posliini

  • Viestiketjun aloittaja karvainen
  • Ensimmäinen viesti
Wikistä,
Ei ole täysin tiedossa miksi ihmisillä on häpykarvoitus. Häpykarvoituksen tarkoituksena ei ole kuitenkaan esimerkiksi estää bakteereja pääsemästä limakalvoille. Häpykarvoituksen tarkoituksen uskotaan liittyvän feromoneihin, joiden tarkoitus on viehättää vastakkaista sukupuolta. Karva antaa pinta-alaa ja hyvän alustan kemiallisten viestien leviämiselle. Puhtaalla keholla ne ovat eroottisia, mutta nykyisin ihmisten käyttämien vaatekerrosten alla seksuaaliset tuoksut pilaantuvat ja tulevat tunkkaisiksi. Toinen mahdollinen häpykarvoituksen syy on antaa etäältä visuaalinen viesti seksuaalisesta kypsyydestä mahdolliselle parittelukumppanille. Mahdollisesti näiden syiden vuoksi luonnonvalinta ei ole karsinut häpykarvoitusta pois
 
miestenmies
Alkuperäinen kirjoittaja Hihi---:
Posliini olen ollut vuosia. Ikää 25vuotta.

Ajan veet-vaahdolla. Elikkä laitetaan vaikuttamaan iholle, sen jälkeen sienellä pyyhitään. Ei tarvitse höylätä kovalla höylällä ja karva kasvaa hyvin pehmeänä takaisin. Höyläämällä itse saan vain kipeitä näppyjä ja hulluksi meinaa tulla kun karvat kasvavat takaisin. Tuo vaahto on ollut todella hyvä ratkaisu.

Laitan aina häpyhuulten sisälpuolelle paperista taitellun tukon suojaksi varulta, ettei vaahtoa osu klitorikseen yms herkille alueille. Vink vink;)

En osaisi kuvitellakaan, että alkaisin kasvattamaan vielä karvat. Yhy ei ole minun juttuni.

Samoin meillä mies siistii peniksen varresta, kiveksistä kaikki veks. Vähän karvaa jättää koristeeksi;) Minä taas olen ehdottomasti sitä mieltä, että miehenkin on syytä ajella alapäätään jos meinaa suuseksiä saada. Samoin kainalo ja rintakarvat on ajettava. Onneksi mies ajattelee näin itsekin.
Tosimies ei kainalo ja rintakarvoja aja.
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja miestenmies:
Alkuperäinen kirjoittaja Hihi---:
Posliini olen ollut vuosia. Ikää 25vuotta.

Ajan veet-vaahdolla. Elikkä laitetaan vaikuttamaan iholle, sen jälkeen sienellä pyyhitään. Ei tarvitse höylätä kovalla höylällä ja karva kasvaa hyvin pehmeänä takaisin. Höyläämällä itse saan vain kipeitä näppyjä ja hulluksi meinaa tulla kun karvat kasvavat takaisin. Tuo vaahto on ollut todella hyvä ratkaisu.

Laitan aina häpyhuulten sisälpuolelle paperista taitellun tukon suojaksi varulta, ettei vaahtoa osu klitorikseen yms herkille alueille. Vink vink;)

En osaisi kuvitellakaan, että alkaisin kasvattamaan vielä karvat. Yhy ei ole minun juttuni.

Samoin meillä mies siistii peniksen varresta, kiveksistä kaikki veks. Vähän karvaa jättää koristeeksi;) Minä taas olen ehdottomasti sitä mieltä, että miehenkin on syytä ajella alapäätään jos meinaa suuseksiä saada. Samoin kainalo ja rintakarvat on ajettava. Onneksi mies ajattelee näin itsekin.
Tosimies ei kainalo ja rintakarvoja aja.
Tosimies saattaa haista kesällä melko pahalle... Mä en edes enää vois kuvitella laittavani deodoranttia karvaisiin kainaloihin - hyi helvetti...
 
lacaisa
Olen ollut posliinina jo n. 25v. sheivaten se kaikki alkoi, mutta kymmenen vuotta sitten kävin ensikerran valoimpullisi hoidossa koska olin halunnut aina olla ikiposliini. Tässä valoimpulssi hoidossa kävin kaikenkaikkiaan parikymmentä kertaa epäsäännöllisin väliajoin. Tämä valoimpulssi hoito oli minulle suuri helpotus, kun sen myötä sain jättää sheivaukset kokonaan pois.
Alkujen alussa ystäväpiirissä hieman nosteltiin kulmakarvoja, aikaa kului ja sen myötä on tullut useampiakin poslareita tutava joukkoon, jopa minun kaltaisia ikiposlareita.
Suosittelenkin haluaville ikiposlareille joko valoimpulssi hoitoa tai laser menetelmää. Helpottaa huomattavasti elämää alkkareiden alla, ei ole kutittavaa sänkeä, ei karvatupen tulehduksia, eikä tarvi miettiä ajanko tänään karvat vai ensi viikolla.
Iloista kevättä ja alkavaa kesää poslareille ja ikiposlareille.
 
ombrellinosi
eilen just ekan kerran oman pusikon trimmasin, ja pitää heti sanoo että vaikken ole päässyt vielä miehen kanssa testailemaan, ihan itsellekkin tuntuu paljonpaljon kivemmalta! Raikas ja herkkä ja pehmeä :) Joskus kerran ajoin, ja kyllä olen samaa mieltä "Nainen, tuskin enää ikinä"n kanssa siinä, että sänki kasvaa ja kutittaa hirveesti hyi, niin tulin siihen tulokseen että nypin, ja itseasiassa oli kivutonta ja VAIVAN ARVOISTA! suosittelen
 
miesnäkökulma
Sitä sanotaan, että karvojen ajelu tuo paremmin esille pienenkin pippelin. Entäs isomman? Onko niin järkeä vai tykkäävätkö naiset enemmän lyhyestä karvoituksesta? Onkohan tästä tilastoja.
 
Sivhos
Teille nimissäni kirjoittajille,kun tarpeeksi sikailette,teidän ip-osoite saadaan selville..Voin tehdä teistä rikosilmoituksen.Miettikää ja lukekaa ohjekirja,ennenkuin teette mitään.Minun päälle on syydetty paskaa aivan riittävästi,älkää enää lisätkö paskataakkaani.Rikosilmoituksen mahdollisuus olemassa,huomioikaa se.
 
Vierailija xxx
minkä ikäinen olet? 51v
Millainen karvoitus sulla on? Meillä on molemmilla posliini koska se on ihanaa suusexsissä kun voi nuolla oikein kunnolla peniksen vartta ja kivespusseja ja voi nuolettaa itseään ja saada hyvät glitorisorgasmit.
Ajatko itse vai auttaako miehesi? Ajetiin yhdessä aikanaan molemmat posliiniksi ja nyt myös pidetään toisemme siistinä pósliinina sekä aina siistitään toistemme sänki. Olemme käyneet Virossa yhteisessä vahvuksessa privaatisti ja se oli aivan mahtava kokemus. Olin aivan orgasmin partaalla lähes kokoajan.
Oletko ollut pitkään posliini? yli n. 30v
Miten tuttavat suhtautuvat saunassa kun olet posliini?
Aluksi aiheutti hämmennystä, mutta ei enään. Muistan alkuvaiheessa kun olimme tuttava pariskunnan kanssa heidän mökillä ja saunoimme kaikki kimpassa, niin kuin mökeillä yleensä, huomasin kun tyttöystäväni kundikaverilla alkoi seistä jöpöttä oikein kunnolla kun huomasi minun posliinin jota en tietenkään peitellyt millään lailla koska se kiihotti ja kiihottaa vieläkin meitä molempia taisi siinä jöpöttää miehellänikin.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija xxx
minkä ikäinen olet? 51v
Millainen karvoitus sulla on? Meillä on molemmilla posliini koska se on ihanaa suusexsissä kun voi nuolla oikein kunnolla peniksen vartta ja kivespusseja ja voi nuolettaa itseään ja saada hyvät glitorisorgasmit.
Ajatko itse vai auttaako miehesi? Ajetiin yhdessä aikanaan molemmat posliiniksi ja nyt myös pidetään toisemme siistinä pósliinina sekä aina siistitään toistemme sänki. Olemme käyneet Virossa yhteisessä vahvuksessa privaatisti ja se oli aivan mahtava kokemus. Olin aivan orgasmin partaalla lähes kokoajan.
Oletko ollut pitkään posliini? yli n. 30v
Miten tuttavat suhtautuvat saunassa kun olet posliini?
Aluksi aiheutti hämmennystä, mutta ei enään. Muistan alkuvaiheessa kun olimme tuttava pariskunnan kanssa heidän mökillä ja saunoimme kaikki kimpassa, niin kuin mökeillä yleensä, huomasin kun tyttöystäväni kundikaverilla alkoi seistä jöpöttä oikein kunnolla kun huomasi minun posliinin jota en tietenkään peitellyt millään lailla koska se kiihotti ja kiihottaa vieläkin meitä molempia taisi siinä jöpöttää miehellänikin.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija xxx
minkä ikäinen olet? 51v
Millainen karvoitus sulla on? Meillä on molemmilla posliini koska se on ihanaa suusexsissä kun voi nuolla oikein kunnolla peniksen vartta ja kivespusseja ja voi nuolettaa itseään ja saada hyvät glitorisorgasmit.
Ajatko itse vai auttaako miehesi? Ajetiin yhdessä aikanaan molemmat posliiniksi ja nyt myös pidetään toisemme siistinä pósliinina sekä aina siistitään toistemme sänki. Olemme käyneet Virossa yhteisessä vahvuksessa privaatisti ja se oli aivan mahtava kokemus. Olin aivan orgasmin partaalla lähes kokoajan.
Oletko ollut pitkään posliini? yli n. 30v
Miten tuttavat suhtautuvat saunassa kun olet posliini?
Aluksi aiheutti hämmennystä, mutta ei enään. Muistan alkuvaiheessa kun olimme tuttava pariskunnan kanssa heidän mökillä ja saunoimme kaikki kimpassa, niin kuin mökeillä yleensä, huomasin kun tyttöystäväni kundikaverilla alkoi seistä jöpöttä oikein kunnolla kun huomasi minun posliinin jota en tietenkään peitellyt millään lailla koska se kiihotti ja kiihottaa vieläkin meitä molempia taisi siinä jöpöttää miehellänikin.
 
