Sain kahdelta

  • Viestiketjun aloittaja Naaras
  • Ensimmäinen viesti
Mies40
ja miksei myös satunnaisemmilta partnereiltaan ;-)

Aika ankeaa päätyä satunnaisesti punkkaan jonkun tiukkapipon kanssa. Sitäkään ei pysty aina edes yleisen habituksen tai puheiden perusteella arvaamaan, joskus rennonkin oloinen nainen on sängyssä aivan lukossa.
 
sofia
Huvittaa oikeastaan, kun naaras kehuu insinöörin ja muiden itsensä kanssa samoin ajattelevien kirjoituksia. Eivätpä kriittisesti suhtautuvat näytä saavan ihailevia ajatuksia osakseen.
 
Naaras
Hyvä sofia!Ihan hyvä huomio sinänsä.En vain pidä ainakaan rakentavana kritiikkinä minän kirjoituksia.Ylipäätänsä näillä palstoilla rakentava kirjoittelu on vähäistä,mikäli ei pidä rakentavana sitä kun ""kura""alkaa lentää ja saat lukea olevasi ""alas vajonnut"" ja muuta mukavaa.Mielestäni tein myöskin alkuviestissäni selväksi haluni vaihtaa ajatuksia samanhenkisten ihmisten kanssa.Sinulle sanoisin kuitenkin,että mikäli sinusta on muuhunkin kuin minun arvostelemiseen kuten esimerkiksi rakentavaan aikuismaiseen keskusteluun niin kaikin mokomin,vastaan varmasti ja kehunkin mikäli kirjoituksesi sen ansaitsee ja tällä en todellakaan tarkoita että sinun niin ollen tulisi olla samoilla linjoilla kanssani.
 
Mies-ihminen
Joo on se kummallista kaksimaismoralismia veikaan että suurin osa ihmisistä unelmoi joskus kimppakivasta mutta ans olla kun joku kokeilee niin heti on alas vajonnut tai peräti huono ihminen arvoiltaan.Itse en ole päässyt koskaan kokeilemaan mutta varmasti en hanttiin laittaisi jos vaimo niin haluaisi senverran monesti olen asiasta unelmoinnut ja olenpa katsonut joskus isojen poikien elokuviakin aiheesta ja tosi hyvältä on näyttänyt.Kateellisenakin luin toisten miesten juttuja tästä.Minun kohtaloni on varmaankin vain haaveilla koska vaimo jota kyllä rakastan syvästi on hiukan ehkä vanhoillinen tai ehkä estynyt sänkyhommissa.Joka tapauksessa kivoja hetkiä teille asiaan vihkiytyneille.
 
Anne
Olen seurannut keskustelua mielenkiinnolla.Aiheen koen läheiseksi omien kokemusten vuoksi.Muutama vuosi sitten sain minäkin melko säännöllisesti kahdelta mieheltä ja se oli kyllä varmaankin elämäni parasta seksiä,siis pelkkää seksiä.Koin jotenkin hyvin vapauttavana tilanteen jossa minulta ei vaadita juuri mitään henkisesti,tarkoitan tällä syviä rakkauden tunteita,kiintymyksen osoitusta kosketuksin jne.Silti välillämme valitsi tietynlainen kunnioitus ja syvä luottamus.Hommat loppuivat porukan hajotessa tahoillensa.Olen usein kaiholla muistellut sitä eläimmellistä kiimaa johon nämä ihanat miehet ajoivat minut ja sitä täydellisen ihanaa täyttymyksen ja tyydytyksen tunnetta kun voit todella todeta saanneesi.Olisiko todellakin jokin primitiivinen juttu?Mutta en kadu ja mahdollisuuden avautuessa yksinkertaisesti:""panisin"".
 
Amalia
Kukas täällä suuhoitoa on vailla.Lurps..Asetun polvilleni eteesi,suuret rintani painautuvat reisiisi,avonainen pitsipaitani tarjoilee kiihottavat näkymät,housujesi etumus on kiristynyt valtavan kalusi halutessa vapauteen,koskettelen etumustasi ja tunnen sykkivän kalusi kasvavan käsieni alla..
 
Amalia
Sormieni pitkät ja lakatutkynnet avaavat nappisi ja vetoketjusi.Kyrpäsi työntyy esiin sykkivänä,punatuthuuleni hamuavat valtavaa terskaasi,otan kyrvästäsi kiinni molemmin käsin ja raotan huuliani painaen niitä terskaasi vasten.Puristelen paisunutta kyrpääsi..
 
Amalia
Alan nuolla valtavaa terskaasi,hengität kiivaasti ja yhdellä voimakkaalla riutaisulla revit paitani auki ,olen polvillani sinun edessä ,alan voimakkaasti imemään kyrpääsi,se on tehdä sinut hulluksi ja kaivat rajusti suuret rintani esiin joiden kivikovat nännit kertovat kiimastani.Alat hieromaan rajusti rintojani..Ynisen kiimaisena puristelen kyrpääsi imien lujaa aina välillä runkaten paisunutta varttasi..Alat huohottamaan rajusti jokainen lihaksesi nykii,kyrpäsi alkaa nytkähdellä suussani,tunnen spermasi ihanan maun,vedät kyrvän suustani ja annat osan lastistasi rinnoilleni..
 
Amalia
Aika hyvin mentiin yksiin ajatusten kanssa.Täytyy myöntää että alkoi tässä ihan tussu kostumaan..Pitäisköhän sauvotella hm.Toivottavasti auttoi ja sinä saat edes seitsemältä.Vaikka täällä jo joku on saannut kahdelta heh. Heh.Mistä muusta muuten tykkäät?
 
Make
Ei hätää Amalia-kultapieni...Olemme Juuson kanssa tosi helliä poikia isoine kaluinemme...

Tehdään niin, että Sinä ja Juuso hellitte toisianne Sinä päällä...Juuso hyväilee Sinut rentoutuneeseen kiihkoon, jolloin minä liityn peliin lämmitetyn liukkarin kanssa ;)
 
pthyi
Vaikutat aika pöhlöltä ""Naaras"" kirjoittaessasi kimppanaineisstasi tänne nettiin. Aika epätoivoisen tyypin toimintaa! Minä pitäisin ainakin omana tietonani, enkä kailottaisi koko kansan kuullen. Luuletko olevasi ainoa, jotenkin kenties spesiaali, pah, joka tuollaista on harrastanut ja harrastaa...??? sulla ei taida muuta tekemistä ollakaan kuin istua päivät pitkät tietokoneen äärellä ja kirjoitella elämästäsi tuntemattomille anonyymina. Harrastat virtuaalielämää. Ei taida sulla muuta elämää ollakaan kimppanaintiesi lisäksi. Ja ne ukot käyttävät sinua vain hyväkseen. Itse en tuttujen ukkojen kanssa harrastaisi, tuntemattomat ovat parempia ja mielummin kaukaa, niin ei tarvitse koskaan heihin enää törmätä!!!Mutta kukin taaplaa tyylillään...
 
Amalia
Ahh..Tekee niin ihanaa kovaksi paisunut kalu pillussani saa minut kastumaan yhä enemmän.Rasvaat pyllyäni kiusoittelevin ottein aina välillä työntäen sormesi tiukkaan reikääni..Aah..Tyrkytän jo pyllyäni jolloin alat rasvata valtavaa kaluasi katson olkani yli ja kiimani vain kasvaa kun katselen kuinka tottunein liikkein laitat liukkaria kyrpäsi päälle ja teet muutamia runkkausliikkeitä,huohotan ja levitän pyllyäni sinulle,siirryt taakseni ja työnnät sormesi pyllyyni alan välittömästi liikutella itseäni,jolloin vedät sormesi pois ja ryhdyt painamaan kalua sisääni.Tuntuu niin tiukalta,taitavasti kuitenkin viet kullisi pyllyyni,huohotat kiimaisena..Siis sinäkin tunnet tiukkuuteni.Hierot rintojani samalla juuson hieroessa klittaani..Aah..Olen eläimmellisessä kiimassa nyyhkytän,pyydän ja anelen että naisitte minua..Alat liikutella kyrpääsi pyllyssä joka kiristyy entisestään huohotan ja huudan eläimmellisesti suoraa ölinää haluan orkun ja pian..
 
Make
Olet haljeta nautinnosta ja järjenvievästä kiimasta. Tunnet sykkivät kalumme sisälläsi...Aivan mieletöntä, yksi mies ei pysty tähän...Vaikeroit ja voihkit, orgasmin aalto lähtee syvemmältä kuin koskaan...
 
Herra 48
On se kyllä ihme?Heti kun löytyy yksi vapautunut naisolento joka kirjoittaa kimppakivasta ja etsii kaltaisiaan joiden kanssa vaihtaa ajatuksi niin heti tänne pesiytyy joku saatanan marttalauma mollaamaan kuin itse olisivat niin helvetin perfect.Se on kyllä varmaan silleen ettei ""pthyi""sinua kukaan käytä hyväkseen eikä käytä muutenkaan kuka tervejärkinen mies nyt haluaisi nussia ylipainoista,tuulipukuista,alikoulutettua lahnaa?Teitä tanttoja ärsyttää naaraan jutuissa etenkin se totuuden jyvä sekä että naaras on varmasti ihan oikeasti fiksu ja opiskellut nainen,kirjoituksistahan sen voi helposti päätellä.Lisää fiksuja naisia tänne,tuulipuku tantat voidaan lähettää vaikka jalkavaimoiksi sudaniin.
 

Yhteistyössä