen otanta?
 
Viimeksi muokattu:
Riittääkö
Itse olen juuri 17 vuotta täyttänyt ja peniksellä on pituutta 13,5cm ja leveys 5 cm. Mitä mieltä olette, kuviakin löytyy, mutten niitä jaksa juuri nyt laittaa nettiin. Kelpaako ?
 
Ooookke
Joo luin näitä juttuja ja jos on 12-15vuotiaana 13cm ni ei öö hätää ? 13cm on normi pituuden sisällä suunnillee. Ja harvemmat tarvii tossa iässä sitä penistä niin paljoa. Euroopassa vain 12prosentilla on yli 16cm. Ja suomessa 1 tuhannesta omistaa yli 19cm peniksen. Joten jos on 12-16cm pitkä 12-15 ikäsenä nii ei tarvii pelätä. Ja tuskin turhan iso peniskään on hyvä ? Varsinkin jos 13 vuotiaana lähtee sänkyy ni varmaan 99% on neitsyitä. Joten tuskin nekää tykkää jos sinulla on 25cm monsterdick.
 
Huolestunut
Moi! Oon juuri 13vuotta täyttänyt ja mulla on 6cm (lepotilassa) ja 8-9cm erektiossa onko normaalia kun olen ajatellut että vaikuttaa aika pieneltä ikäiselleni. Kiitokset vastauksista.
 
Bona
Moi! Oon juuri 13vuotta täyttänyt ja mulla on 6cm (lepotilassa) ja 8-9cm erektiossa onko normaalia kun olen ajatellut että vaikuttaa aika pieneltä ikäiselleni. Kiitokset vastauksista.

Lepotila vaihtelee ihan ihmisestä riippuen paljonkin.. Itselläni myös lepotilassa n. 6cm, mutta erektiossa 15,5cm. Monilla kasvaa penis vielä muutaman vuoden iässäsi. Älä myöskään ole huolissasi jos luet muiden mittoja tällä sivulla. Olet varmaan yksi niistä harvoista joka kertoo rehellisesti kokonsa.
 
Viimeksi muokattu:
Kaiken kokenut
Normaalisti emättimen syvyys on n. 8-10cm, mutta venyy sukupuoliyhteyden aikana. Eli pohjaan se osuu suht helposti ja tekee jopa kipeää jos liian syvälle menee. Älkää siis toverit olko siitä pituudesta niin huolissanne, sillä paksuus on se joka naiselle sen nautinnon tuo.
 
Bona
Alkuperäinen kirjoittaja Riittääkö;10960167:
Itse olen juuri 17 vuotta täyttänyt ja peniksellä on pituutta 13,5cm ja leveys 5 cm. Mitä mieltä olette, kuviakin löytyy, mutten niitä jaksa juuri nyt laittaa nettiin. Kelpaako ?

Ei kelpaa nettiin, sillä täällä kaikilla on vähintään puolet isompi :D
 
Kaiken kokenut
anteeksi että kirjoitan näin mutte en viitsinyt tehdä käyttäjää onko munani normaali no on se kyllä iso 12v pojalle mut mul ei oikee aukee se nahka siit päältä siin nahas on joku kiinni siin mun munas ni onks toi normaalii vai jatkaa vaa venyttämistä siis nahan venyttämista siit päältä vastatkaa pliiis???

Onko esinahkasi siis terskassa kiinni? Se on monilla ihan normaalia ja irtoaa joko itsestään yleensä murrosikään mennessä tai irrottamalla sen itse. Tuntuu pahalta irrottaa se itse, mutta ei ole mitenkään vaarallista. Todennäköistä jopa on, että itse joudut sitä hieman avittamaan. Toivottavasti oli tästä apua.
 
Viimeksi muokattu:
Kaiken kokenut
juu oon täs näi ny 15.v ja koko vaivaa vain 14cm onkse normii ympärys mitta on vaa 9cm!!! siis säälittävää eikö kukaan saa siitä mitään yksi nainen hylänny sen takii mut 2 siihe o suostunu ja toinen sai kunnon orkut toisel omastaan mielestään jäi vähäiseksi....... siis oikeesti!!! en selvii...

Älä huoli, elimesi on ihan normaalin kokoinen. Keskity seksissä siihen kaikkeen muuhun. Ota naista hiuksista kiinni ja suutele kaulaan jne.. Kukin nainen tykkää eri tyyppisestä seksistä. Seksi ei ole sitä, että mitä isompi niin sitä parempi. Ota koko kehosi mukaan ja hyväile naista. Parasta seksiä saat myös itsellesi jos asetat naisen halut omien halujesi edelle. Kokemuksesta voin sanoa, että suurimman nautinnon saa siitä, että nainen nauttii.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä