Sandoz Fluconazol, kokemuksia??

  • Viestiketjun aloittaja Missu88
  • Ensimmäinen viesti
anna-liisa72
Minulla on tuo hiivasieni ollut viheliäs vaiva jo tässä useamman vuoden ajan, joten monen valmistajan tuotetta olen kokeillut. Nyt tosiaan aloitin vasta tämän Sandozin kuurin, ensimmäinen päivä takana ja on kyllä helpottanut tai ainakin tässä vaiheessa tuntuu. Palaan asiaan kun kuuri paremmin lähtenyt käyntiin.
 
piuku81
Täällä myös hiivasieni vaivaa ajoittain ja kyseistä lääkettä kokeilleena tulehdus meni ohitse vaivattomasti tablettimuodossa! Ei tarvitse puikkojen ja voiteiden kanssa värkätä.
 
greenscarf
Minulla on tuo hiivasieni ollut viheliäs vaiva jo tässä useamman vuoden ajan, joten monen valmistajan tuotetta olen kokeillut. Nyt tosiaan aloitin vasta tämän Sandozin kuurin, ensimmäinen päivä takana ja on kyllä helpottanut tai ainakin tässä vaiheessa tuntuu. Palaan asiaan kun kuuri paremmin lähtenyt käyntiin.
Kiinnostaisi myöskin kuulla onko miten tehokas, itselläni on myös jatkuva riesa ja tuntuu ettei millään lähde pois noilla apteekin valmisteilla, enkä ole saanut tartuttua niskasta kiinni ja mennä lääkäriin kysymään saako mistään apua. Tätä en ole vielä testannut. Toivottavasti saisi pian kuulla muiden kokemuksia! Ja onko kellään muulla samanlaista kesto-ongelmaa?
 
Viimeksi muokattu:
anna-liisa72
Kuuri lähtenyt hyvin käyntiin ja nyt siis hiivasieni täysin poissa! Oikeastaan meni kaksi päivää kun oli lopullisesti poissa, joten tuote todellakin toimii, mutta onko tästä teille muille ilmennyt haittavaikutuksia? Itselläni ensimmäisenä päivänä ilmeni vatsanpuruja, pelkään kamalasti mahahaavaa kun tuota kahviakin kittailen jatkuvasti. herkkämahainen kun olen.
 
piuku81
Kuuri lähtenyt hyvin käyntiin ja nyt siis hiivasieni täysin poissa! Oikeastaan meni kaksi päivää kun oli lopullisesti poissa, joten tuote todellakin toimii, mutta onko tästä teille muille ilmennyt haittavaikutuksia? Itselläni ensimmäisenä päivänä ilmeni vatsanpuruja, pelkään kamalasti mahahaavaa kun tuota kahviakin kittailen jatkuvasti. herkkämahainen kun olen.

Itsellä oli pientä vatsanväännettä mutta pieni vaiva siihen mitä hiiva on :) yks huono puoli minkä pistin merkille on että tämä Sandoz ei käy kaikkien lääkkeiden kanssa...kannattee tutustua siihen pakkausselosteeseen ennen käyttöä.
 
Viimeksi muokattu:
kukkiss
Onko pelkkä Fluconazol ja Sandoz Fluconazol eri vai sama asia? Kuulin, että Fluconazolia saisi apteekista ilman reseptiä ja olisi vain yksi tabletti eikä siis mikään kuuri. Yksi suun kautta nautittava tabletti kyllä kuulostaisi hyvin helposta ja kätevimmältä vaihtoehdolta lääkärikäynnin tai voidetuotteiden sijaan..
 
vastaus
Sandoz on yksi lääkkeen valmistajista, kuten myös esim. orion tai actavis. Flukonazol on kauppanimi ja vaikuttava aine on edelleenkin flukonatsoli 150mg. Suun kautta hoitaa alapään hiivan kerta-annoksena. Saa reseptillä ja ilman reseptiä.
 
Missu88
Diflucan floconazol nimistä lääkettä näin mainostettavan, juurikin siten että yhdellä tabletilla hoidetaan pois. Apteeksta löytyi jotain fluconazolia mutta EI sandozia. mur. eli mitäs nyt uskaltais hankkia, perhanan hiivasieni vaivaa yhä edelleen, vaikka luulin että meni ohi.....
 
ei väliä
Diflucan floconazol nimistä lääkettä näin mainostettavan, juurikin siten että yhdellä tabletilla hoidetaan pois. Apteeksta löytyi jotain fluconazolia mutta EI sandozia. mur. eli mitäs nyt uskaltais hankkia, perhanan hiivasieni vaivaa yhä edelleen, vaikka luulin että meni ohi.....
Sandoz on vain ja ainoastaan lääkefirman nimi (kuten vaikka Orion tai Leiras), ei ole mitään merkitystä minkä firman tabletti se on. Vaikuttava aine on kaikissa flukonatsoli 150 mg ja se on ihan samaa tavaraa firmasta riippumatta.
 
Viimeksi muokattu:
piuku81
Diflucan floconazol nimistä lääkettä näin mainostettavan, juurikin siten että yhdellä tabletilla hoidetaan pois. Apteeksta löytyi jotain fluconazolia mutta EI sandozia. mur. eli mitäs nyt uskaltais hankkia, perhanan hiivasieni vaivaa yhä edelleen, vaikka luulin että meni ohi.....
Aivan, merkkejä on monia mutta Fluconazol on kaikissa se vaikuttava aine.
 
Viimeksi muokattu:
Missu88
Alkuperäinen kirjoittaja ei väliä;10994490:
Sandoz on vain ja ainoastaan lääkefirman nimi (kuten vaikka Orion tai Leiras), ei ole mitään merkitystä minkä firman tabletti se on. Vaikuttava aine on kaikissa flukonatsoli 150 mg ja se on ihan samaa tavaraa firmasta riippumatta.
Kiitos selvennyksestä! :))
 
Missu88
Onko kenelläkään kokemusta pitempi aikaisesta käytöstä? Kasvaako tähän lääkkeeseen ns. toleranssi. Erittäin tärkeää tietää!!
Itse oon käyttänyt nyt laskemani mukaan kolmesti, syys, loka, marraskuussa eli kerran/kk (sitkeä pirulainen tuo hiiva minulla!!). Ainakin se viimeisin minkä otin tuossa viikko sitten tehosi vielä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä