Poikaystäväni sanoo että ansaitsen parempaa

  • Viestiketjun aloittaja Josasiatolistoisin
  • Ensimmäinen viesti
Josasiatolistoisin
Tänään illalla oli taas se tilanne että poikaystäväni ei päässyt luokseni illalla. Syynä oli rankka työpäivä + treenit ja edellisen yön unet... Tapani mukaan olin vähän pettynyt.

Hän sanoi sitten minulle "Ehkä sinä ansaitset vierellesi ihmisen joka voi antaa sulle enemmän rakkautta ja huomiota kuin minä"

Pitkän puhelun jälkeen oon tässä. Helpottunut, rakastunut, edelleen yhdessä. Mutta miksi hän sanoi noin?
 
hienotunteinen
Tänään illalla oli taas se tilanne että poikaystäväni ei päässyt luokseni illalla. Syynä oli rankka työpäivä + treenit ja edellisen yön unet... Tapani mukaan olin vähän pettynyt.

Hän sanoi sitten minulle "Ehkä sinä ansaitset vierellesi ihmisen joka voi antaa sulle enemmän rakkautta ja huomiota kuin minä"

Pitkän puhelun jälkeen oon tässä. Helpottunut, rakastunut, edelleen yhdessä. Mutta miksi hän sanoi noin?
Tuohan on klassinen repliikki, kun halutaan pitää välimatkaa tai suoranaista eroa jostakin. Fiksu tyyppi ei halua syyllistää tyttöystäväänsä mistään, vaan ottaa syyn epäonnistumisesta itselleen.

Kuten alussa sanoit TAAS oli tilanne, jolloin hänellä ei ollut aikaa sinulle. Suorasukaisempi olisi sanonut "soitellaan joskus".
 
Viimeksi muokattu:
Kayla
Tänään illalla oli taas se tilanne että poikaystäväni ei päässyt luokseni illalla. Syynä oli rankka työpäivä + treenit ja edellisen yön unet... Tapani mukaan olin vähän pettynyt.

Hän sanoi sitten minulle "Ehkä sinä ansaitset vierellesi ihmisen joka voi antaa sulle enemmän rakkautta ja huomiota kuin minä"

Pitkän puhelun jälkeen oon tässä. Helpottunut, rakastunut, edelleen yhdessä. Mutta miksi hän sanoi noin?
Oman kokemukseni perusteella tuollaiset "ansaitset parempaa"-tyyliset kommentit valitettavasti lahes aina tarkoittavat etta kumppani haluaa erota. Jotenkin on vain helpompaa sanoa noin mieluummin kuin etta en halua enaa olla kanssasi. 12-vuotinen suhteeni paattyi hiljattain juuri tahan tyyliin. Lopulta selvisi, etta mies oli valmistellut eroa omassa paassaan jo kauemmin. Han oli usein poissa ja aina hyvin kiireinen. Mutta ei kuitenkaan niin kiireinen ettei olisi ehtinyt ihastua toiseen naiseen.
 
Viimeksi muokattu:
oudosti sanottu
Tänään illalla oli taas se tilanne että poikaystäväni ei päässyt luokseni illalla. Syynä oli rankka työpäivä + treenit ja edellisen yön unet...
poikaystäväsi ei päässyt luoksesi koska hänellä oli takanaan rankka työpäivä + treenit ja
... edellisen yön unet????

oliko poikaystäväsi nähnyt jotain painajaisunia jotka estivät häntä tulemasta luoksesi?
 
Viimeksi muokattu:
apap
poikaystäväsi ei päässyt luoksesi koska hänellä oli takanaan rankka työpäivä + treenit ja
... edellisen yön unet????

oliko poikaystäväsi nähnyt jotain painajaisunia jotka estivät häntä tulemasta luoksesi?
Tää on pitkä tarina.. sen taakse kätkeytyy tilanne jossa mä suoraan sanoen suutun kun se ei tulekaan vaikka ei ole luvannut tulla mutta antanut ymmärtää että saattaa tulla. Tuossakin tuli multa sitten avauduttua sen verran että itkettää ja vituttaa, oisin halunnut että tuut.. ja se yritti selittää, että "sulle tulis vaan paha mieli koska en oikeesti pysy hereillä, menisin heti nukkumaan" Silti jankkasin ja jankkasin.. lopulta sanoi näin;

"Ehkä sinä ansaitsisit jonkun joka pystyy antamaan sinulle rakkautta ja huomiota enemmän kuin minä".. sitten soitin ja kysyin että onko juttumme ohi.

Selitti, että ei meinannu sitä vaan hänestä tuntuu usein että kun hän ei täytä tiettyjä odotuksiani niin alan pillittämään ja hänestä tuntuu pahalta jos minulla on huono olla tässä suhteessa. Hän kertoi että vuorokaudessa ei ole tarpeeksi tunteja että ehtisi repeemään joka suuntaan, aina ei voi vaan jaksaa 12h työpäivän jälkeen.. Sitten puhuttiin että mitä kumpikin haluaa ja hän sanoi suoraan että suhde tuntuu hänestä siltä että minä näen kaiken vaivan ja teen parhaani ja hän ei pysty antamaan saman verran takaisin juuri nyt, elämäntilanne ei vaan anna periksi...oli siinä muutakin mut en ehdi muuta kirjoittamaan..


-ap
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä