Seksi addiktio

  • Viestiketjun aloittaja mimi_85
  • Ensimmäinen viesti
mimi_85
Haluisin tietää onko olemassa samanlaisista ongelmista kärsivää.. Olen nuori nainen joka seurustelee ja olen aina ollut uskollinen miehelleni, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle, elämme ns. etäsuhteessa.. Olen alkanut harrastaa seksiä vieraiden miehien kanssa, otan jonkun jota en tunne baarista ja harrastan seksiä, siitä on tullut riippuvaisuus.. en ole edes varma nautinko niin kovin itse yhdynnästä vaan iskemisen tunteesta kun saa jonkun mukaansa.. ja varsinkin vierasta, se tekee mut hulluks... rakastan miestäni mutten voi elää ilman näitä sala panoja.. ja pahinta alkaa olla se kun en edes tunne mitään enää, ei katumusta ei mitään..
 
Sudenmarja
No et kyllä ole riippuvainen seksistä, vaan miesten huomiosta. Joko etäsuhde on sinulle ongelma etkä ole sopeutunut siihen tai sitten rakkautesi vetelee viimeisiään.
 
Don juanita
Et sinä taida ukkoasi rakastaa.lopeta ennenkuin saat taudin ja tartutat sen vielä mieheesi.saat vain tuosta touhusta jotain itsetunnon kohotusta ja jotain onnistumisen tunnetta eli kielletty hedelmä maistuu muka paremmalle.kai teillä on suhteessanne jotain vikaa,ehkä kannattas asiat selvittää .?
 
jolle80
tuo kertomuksesi kuullostaa mielestäni enemmän siltä,että saat jonkun nautinnon kun saat pokattua jonkun miehen kuin että sinuulla olisi seksi addiktio,jos sinulla olisi se,niin sinun olisi PAKKO saada seksiä ja kirjoituksestasi päätellen näin ei ole.kokeile seuraavan kerran kun menet baariin iskeä mies ja kun olet "saaliin"saanut napattua,(ette mene sänkyyn!!!!!)kuuntele itseäsi,tunnetko mielihyvää,tms???jos näin käy,haluat vain huomiota miehiltä,tuntea itsesi seksikkääksi ja kauniiksi.mikä on täysin luonnollista!!! tuo mitä kirjoitit,että pahinta on se ettet enää tunne katumusta...se ei kyllä ole hyvä asia,niinkuin varmasti itse tiedät....
 
Psycho
Haluisin tietää onko olemassa samanlaisista ongelmista kärsivää.. Olen nuori nainen joka seurustelee ja olen aina ollut uskollinen miehelleni, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle, elämme ns. etäsuhteessa.. Olen alkanut harrastaa seksiä vieraiden miehien kanssa, otan jonkun jota en tunne baarista ja harrastan seksiä, siitä on tullut riippuvaisuus.. en ole edes varma nautinko niin kovin itse yhdynnästä vaan iskemisen tunteesta kun saa jonkun mukaansa.. ja varsinkin vierasta, se tekee mut hulluks... rakastan miestäni mutten voi elää ilman näitä sala panoja.. ja pahinta alkaa olla se kun en edes tunne mitään enää, ei katumusta ei mitään..
Olen ollut useassa avoliitossa ja yhdessä avioliitossa, aina olen kuitenkin lähtenyt etsimään jotain muuta, uskollinenkaan en ole ollut yhdessäkään suhteessa. Nyt olen kihloissa entisen bestmanin kanssa ja haaveilen seksistä exmieheni kanssa, aloitteita on tehty. Kun oikein kunnon drive iskee päälle niin en pysty ajattelemaan koko päivänä mitään muuta kuin seksiä, kroppaa oikein pakottaa, lopulta etsin jonkun tai teen pikaisen helpotuksen itse, pakko on päivittäin. Olen myös riippuvainen huomiosta baareissa mutta se ei sentään tunnu pakottavana tunteena kropassa.. tunne pahenee vain vuosi vuodelta...
 
Viimeksi muokattu:
nännännää
Voisin kuvitella jääväni itse vastaavaan koukkuun... En usko, että kyseessä on niinkään seksiaddiktio vaan joku tunnepuolen juttu. Minulla masennus - joskus tiedostamatonkin - on vaikuttanut holtittomuus seksikäyttäytymiseen (tietyt fuckbuddyt suhteen ohella). Masennus on tuolloin ilmennyt juuri välinpitämättömyytenä ja tietynlaisena tunteettomuutena.

Nuo seksiseikkailut ovat olleet kaikin puolin aika hurjia ja himokkaita. On tuntunut, ettei enää voi todellakaan olla ilman niitä.

Jossain vaiheessa järjen ääni kuitenkin voitti. Ei noin voi jatkaa ilman, että jollain tavalla satuttaa itseään tai toisia. Päätin etten enää harrasta noita irtojuttujani. Tiedän että kieltäytyminen on todella vaikeaa ja mun pitää tehdä ihan töitä itseni kanssa etten sorru. Mutta omalla kohdallani mulla ei ollut vaihtoehtoja. Mutta itselläni ei miehen iskeminen ole se juttu vaan nimenomaan se seksi on pääpointti.
 
haluja olis
Haluisin tietää onko olemassa samanlaisista ongelmista kärsivää.. Olen nuori nainen joka seurustelee ja olen aina ollut uskollinen miehelleni, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle, elämme ns. etäsuhteessa.. Olen alkanut harrastaa seksiä vieraiden miehien kanssa, otan jonkun jota en tunne baarista ja harrastan seksiä, siitä on tullut riippuvaisuus.. en ole edes varma nautinko niin kovin itse yhdynnästä vaan iskemisen tunteesta kun saa jonkun mukaansa.. ja varsinkin vierasta, se tekee mut hulluks... rakastan miestäni mutten voi elää ilman näitä sala panoja.. ja pahinta alkaa olla se kun en edes tunne mitään enää, ei katumusta ei mitään..

Minä olen nuori mies ja haluttaa, jos en jaksa kotona kokoajan hieroa itseäni niin pitää mennä baarista hakemaan. Välillä lähtee iäkkäämmäkin luo kun tietää saavansa kunnolla. Olen käynyt iäkkäämpien luona välillä monessa paikassa samana iltana että saa halut tyydyttettyä. Hävettää joskus humalisen naisen kainalosta herätä ja ruveta naimaan kun seisoo välillä kokoajan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kun hoitaa ennen baariin lähtöä paikat omatoimisesti helliksi ja antaa itselleen vaikka useammankin omakätisen orgasmin, niin luulisi jo niiden liikojen halujen laantuneen...
Jos vielä senkin jälkeen matkaan tarttuu joku yhden illan hoito, jota on pakko panna, vaikka paikat on jo valmiiksi hellinä, niin siinä tapauksessa kyseessä on jo aika pahanlaatuinen ongelma...
 
N 59
Minä olen nuori mies ja haluttaa, jos en jaksa kotona kokoajan hieroa itseäni niin pitää mennä baarista hakemaan. Välillä lähtee iäkkäämmäkin luo kun tietää saavansa kunnolla. Olen käynyt iäkkäämpien luona välillä monessa paikassa samana iltana että saa halut tyydyttettyä. Hävettää joskus humalisen naisen kainalosta herätä ja ruveta naimaan kun seisoo välillä kokoajan.

Vanhempana halus heräs kunnoolla, onneksi olen saanut nuoren ja ison pojan joka jaksaa naida kunnolla. Välillä hieroo dildoilla kunnolla kun tekee mieli. Joskus nain sitä heti eteisessä kun tulee käymään. Haluaisin sen isoa (28vm) kalua jatkuvasti kun sillä seisoo kunnolla jatkuvasti.
 
Viimeksi muokattu:
onerva rouva
Haluisin tietää onko olemassa samanlaisista ongelmista kärsivää.. Olen nuori nainen joka seurustelee ja olen aina ollut uskollinen miehelleni, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle, elämme ns. etäsuhteessa.. Olen alkanut harrastaa seksiä vieraiden miehien kanssa, otan jonkun jota en tunne baarista ja harrastan seksiä, siitä on tullut riippuvaisuus.. en ole edes varma nautinko niin kovin itse yhdynnästä vaan iskemisen tunteesta kun saa jonkun mukaansa.. ja varsinkin vierasta, se tekee mut hulluks... rakastan miestäni mutten voi elää ilman näitä sala panoja.. ja pahinta alkaa olla se kun en edes tunne mitään enää, ei katumusta ei mitään..

olen joutunut kokemaan saman,paitsi:saan sukupuolisen tyydytyksen juuri vierasta saatuani.Ja kun sen jälkeen tapaan mieheni.on tunne että hän huomaa vieraat "terveiset"siitä on vaikee päästä eroon?Koukussa? Alkoi työkomennuksella ollessa.Tosin en ihan "apsotulisti"ollu sitä ennenkään?
 
Viimeksi muokattu:
maraton1970
olen joutunut kokemaan saman,paitsi:saan sukupuolisen tyydytyksen juuri vierasta saatuani.Ja kun sen jälkeen tapaan mieheni.on tunne että hän huomaa vieraat "terveiset"siitä on vaikee päästä eroon?Koukussa? Alkoi työkomennuksella ollessa.Tosin en ihan "apsotulisti"ollu sitä ennenkään?
Olette kerrassaan hienoja ja kunnioitettavia ihmisiä jos nämä tarinat pitävät paikkansa :)
 
Viimeksi muokattu:
poitsu
Haluisin tietää onko olemassa samanlaisista ongelmista kärsivää.. Olen nuori nainen joka seurustelee ja olen aina ollut uskollinen miehelleni, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle, elämme ns. etäsuhteessa.. Olen alkanut harrastaa seksiä vieraiden miehien kanssa, otan jonkun jota en tunne baarista ja harrastan seksiä, siitä on tullut riippuvaisuus.. en ole edes varma nautinko niin kovin itse yhdynnästä vaan iskemisen tunteesta kun saa jonkun mukaansa.. ja varsinkin vierasta, se tekee mut hulluks... rakastan miestäni mutten voi elää ilman näitä sala panoja.. ja pahinta alkaa olla se kun en edes tunne mitään enää, ei katumusta ei mitään..

Olen kärsinyt todella kovasta seksitarpeesta varmaan noin 12v asti. Seksiaddiktio on nimenomaan sitä että panettaa koko ajan. Asia liittyy myös suureen mieshormonin määrään (oireita: tukka ei kasva, norm suurempi elin, rauhoittuminen hankalaa, energisyys ,harteikas/roteva olemus ym.). Vastaavasti pieni hormonimäärä miehellä: "tätimäinen" olemus, tukka kasvaa paljon, ei rintakarvoja, "laiskan" oloinen, pyöreä vartalomuoto ym.

tämä vaikuttaa miehen seksiaddiktioon ja on hoidettavissa hormonitasapainoa säätävällä lääkityksellä, tällä ei ole tekemistä henkisen puolen kanssa. Tai sitten lääkärin sanoin:"etsi nainen joka haluaa paljon, se on myös hyvää liikuntaa".

Henkisen puolen seksiriippuvuudet ovat juuri valloittamisen halu, jännityksen haku ym. Tästä minulla ei ole koemusta mutta siihen ei lääkityksistä ainakaan ole apua.

Minulla oli nuorena tyttöystävä jonka kanssa harrastimme seksiä noin 5-10 krt päivässä ja hän halusi sitä paljon. En valitettavasti tajunnut että niitä on tosi harvassa ja löytäminen vaikeaa. Katselimme jopa tv:tä sisäkkäin pitkiä aikoja ja sitte välillä makeat orkut. Mikään ei ole seksiä hienompaa ja tarkoitan nimenomaan juuri panemista ja fyysistä puolta.

eli pitää tunnistaa oman ongelman laatu ja toimia sen mukaisesti. Olisi hyvä jos asia tulisi esille jo mahdollisimman pian tapaamisesta. Naisien on helppo tunnistaa seksuaalisesti aktiivinen mies ulkonäön perusteella mutta naisen tunnistaminen on hankalampaa. Olisi hyvä jos naiset ehdottaisivat suoraan miehelle seksiä jos on itse siihen halukas. Seksiaktiivinen mies juuri haluaa tätä ja arvostaa suorapuheista naista. Olisi hyvä tuoda tämä asia enemmän keskusteluun koska ko miehiä ja naisia on todella paljon ja se helpottaisi kaikkien oloa.
 
Viimeksi muokattu:
okoj
Haluisin tietää onko olemassa samanlaisista ongelmista kärsivää.. Olen nuori nainen joka seurustelee ja olen aina ollut uskollinen miehelleni, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle, elämme ns. etäsuhteessa.. Olen alkanut harrastaa seksiä vieraiden miehien kanssa, otan jonkun jota en tunne baarista ja harrastan seksiä, siitä on tullut riippuvaisuus.. en ole edes varma nautinko niin kovin itse yhdynnästä vaan iskemisen tunteesta kun saa jonkun mukaansa.. ja varsinkin vierasta, se tekee mut hulluks... rakastan miestäni mutten voi elää ilman näitä sala panoja.. ja pahinta alkaa olla se kun en edes tunne mitään enää, ei katumusta ei mitään..


Apua!!! mä en seurustele enkä mitään, mutta mulla on sama ongelma ... siitä on tulut riippuvuus jos ei saa niin sitä on etsittävä netistä..
 
Viimeksi muokattu:
Lady.
Apua!!! mä en seurustele enkä mitään, mutta mulla on sama ongelma ... siitä on tulut riippuvuus jo ads ei saa niin sitä on etsittävä netistä..

Olen vanhempi rouva ja luonani käy 18v poika joka antaa mun olla dominoiva, tulee kuitenkin viikottain tai useamminkin. Ajoin alapään posliiniksi että saa kunnolla nuolla aina ensin, sitten vasta rupeen naimaan sen kullia. En enään tiedä kummasta pidän enemmän naimisesta vai alistamisesta, siihen on jäänyt himo. Oikein odotan seuraavaakertaa kun saan riisua farkut ja ottaa munan käsittelyyn. Itseäkkin välillä hävettää mutta minkäs haluilleen voi kun "saa" tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
Kikka koukussa
olen joutunut kokemaan saman,paitsi:saan sukupuolisen tyydytyksen juuri vierasta saatuani.Ja kun sen jälkeen tapaan mieheni.on tunne että hän huomaa vieraat "terveiset"siitä on vaikee päästä eroon?Koukussa? Alkoi työkomennuksella ollessa.Tosin en ihan "apsotulisti"ollu sitä ennenkään?

Me ollaan nuori seurusteleva pari, kotona ei olkein toimi aina sängyssä. Himottaa välillä vieraat miehet. Sanon että meen naiystävälle yöksi, vaikka menenkin jonnekkin hotellin paariin istunaan. Ei kestä kauaa kun joku vanhempi tulee tarjoamaan paukkuja. Heti tulee mieleen että minkälaista olis rakastella miehen kanssa. Parin paukun jälkeen jos mies ottaa huoneen niin menen. Toiset pitää huorana kun puolen tunnin päästä lähtee ja laittaa rahaa pöydälle vaikka en ole pyytänyt. Jää huone aamunasti, kun tekee mieli "vierasta" meen uudesttaan paariin. Välillä kerkiii olemaan parinkin miehen kanssa kun haluttaa. Sitten kun saa mikä on aamuunasti tekee hyvääkivaa kun vanhempi mies antaa kunnolla kun saa "nuorta tyttöä" painaa kunnolla. Aamulla kotona mieheni haluu aamupanot, en tiedä haluuko päästä "liukkaalle" vai eikö välitä monenko kanssa olin? Seksi luistaa ainakin hyvin kun olen yötä pois??
 
Viimeksi muokattu:
Tane
Haluisin tietää onko olemassa samanlaisista ongelmista kärsivää.. Olen nuori nainen joka seurustelee ja olen aina ollut uskollinen miehelleni, kunnes muutin toiselle paikkakunnalle, elämme ns. etäsuhteessa.. Olen alkanut harrastaa seksiä vieraiden miehien kanssa, otan jonkun jota en tunne baarista ja harrastan seksiä, siitä on tullut riippuvaisuus.. en ole edes varma nautinko niin kovin itse yhdynnästä vaan iskemisen tunteesta kun saa jonkun mukaansa.. ja varsinkin vierasta, se tekee mut hulluks... rakastan miestäni mutten voi elää ilman näitä sala panoja.. ja pahinta alkaa olla se kun en edes tunne mitään enää, ei katumusta ei mitään..
Addiktio kyllä. Miksi olette "etäsuhteessa" ? Onko miehelläsi myös irtosuhteita. Tilaisuus tekee varkaan. Jos et olis etäsuhteessa, niin olisi varmaan vaikeampi hakea ja harrastaa noita irtosuhteita. Teet tietenkin väärin miestäsi kohtaan. Mieti hänen näkökulmastaan asiaa, ennenkuin mahdollisesti paljastat hänelle. Haluatko jatkaa hänen kanssaan ? Itselläni ei ex:n kanssa seksi sujunut , mistä syystä tuli irtosuhteita jne toimintaa addiktioon asti. Nyt olen uusissa naimisissa eikä ole tullut edes mieleen hypätä vieraissa.
 
Viimeksi muokattu:
KARS JEDIMESTARI
hei seksiriippuvuus on varjoihin lankeamista eli moni menee tähän vipuun. Eli alkaa etsiä yhä rajumpia naitiskelu muotoja jopa piiskausta y´m sm hommaá sidontaa alistus leikkejä. yhtäkkiä huomaa et ei enään halitdsekaan itseään vaan varjot voimat halittsevat sinua eli olet humahtanut voimanpimeälle poulelle jonka, yksi tunto merkki on halittsematon himo kylmä himo . Tästä parantuaksesi on ensin tajuttava että , raaka,raju, kivusta nauttiminen on pimeää puolta voimassa , vain hellä rakastelu on valonpuolta voimassa . Eli josa oot nauttinut näistä mainituista .eka asia on lopettaa niistä nauttiminen . Tälööin et enään kutsu demomista pimeää voimaa itseesi .

Pyydä korkeinta voimaa antamaan sinulle takaisin oma tunnon meditoiden tai vaikka rukouksin. Tämän jälkeen sulle tulée olo että kadut tekemiäsi syrjähyppyjä eka asia ,kerro asia kumppanillesi nöyrästi anteeksi antoa pyytäen.

Tämän jälkeen voit huomáta seuraavaa huomaat kusevasi mustaa kusta . Sitä ei tarvi pelästyä ja mennä lääkäriin , demoninen voima poistuu mustana kusena . Toisilla se voi myös tulla ulos oksennuksena. Useimmiten se tulee ulos kusena mustana mutta ,se ei pakene ulos suusta kaasuna kuten super naturaalissa.


tämän jälkeen on hyvä luodamielenrauha kohtaamalla eri tunteet ja ystävystymällä niiden kanssa ja lähettämällä pois , ne muuttuvat vihan tilalle tulee . vahva tyyni voiman väkevyys, surun tilalle tulee rauha tyyneys , pettymyksen tilalle tulee rauha tyyneys ,kärsivällisyys,maltillisuus,koston tilalle tulee rauha tyyneyes anteeksi anto, katkeruuden tilalle tulee rauha tyyneys ,maltillisuus,kärsivälisyys. ja HIMON tilalle tulee valon rakkaus lämpö tyyneys, maltillisuus ,kärsivällisyys.
pelon tilalle tulee valppaus ,varovaisuus , siis aistissa valpas vaarat etukäteen huomaten.
tässä menee aikaa luot tämänb joko valveilla ollessa tai selväunessa eli puolimeditáatio unessa. Kohtaamalla nämä asiat.

ps tiedän mistä puhun ex tyttöystäväni eräs oli seksiriippouvainen pimeyteen vajonnut täysin, jopa hänen silmät oli öljyn mustat , kjun hän käänty valoon pimeydestä , hänen silmiensä väri muuttu mustasta kirkkaan vaalean siniseksi . Ja hän halusi jedikoulutukseen . ja tänä päivänä hän on vahva valon noita .


t. KARS SKYWALKER JEDI MESTARI


PS silmien ei tarvi völtt'mättä olla mustat lasittunt kastse eli vähän siis sombimainen olemus ´tai vähän kylmä katse . .


VOIMA OLKOON KANSSANNE
 

Yhteistyössä