Poika käyttää alusvaatteitani?

  • Viestiketjun aloittaja Yh-Katriina
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Yh-Katriina
Olen 15 vuotiaan pojan yh-äiti. Viimeaikoina olen huomannut tahroja/läikkiä pyykkikoriin laittamissa nialushousuissani. Lisäksi puhtaita alusvaatteita alushousuja, rintaliivejä ja sukkahousuja hävinnyt kaapistani ja palautunut pyykkikoriin.

Muilla vastaavia kokemuksia tietenkin poikaa pitää tästä rangaista jotenkin.

 
Vietti?
Taitaa pojalle olla halut herännyt.En tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua.Jospa seurata tilannetta,luultavasti tilanne normalisoituu.Sitten saa äiskän alusvaatteet olla rauhassa.
Eiköhän tuollaista tapahdu muissakin perheissä.
 
vai niin
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-Katriina:
Olen 15 vuotiaan pojan yh-äiti. Viimeaikoina olen huomannut tahroja/läikkiä pyykkikoriin laittamissa nialushousuissani. Lisäksi puhtaita alusvaatteita alushousuja, rintaliivejä ja sukkahousuja hävinnyt kaapistani ja palautunut pyykkikoriin.

Muilla vastaavia kokemuksia tietenkin poikaa pitää tästä rangaista jotenkin.
In your dreams
 
aikuiseksi kasvaminen
Missään nimessä et saa nyt poikaasi rankaista - se voi aiheuttaa vakavia ongelmia poikasi seksuaalisessa kehityksessä. Seuraa rauhassa tilannetta ja jos tuntuu, ettet yksin selviä, konsultoi vaikkapa asuinkuntasi perheneuvolaa/terveyskeskuspsykologia.
 
voi voi
Minulla on samanlaisia kokemuksia, kuin aloittajallakin. 14 v poikani käyttää alusvaatteitani. Asia paljastui, kun tulin kerran tuntia aikaisemmin töistä kotiin kuin tavallisesti. Hän oli pukenut pitkät palleatuelliset rintaliivit ja sukkanauhalliset lantioliivt nailoneineen päälleen ja runkkasi itseään eteisen peilin edessä. Ällistyin tilanteesta todella, enkä osannut sanoa hämmästykseltäni mitään.
 
eräsperäs
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-Katriina:
Olen 15 vuotiaan pojan yh-äiti. Viimeaikoina olen huomannut tahroja/läikkiä pyykkikoriin laittamissa nialushousuissani. Lisäksi puhtaita alusvaatteita alushousuja, rintaliivejä ja sukkahousuja hävinnyt kaapistani ja palautunut pyykkikoriin.

Muilla vastaavia kokemuksia tietenkin poikaa pitää tästä rangaista jotenkin.
Miksi poikaa pitäisi rangaista? Jos pokka pitää niin käyt asiallisen keskustelun aiheesta. Se siitä.

Anteeksi mutta kuulostaa aivan siltä, että kohta kuulemme jotain todella kinkya äiti piiskaa poikaansa -osastolta.
 
Sivhos
Kun viisaasti menetellään,tapahtuma kannattaa sivuuttaa mahdollisimman ohimenevästi.Jos siitä nostaa haloon,pojan tulevaisuus naisrintamalla luultavasti tuhottu.Sitä virhettä älkää tehkö.Nuoren kaverin seksuaalisuus on heräämässä.Näinhän se pitääkin olla.Älkää tehkö hätäisiä johtopäätöksiä.
 
Neuvoton äiti
Jos nuoret miehet haluavat pukeutua naisten alusvaatteisiin, niin missä on mennyt vikaan? Vai onko mennyt missään? Voiko se olla vain uteliaisuutta, miltä tuntuisi pitää rintaliiviä, ja jos tunne on hieno ja sesuaallisesti kiihottava liittyy siihen tietenkin masturbaatio kuvaan mukaan? Luulempa myös oman poikani käyttävän rintaliivejäni ja muita alusvaatteitani itsetyydytystä harrastaessaan. Ainakin liiveihini on ilmestynyt sen näköisiä tahroja. Mitä tälläisessä tilanteessa pitäisi tehdä? Pitääkö tiukka puhuttelu, vai ostaa pojalle omat rintaliivit ja muut naisten alusvaatteet, vai ollakko niin kuin ei olisi huomannut mitään? Neuvokaa tietämätöntä äitiä!
 