Viimeksi muokattu:
Vierailija sivhos
Kyllä posliini on ylivoimainen.Samoin miehillä.Posliinipimppi,taideteos,nautinto nuolla.Miehellä karvaton penis hyvässä stondiksessa.aika uljaan näköinen.Lähes kaikissa seksikuvissa molemmat ovat posliineja.Eikös se kerro jotain posliinin puolesta?Minä sheivaan oman heppini.Kiva ,raikas olo ilman karvoja.Koko komeus esillä kaikkine kulkusineen.Mutta naisen pimppiä ei voita mikään.Vaikka olis karvojakin.
 
pirpana
Arvasin, että tule tällaisia vastauksia.....
Kuitenkin minulla on ollut paljon seksikumppaneita ja kaikki ovat olleet tyytyväisiä. Täysin karvaton mies on aivan eri asia.....En ole posliini. Samoin tykkään naisista, jotka ovat täysin paljaita, tai pieni kiitorata. Nämä on makuasioita. Miten suuseksin antaminen paljaalle naiselle on nautittavaa, ei tarvitse syljeskellä karvoja.

Mielenkiinnolla olen tekstejä lukenut=). Kylläpä jotkut ovat herkkänahkaisia=D!!!! Henk.koht toista kertaa elämässäni ajoin posliiniksi. Ensin siistin vain bikini alueen karvoitusta, sitten jätin vain kiitoradan ja nyt koko posliini (ehkäpä nälkä kasvaa syödessä?). Laitoin posliiniksi yllätykseksi kumppanilleni ja miellyttävä yllätys kuulemma olikin;). Ekallla kerralla menin samana päivänä saunaan lasten kanssa, huomasivat kyllä- mutta kukaan ei sanonut sanaakaan =D LOL!!! Kukin taplaa tyylillään ja niin saakin olla=). Itse pidän pienistä kokeiluista silloin tällöin, kokeile sinäkin-kasvaahan ne takaisin jos et pidä=)!!!!
 
Viimeksi muokattu:
pirpana
Alkuperäinen kirjoittaja miesnäkökulma;10195979:
Sitä sanotaan, että karvojen ajelu tuo paremmin esille pienenkin pippelin. Entäs isomman? Onko niin järkeä vai tykkäävätkö naiset enemmän lyhyestä karvoituksesta? Onkohan tästä tilastoja.
Eiköhän kummallakin osapuolella tuo vatsanseudun pienyys/vähyys tuo parhaiten privaatit paikat esiin =)
 

Yhteistyössä