Poikaystävä paljastui homoksi

  • Viestiketjun aloittaja Jenniina
  • Ensimmäinen viesti
Jenniina
Olisin utelias kuulemaan muiden kommentteja ja kokemuksia omakohtaisesta ikävästä kokemuksestani...
Olen kohta 30-vuotias nainen ja nykyisen poikaystäväni kanssa olen seurustellut n 2 vuotta. Suhteemme on ollut aika hyvä, seksiä lukuunottamatta. Monessa asiassa poikaystävä on ollut hyvä kaverini ja uskottuni. Lisäksi poikaystäväni on ilmaissut
halukkuutensa muuttaa kanssani yhteen ja perustaa kanssani perhe. Itse olen ollut siitä vielä epävarma, etenkin huonosta seksielämästä johtuen.

Toissapäivänä olin käymässä poikaystäväni luona kun hänelle soitettiin työpaikalta ja pyydettiin tulemaan paikkaamaan sairastunutta kollegaa. Poikakaverini ampaisi nopeasti matkaan ja minä jäin yksin hänen asunnolleen. En voinut malttaa kiusausta kurkistaa hänen aukijääneen tietokoneensa sähköpostiin ja messengeriin. (Tiedän, tiedän: on tosi väärin lukea toisten sähköposteja!!!) Järkytys oli aikamoinen kun huomasin sekä sähköpostin että mesen olevan täynnä suorasukaisia homoviestejä toisten miesten kanssa. Niistä kävi selväksi, että hänellä on ollut seksisuhteita useiden miesten kanssa aivan hiljattain. Jotenkin järkytti sekin, ettei yhtäkään omaa lähettämääni sähköpostia oltu säilytetty, vaan kaikki olivat niitä ällöjä homoviestejä useilta eri miehiltä!

Poikaystäväni paljastui siis piilohomoksi! Pari päivää asiaa pohdittuani olen kyllä huomannut, että olisin voinut tajuta asian aiemminkin, mutta ehkäpä jotenkin ihastunut ihminen pystyy sulkemaan silmänsä suhteen epäkohdilta. Olen kuitenkin äärimmäisen kiitollinen siitä, että tämä asia paljastui minulle nyt eikä esim. viiden vuoden päästä.

En kyllä millään pysty ymmärtämään, miten joku ihminen voi valehdella toiselle noin törkeästi ja käyttää toista vain kulissina? On tosi loukattu olo, enkä ole pystynyt vielä edes puhumaan poikaystävälleni, enkä suoraan sanottuna tiedä mitä sanoisin. Ihmettelen vain, onko näitä raukkamaisia piilohomoja kuinka paljon olemassa? Löytyykö minulle kohtalotovereita?
 
muumio
Aika kinkkinen juttu, mutta pakkohan teidän on keskustella asiat halki.

Kyllä piilohomoja on paljon paljon..osa heistä haluaa todellakin perustaa perheen ja saada lapsia.
Enkä ollenkaan vihjaa etteivät olisi hyviä isiä.

Kurja juttu sinun kohdallesi.
 
mies
Ei tuossa ole mitään keskustelemista. Sinua käytettiin todellakin kulissina ja petos jatkui. Hyvä kun huomasit, mutta olipa todella röyhkeää toimintaa, minulle täysi yllätys, että homot suojautuvat naisten taakse.
Voimia.
 
Dick Healer
Ikävämpi juttu. Se kun tuppaa olemaan niin, että homoudesta ei voi parantua. Mutta sentään lespoutta voidaan parantaa antamalla lespolle kunnolla "parrua", niin loppuvat setavinkeet!
 
Tom
Alkuperäinen kirjoittaja Jenniina:
Ihmettelen vain, onko näitä raukkamaisia piilohomoja kuinka paljon olemassa? Löytyykö minulle kohtalotovereita?
Viimeisten tutkimuksen mukaan geneettisiä piilohomoja on noin 12,45 % väestöstä. Eli et ole ainoa. Geneettisesti olevia ilmi-homoja on taas 4,5%. Sitten vielä väliinputoaajien ryhmä, eli homot jotka ovat ilmi-homoja mutta ovat piilossa, niitä on noin 17%.

Olkaahan varovaisia.

 
siri
Ikävämpi juttu sinulle, mutta myös hänelle. Luuletko olevan ihan pikku juttu tulla kaapista ulos? Menee vuosia, ennen kuin ympäristö on sinut asian kanssa ja sinä aikana saat kuulla sitä ja tätä ikävää.
Ehkä hänkin on ollut vähän epävarma asiasta ja ajatellut perhe-elämän parantavaan voimaan tms.
Isänä ja aviomiehenä (lukuunottamatta seksiä) olisi varmasti ollut ihanteellinen mies.

Jutelkaa asia ja yrittäkää päästä tasapainoon asian kanssa, saat hänestä varmasti elinikäisen, vankkumattoman ystävän. Ja se ei olisi ihan vähän.
 
rosentille
Alkuperäinen kirjoittaja rosentti:
Jaahas, noihin lukuihin kun vielä lisätään impotentit ja idiootit, niin ei ole ihme, että naiset eivät löydä kunnollisia miehiä!
Ihana välikommentti. Tuon "hajatelman" voisit laittaa johonkin lehteen.
Oikein mojovasti sanottu. Hallitset tiivistämisen. Minulla on siihen taitoon vielä valovuosien matka.
 
Homopojan äiti
Jeniina, ei sinua ole loukattu tahallaan, sinun varaasi on rakennettu hyvin suuria toiveita. Miehen täytyy luottaa ja kunnioittaa sinua suuresti, koska on uskaltanut luottaa noin ison ja tärkeän osan elämästään sinuun.

Tulitpa suhteestanne mihin tahansa ratkaisuun, älä loukkaa. Mies ei ole sitä ansainnut. Me emme voi itse valita identiteettiämme, se annetaan meille. Siksi on hirveä vääryys, että muita kuin heteroita hyljeksitään ja heille tehdään elämän kaikin tavoin vaikeaksi, vieläpä koetaan se oikeutetuksi ja itsensä paremmaksi tuntien.

Mies on todennäköisesti biseksuaali, muutoinhan teillä ei olisi minkäänlaista seksielämää. On olemassa onnellisia pariskuntia, joissa mies on bi. Se vaatii vaimolta avaraa mieltä ja ennakkoluulottomuutta.

Siri ilmeisesti tuntee asian henkilökohtaisesti, sillä hänellä ei ole vääriä ennakkoluuloja, vaan kertoo oikeaa asiaa.

Sulattele, ota selvää asiallisista läheistä homo- ja biseksuaalisuudesta ja avarra omaa mieltäsi. Et menetä mitään, mutta saat paljon.



 
muumio
Homopojan äiti...puhut niin totta kuin olla voi!

Tuntemani homomiehet/bi ovat toisen huomioonottavia, herkkiä, lapsirakkaita, ja verrattuna keskivertoon juntieinariin..erittäin fiksuja.

Korostan sanaa TUNTEMANI!

 
muumio
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Ei tuossa ole mitään keskustelemista. Sinua käytettiin todellakin kulissina ja petos jatkui. Hyvä kun huomasit, mutta olipa todella röyhkeää toimintaa, minulle täysi yllätys, että homot suojautuvat naisten taakse.
Voimia.
Pidin sinua mies fiksuna tyyppinä.....olen erittäin pettynyt.
Eipä senpuoleen, niin on käynyt monasti ennenkin, mutta todellakin, sinua pidin avarakatseisena ja asioita syvällisesti pohtivana henkilönä.
 
AntiZiisus
Eikös tämäkin ole pettämistä? Sama se pettääkö mies toisen naisen tai miehen kanssa, samanlainen loukkaus se on, ja nyt pitäisi vaan paapoa ja jeesustella että voi voi kun et ole uskaltanut tulla kaapista ulos.
 
mies
muumio:

En voi mitään sille, että sympatiat ovat ap:n puolella. Hänen miesystävänsä pettää häntä tietoisesti yhtenään toisten miesten kanssa. Ja ap on kulissina ympäristöä vastaan, siis ap:n virka tuossa suhteessa on todistaa miehen läheisille, että hän ei ole homo ja siksi hän käyttää ap:tä hyväkseen törkeästi.
Minun ystäväpiiriini kuuluu homo, eikä hän koskaan ole tyrkyttänyt minulle uskontoaan ja suhtautuu minuun kuin ystävään pitääkin. Mutta en minä häntäkään ymmärtäisi, jos hän alkaisi seurustelemaan naisen kanssa salatakseen homoutensa ja kenties sillä tavalla vakuuttelisi jotakin muuta.

Ok asiasta voi keskustella, mutta vaikea olisi tuolta pohjalta ainakin minun jatkaa.

On minullakin virheeni ja koko ajan opiskelen elämää...
Kiitos kuitenkin:)
 
anna
Ei se tosiaan varmaan ole homo jos sun kaa harrastaa seksiä. Se on varmaan bi. Mieti nyt mitkä edut: saat varmasti kaksi miestä sänkyysi kun vaan ehdotat. Ja kivahan se on katella poikien touhuja.

Mä en ainakaan koe että olisi pettämistä harrastaa homoseksiä hetskusuhteessa. Mies on kuitenkin pettänyt luottamuksesi kun ei ole kertonut vaan toiminut sun selän takana. Noista jutuista pitäis uskaltaa jutella. Musta ois vaan siistiä jos mies ois bi.
 
annalle
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Ei se tosiaan varmaan ole homo jos sun kaa harrastaa seksiä. Se on varmaan bi. Mieti nyt mitkä edut: saat varmasti kaksi miestä sänkyysi kun vaan ehdotat. Ja kivahan se on katella poikien touhuja.

Mä en ainakaan koe että olisi pettämistä harrastaa homoseksiä hetskusuhteessa. Mies on kuitenkin pettänyt luottamuksesi kun ei ole kertonut vaan toiminut sun selän takana. Noista jutuista pitäis uskaltaa jutella. Musta ois vaan siistiä jos mies ois bi.
Ainakin amerikkalaisten telkkarisarjojen perusteella homot ovat erittäin mukavia ihmisiä.

Jos mies olisi bi ja hänellä olisi homokavereita, niin olisihan siinä hyviäkin puolia.
Homokavereiden kanssa voisi tehdä kaikenlaista ja saisi kuitenkin olla rauhassa.
Mutta mistä sen koskaan tietää onko 100 % homo vai mahtuuko homokavereihin myös bimiehiä. Sellaisten kanssa en lähtisi marjametsään.
 
anna
Homo on tosiaan naisen paras ystävä :) Ja kyllä mä bi:n kanssakin voisin lähteä marjametsään. Ja jos oma mies on seksuaalisesti vapaamielinen, ja sinä sallit että jaat miehesi muiden miehien kanssa niin ehkä hänkin suostuu jakamaan sinut bi-kavereidensa kanssa. Mikä voi olla hienompaa naiselle kuin seksi kahden bi-miehen kanssa... aah Miesten välinen rakkaus on niin kaunista.
 
fsdsfsdf
Hyi helvetti. Joku hintti naruttaa naista, antaa naiselleen ymmärtää että ollaan tavallinen seurusteleva pari, mutta tosiasiassa onkin ruskean reiän ritari joka pitää naista kulissinaan. Te yökötykset vielä siunaatte kaiken, pitäisi vaan ymmärtää ja monen mielestä näköjään kannattaisi jopa jäädä "suhteeseen" sen hinurin kanssa.

Jos on vaikea tulla kaapista niin kyllä mä sen ymmärrän, mutta on ihan toinen asia alkaa kusettamaan jotain naista kulissikseen. Milloin se olisi sitten asiasta kertonut? "Sori mut mä oon oikeesti homo ja mä oon pitänyt sua kulissina ettei kaikki tajuais totuutta. Eihän se haittaa?" Sittenkö kun on oltu sopivan kauan naimisissa ja tehty lapsi tai pari, niin että ulkopuolisille on kulissi tarpeeksi vankka? Sitten se voi ottaa eron ja selittää vanhemmilleen että "ei meillä vaan oikein enää synkannut". Ja koko "suhteen" ajan börje on käynyt hiippailemassa muitten fagottien luo aina kun tilaisuuden saa.

Tässä ketjussa näkee miten kyvytöntä kansa on itsenäiseen ajatteluun. Viimeiset kymmenen vuotta on tv suoltanut homomyönteistä propangandaa ja kuten mielipiteistänne näkee, se on todella tehokkaasti uponnut. Teidän käsityksissänne jokainen homo on enemmän tai vähemmän kopio siitä kuvasta minkä Marco Bjuuurström antaa tv:ssä itsestään.
 
Fiksusta pojastani ylpeä homopojan äiti
Ei pidä toitottaa suurella paatoksella hölynpölyä asiasta, josta ei mitään tiedä.
Jos ihmisellä on aivot, miksei hän niitä käytä? Tuo fsds.. todistaa komeasti oman typeryytensä, ei muuta.
 
annalle
"Mikä voi olla hienompaa naiselle kuin seksi kahden bi-miehen kanssa... aah Miesten välinen rakkaus on niin kaunista."

Siis kimppakivaa oman miehen ja miehen ystävän kanssa.
Ulkona sataa nyt kaatamalla. Onneksi marja-aika on jo ohi. Tuskin metsässä olisi nyt kivaa, vaikka olisi kuinka monta bimiestä bilettämässä. Onkohan tuo biletyssana bi-jutuista lähtöisin. Tuli vain mieleen.

Nämä ovat niitä perjantai-iltapäivän juttuja. Tsoukki tsoukkina.
Olen pokannut elämäni aikana yhden bimiehen ja se riitti minulle.
 
...
Joo tapahtui eräänä kauniina päivänä myös minulle...Mies tulee luokseni seurusteltuamme n.1.5v että hänpä haluaakin jättää minut.Syytä yritän kaivella ja viimein sanoo että homopa homo.Jatkamme kuitenkin "seurustelua",en enää muista miksi,mutta minä ainakin tapailen myös muita miehiä.Ja hänkin siinä jossain vaiheessa sanoo olevansakin ehkä bi ja "suhteemme" on ok.Tätä omituista peliä kesti tämän jälkeen melkein aika kauankin kunnes viimein pääsin suhteesta irti.Ennen olin aika suvaitsevainenkin vähemmistöseksuaaleja kohtaan,nykyään vain ällöttää.
 
tdx
Jaa no. kyllä bi:n kanssa voi suhteeseen lähteä. Uskollisuus siinä on se tärkein. Toki kyse on myös siitä tunteeko bi jäävänsä jostain olennaisesta paitsi keskittyessään vain yhteen sukupuoleen.

Toki joitain voi "arvelluttaa" että esim. mies on muiden naisten vagioiden lisäksi ehkä kolunnut myös miesten paikkoja.

Niin tai näin, elettävä on kuitenkin joten ainakin,
 
Jenniina (ap)
Kiitos kaikille kommenteista!
Tahtoisin vielä mainita, ettei minulla ole todellakaan mitään homoja/biseksuaaleja vastaan ja tuttavapiirini kuuluu kyllä "julkihomoja". Silti jotenkin tuntuu melkein pahemmalta, että poikaystäväni petti minua MIESTEN kanssa. Olisi varmaan ollut helpompaa, jos kyseessä olisi ollut perinteinen "salarakas" tai sitten edes suhde YHTEEN mieheen. Mutta että MONTA miestä!!

En ole vielä edes kertonut poikaystävälleni, että tiedän hänen suuntautumisestaan. Jotenkin nolottaa jo tunnustaa, että olen lukenut toisen sähköposteja. Lisäksi mietin sitä mitä hänelle tapahtuu kun paljastan tietäväni hänen kaksoiselämästään... se on varmaan hänelle tosi kova paikka. Samalla pelkään myös menettäväni kaiken sen hyvän mitä meillä joskus oli. Tuntuu kyllä aika vaikealta alkaa kaveriksi sellaiselle miehelle, joka on valehdellut ja teeskennellyt minulle kahden vuoden ajan.

Kavereilleni en ole vielä kertonut tästä, sillä arvaan heidän muodostavan välittömästi lynkkauspartion poikaystävääni kohtaan enkä sitä todellakaan halua. Siksi siis tilitän tästä asiasta täällä....!
 
fsdsfsdf
Jos kyseessä olisi perinteisempi tilanne "mies pettää sinua selkäsi takana useiden naisten kanssa" niin saisit vaan vastauksia tyyliin "jätä se, kosta sille, vittu mikä kusipää" jne. Mutta nyt kun on kyse homosta niin juuri kukaan ei uskalla olla jyrkästi tuomitsemassa. Aivopesu on tehnyt tehtävänsä, homoista ei saa olla mitään negatiivista mieltä. Ei näköjään vaikka homo tekee tuollaisen petoksen mistä hetero tuomittaisiin ankarasti.

Kohtele sitä niin kuin tunnet sen ansaitsevan, eikä niinkuin sinulta odotetaan.
 
muumio
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
muumio:

En voi mitään sille, että sympatiat ovat ap:n puolella. Hänen miesystävänsä pettää häntä tietoisesti yhtenään toisten miesten kanssa. Ja ap on kulissina ympäristöä vastaan, siis ap:n virka tuossa suhteessa on todistaa miehen läheisille, että hän ei ole homo ja siksi hän käyttää ap:tä hyväkseen törkeästi.
Minun ystäväpiiriini kuuluu homo, eikä hän koskaan ole tyrkyttänyt minulle uskontoaan ja suhtautuu minuun kuin ystävään pitääkin. Mutta en minä häntäkään ymmärtäisi, jos hän alkaisi seurustelemaan naisen kanssa salatakseen homoutensa ja kenties sillä tavalla vakuuttelisi jotakin muuta.

Ok asiasta voi keskustella, mutta vaikea olisi tuolta pohjalta ainakin minun jatkaa.

On minullakin virheeni ja koko ajan opiskelen elämää...
Kiitos kuitenkin:)



Sait "pisteesi" takaisin...

 

Yhteistyössä