Voisin kuvitella
Nuoren miehenalun uteliaisuutta. Onko jatkunut jo kovinkin pitkään? Itse antaisin toistaiseksi olla koko asian, kyllä hän siitä "rauhoittuu".
 
Neuvoton äiti
Tätä on jatkunut noin kaksi, kolme vuotta ehkä kaueminkin. Olen huomannut poikani vierailleen liivikomerossani melkein päivittäin. Ompa sattunut niinkin, kun olen juuri ostamia uusia rintaliivejä laittamassa ensimmäistä kertaa päälleni niistä on löytynyt tuoreet tahrat, jotka ovat ilmestyneet suihkussa käydessäni. Uudet valkoiset housuliivit ovat myös saaneet kovaa spermatulitusta useamman läntin voimalla. Pitäisikö minun lahjoittaa nämä liivit pojalleni ja pyytää häntä ostamaan minulle uudet?
 
Sivhos
Aika outoa on poikasi käytös.Jos noin pitkään on jatkunut,pojallasi on joku kompleksi.Tähän asiaan voisi olla miespuolinen asiantuntija paikallaan.
 
vieras mies
veikkaan että pojallasi on helpompi avautua miespuoliselle henkilölle kuin naiselle, ainakin itselläni oli nuoruudessa helpompi puhua seksistä miestenkaa. ja seksuaalisuus aiheena on kuitenki arka aihealue nuorille, ja etenki kun kyseessä ei ole ihan "tavallinen" tapaus. koitahan selvittää asia ja voimia päätöksen teolle.
 
Done that
Eiköhän pojille aika usein kuulu murrosiän kuohuihin tuollainen "tiittivaihe". Kyllä minäkin olen tumputtanut antaumuksella isosiskon alushameessa ja siitä huolimatta minusta tuli sukupuoliselta käyttäytymiseltä umpihetero ja kahden lapsen isä ja yhden vaimon mies, akateemisesti sivistynyt, esimiestehtävissä työskentelevä ja kaikkea muuta virallisesti hienoa.

Jotenkin voisit kautta rantain huomauttaa, että ihmettelet miksi vaatteitasi, joita et muista käyttäneesi on pyykkikorissa tms. jotta poika oppii varovaisemmaksi.
 
Töölööläisrouva
Kyllä minäkin epäilen että kyseessä voi olla "vaihe" nuoren hormoonimyrskyisessä kehityksessä.

Kannatan edellistä kirjoittajaa siinä, että voit puuttua vaatteittesi katoamiseen ja vaatekaapilla käynteihin puuttumatta siihen miten poikasi seksuaalisuuttaan toteuttaa.
 
Neuvoton äiti
Eilen poikani ilmestyi katselemaan televisiota kanssani sohvalle ja huomasin hänen pukeutuneen pitkiin rintaliiveihini ja housuliiveihini omien vaatteidensa alle. Hän luuli ilmeisesti, että en huomaisi niitä ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Minä en ollut huomaavinanikaan hänen päällään olevia liivejä. Myöhemmin hän vetäytyi huoneeseensa josta kuulin ähellystä ja liivien kahinaa muistuttavia ääniä. Parin tunnin päästä nukkumaan mennessäni huomasin liivieni palanneen komeroon normaalille paikalleen, mutta muutaman kostean läikän saaneina.
Miten minun pitäisi tälläiseen suhtautua?
 
peraPP
vie poika hoitoon tai vaihtoehtoisesti hanki hoitoa itse.

mulle kaikki äitiä edustavat jutut on kaikkea muuta paitsi seksuaalisia ja se on mun mielestä tervettä.
 
Sivhos
Onko tällaiset tapaukset yh-äideillä?Esiintyykö tällaista ehjässä perheessä,noin rennosti vaan mutsin hepeneissä ja runkkaa liemet alkkareihin?Sitten palauttaa siististi viikattuna kaappiin,ja luulee,ei mutsi huomaa.Nainen on tarkempi kuin vihikoira,nainen huomaa heti,jos vaikka millinkin on joku vaate pois paikaltaan.Näin on.
 
outoa touhua
Minua ihmetyttää miksi poika tuli viereen istumaan liiveissä ja vielä siten, että äiti näki liivit? Ihan kuin olisi halunnut jäädä kiinni. Miksi ei osta omia naisten alusvaatteita, miksi pitää olla äidin vanhat? Ja miksi hän runkkaa niihin vaatteisiin niin että jää läikkiä. Kiihottako se, että äiti laittaa runkkiset vaatteet päälle?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä