Seksuaalinen ahdistelu parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja Ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti
Ihmeissään
Tuo otsikko voi olla nyt kyllä hieman provosoiva mutta siltä minusta nyt tällä hetkellä tuntuu.
Olen ollut muutaman kuukauden suhteessa mieheen joka on aivan ihana, auttavainen, ymmärtäväinen, kiltti ja hauskakin. Tosin välillä tuntuu ettei hän osaa lopettaa jatkuvaa vitsailuaan vaan joka asiasta on väännettävä vitsiä.

Mutta isoin ongelma tällä hetkellä on se että mies roikkuu KOKO ajan kiinni rinnoissani, puristelee niitä tai jos ei muuta niin ainakin verbaalisesti ihastelee, roikkuu takapuolessani tai sitten tekee naimaliikkeitä takaapäin, joskus muuten vain mutta varsinkin jos satun pyllistämään tms.
Muistaa koko ajan mainita kuinka hyvännäköinen ja seksikäs olen mikä on sinänsä mukavaa mutta tämä on jo liikaa.

Jos tästä asiasta mainitsee miehelle, hän suuttuu koska mielestään hän vain halusi hakea hellyyttää tms. Jos sanon hänelle että se jatkuva kiinni roikkuminen ahdistaa minua ja tuntuu että hän ajaa minua nurkkaan, sitten hän kohtelee minua niin kuin häntä ei seurani enää kiinnostaisi. Hän ei siis ymmärrä että näiden kahden asenteen välillä on aika lailla ilmaa ja muitakin käyttäytymistapoja.

Minulla on mennyt koko seksistä maku koska tuntuu että kaikki asiat johtavat seksiin ja kaikesta tulee ainakin hänelle seksi mieleen.

Olenko kohtuuton kun minusta hänen käytös ahdistaa vai olisiko miehelläkin peiliin katsomista ?
 
Miukunen
Vastaan niinkuin elliläiset yleensä; jätä se sika!

Oikeasti, et tule kauaa jaksamaan tuollaista ääliötä! Joten paras jättää hänet heti, mutta muista kertoa miksi sen teet, että vähän ottaisi opikseen. Onko tämä kaveri ikinä ollut naisen kanssa?Vaikuttaa ettei ole. Ansaitset kunnon miehen!
 
Minor10
Vastaan niinkuin elliläiset yleensä; jätä se sika!

Oikeasti, et tule kauaa jaksamaan tuollaista ääliötä! Joten paras jättää hänet heti, mutta muista kertoa miksi sen teet, että vähän ottaisi opikseen. Onko tämä kaveri ikinä ollut naisen kanssa?Vaikuttaa ettei ole. Ansaitset kunnon miehen!
Komppaan edellistä, en näe tulevaisuutta suhteelle moisen tyypin kanssa! Aika karseeta, olkoon kuinka auttavainen tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
Sivupersoona
Tuohan on niin tyypillistä miehen käyttäytymistä kun olla ja voi. Silloin kun mies ei oikein tiedä miten pitäisi käyttäytyä oikeaoppisesti. Onko se sitten vaistonvaraista käyttäytymistä, sitä en tiedä.

Väärin hän kuitenkin käyttäytyy.

Tuohon ei sitten auta muu kuin tiedon lisääminen. Tiedon karttuessa mies kyllä oppii hillitsemään itseään.

Eikö näitä ihmissuhde asioita vieläkään kouluissa opeteta?

Minäkin tuosta tilanteesta olen ehkä eniten oppinut näiltä palstoilta. On tuo asia niin montakertaa täällä ollut esillä.

Jos tuo pelkkä puolison sanominen ei riitä, niin jokin lisäoppi olisi paikallaan.

Vaikka ellipalstojen lukeminen.
 
yhdessä jo 37v
meillä on luojan kiitos yhä samanlaista :) silloin kun olemme kahden kesken.

Alussa tätä kiinni tarraamista pusuttelua jne.. tapahtui monta kertaa päivässä ja onneksi yhä vieläkin ainakin kerran päivässä.
Minusta se kertoo siitä, että hän välittää minusta ja haluaa rutistusta, suukkoa tai hyvänäpitoa. Eikä se tarkoita joka kerta sitä, että hän haluaisi seksiä juuri sillä hetkellä.

Jos en kertakaikkiaan ehdi tai halua, rutistan ja pussaan häntä ja sanon että, sori, mun täytyy kyllä tehdä tämä homma loppuun. Yritän kuitenkin huomioida hänet ihan joka päivä. Minusta on mukavaa olla hänen lähellään yhä.

Itse olen ollut paljon pidättyväisempi nuorena.
Ehkä juuri mieheni välittömyyden vuoksi meidän perheessämme on opittu osoittamaan hellyyttä. Rutistellaan ja suukotellaan esim. päälaelle yhä molemmat aikuisia lapsiamme ja annetaan isoja pusuja ja haleja lapsenlapsillemme.

Lasten nähden hän ei koskaan tehnyt mitään seksiliikkeitä, mutta saattoi kyllä rutistaa esim. peffasta tai puristaa rinnoista salaa. Olen huomannut, että tyttärien ja vävypoikien suhteissa on samanlaisia salajuttuja myös. Kun he luulevat ettei kukaan näe. Minusta se on vaan ihan kivaa ja hellyttävää ja kertoo siitä että parisuhde on kunnossa.

Mun mielestä on tuhat kertaa mukavampi katsoa iloista miestä ja ihmistä ylipäätään, joka vähän hulluttelee, kuin maansa myynyttä murjottajaa joilla mikään ei ole koskaan hyvin.
Veljeni ja äitini ovat sellaisia ja se jatkuva kitinä, negatiivisten asioiden kaivelu ja vanhojen kymmeniä vuosia sattuneiden asioiden vatvominen uudestaan ja uudestaan, saa ainakin minut tosi huonolle tuulelle ja masentuneeksi.
Sellaisilla ihmisillä mikään ei ole koskaan hyvin, sanoit niin tai näin, koskaan et osaa olla oikein päin. Se kuluttaa ja katkeroittaa.

Ymmärrän kyllä Sinua ap, jos tuo kiinni roikkuminen on tosi jatkuvaa ja toistuu kymmeniä kertoja päivässä. Mutta muista, että suhteenne on vasta nuori, muutaman kuukauden ikäinen.
Kyllä se siitä normalisoituu pikku hiljaa.
Älä lannista miestäsi. Ota hänen läheisyyden tarve positiivisena asiana. Hän rakastaa Sinua, haluaa kosketella Sinua ja pitää hyvänä. Nauti siitä, äläkä kiusaannu.

Jos Sinusta tuntuu jatkuvasti epämukavalta, ehkä se mies ei sitten olekaan Sinua varten.
Jos hän on yhtään samanlainen kuin minun mieheni, hän ansaitsee rakastavan ja hyväksyvän vaimon joka osaa antaa paljon rakkautta, seksiä, lämpöä ja positiivisuutta elämään.

Ainakin minä olen saanut itselleni tuhat kertaa enemmän takaisin kuin mitä olen antanut ja tullut paljon paljon positiivisemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi mieheni rinnalla.
 
Joulutyttö
Tuntuu varmaan aika ahdistavalta! Pidän siitä kun mieheni tulee halaamaan ja voi joskus kouraista rinnasta tai takamuksesta, ihan kivaa...mutta jos roikkuisi koko ajan niissä ja likistelisi jatkuvasti ja tekisi usein naimaliikkeitä yms, kyllä tulisi raivostuttava olo.

Ymmärrän miltä sinusta ap. tuntuu! Ei tuollainen ole fiksua. Aivan kuin naisella ei olisi muuta merkitystä kuin olla seksiobjekti!

Muistelen että nimim. Sivupersoona oli samanlainen aikoinaan! Vai mitä Sivupersoona? Miten olet saanut opittua sivistyneen ihmisen tavoille? Ei sitä pelkästään ellejä lukemalla opi, luulen.
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Joulutyttö;10369378:
Muistelen että nimim. Sivupersoona oli samanlainen aikoinaan! Vai mitä Sivupersoona? Miten olet saanut opittua sivistyneen ihmisen tavoille? Ei sitä pelkästään ellejä lukemalla opi, luulen.
Yllättävän paljon kuitenkin oppii.

Luullakseni se oppiminen perustuu siihen, kun vaimo on sanonut esimerkiksi tuosta liiallisesta kiinnikäymisestä ja sitten täällä puhutaan muiden naisten suulla samansuuntaisesti, niin senjälkeen kyllä ymmärrän, että minun on syytä muuttaa tapojani.

Olen joutunut joukkopainostuksen uhriksi.=)

Mutta tuo nimimerkkin, yhdessä jo 37v, kirjoitus oli kaunis ja mieltäylentävä.

Hän on ymmärtänyt miehensä tarpeet täydellisesti. Mistä johtuen saa myös hyvää kohtelua.

Muutkin naiset joukolla oppia ottamaan siitä kirjoituksesta.

Ja taas voidaan sanoa joukolla, että näistä palstoista on hyötyä. Kunhan vaan on halua hyödyntää.
 
Joulutyttö
"Yhdessä jo 37 v" nimimerkki kertoi että onneksi vielä ainakin kerran päivässä...jne...

Mutta jos sitä tapahtuu esim. kymmenen min. välein, ymmärtää jokainen että se on jo ahdistavaa ja sitä alkaa inhoamaan.

Minä naisena kaipaan kunnon halaamista muutaman kerran/pvä ja joka päivä sängyssä pientä "vierihoitoa", siis että halaa kunnolla pidempään, ja on miehen kainalossa.

Olen ollut naimisissa jo yli 40 v. silti pidän läheisyydestä ja seksistä vieläkin, kun on mies, joka tietää mistä vaimo tykkää niin se on ihanaa vielä vanhoilla päivilläkin, no mies ei enää joka viikko jaksa...
 
yhdessä jo 37V
kiittää kiitoksista Sivupersoonaa.
Sen voimalla uskallan kertoa taustaa meidän pitkästä yhteiselosta ja muistoja noista alkuajoista ja mietteistäni.

Mieheni on oikeasti ollut aina aikamoinen hulluttelija. Löytää ikävimmistäkin asioista aika usein sen koomisen puolen. Minä taas olin itse nuorena tiukkapipoinen ja kireä suorittaja.
Hauskan pito ei lapsuuden kodissani ollut mikään itsestään selvyys. Enkä taida olla vieläkään minkäänlainen vitsinkertoja.

Mun oli tosi vaikea aluksi ymmärtää noita mieheni "oikkuja". Kun hän tarrasi kiinni, ärähdin hänelle.. "mitä sinä nyt tuolleen", tai "älä nyt koko aikaa roiku kimpussa", tai "mua ahistaa kun olet jatkuvasti siinä lähellä", tai "eikö sulla koskaan ole mitään muuta mielessä kuin seksi".

Mies tietysti suuttui ja murjotti viikon kaksi. Ihan vissiinkin niin kuin apn mies nyt tekee. Hän ei ymmärtänyt ollenkaan miksi minä hänelle aina tiuskin, hänhän halusi vain pitää minua hyvänä.
Ja mun teki pahaa kun toinen murjotti.

Mun oli pakko mennä peilin ääreen ja miettiä itsekseni miksi meillä kaikki menee aina noin. Koskaan ei ole hyvin, jos toinen haluaa minua se ei ole hyvä, jos ei halua, ei sekään minulle kelpaa. Meilläkään ei silloin tässä asiassa tuntunut olevan minkäälaista välitilaa. Vain joko tai.

Miksi minä kiukuttelen toiselle, jos hän ei muuta halua kuin vain vähän mun läheisyyttä, lämpöä ja rakkautta?
Siksi, että se tuli minusta suoraan selkäytimestä. Olin puolustuskannalla koko ajan ja vähän kiukkuinen ja kateellinen hänelle kun hän on niin iloinen ja hauska. Hauskan pito ja hulluttelu, se tuntui minusta ajan haaskaamiselta, "ei meillä koskaan niin ole tehty" jutulta. Minun mielestäni asialinjalla olisi pitänyt olla koko ajan myös parisuhteessa.
Päättelin lopulta, että nauru ja hulluttelu, kaikki hyvät asiat, sitoo kuitenkin ihmisiä henkisesti yhteen paremmin kuin pelkkä arkipäiväinen "mitä tänään syödään, mitä telkasta katsotaan, oliko mukava työpäivä" keskustelu tai pakkoseksi kerran viikossa.

Enkö minä oikeasti halunnut rakkautta, hellyyttä ja koskettelua?
Kyllä minä halusin. Ja nimenomaan häneltä, en keneltäkään muulta.

Miksi minusta tuntuu siltä että hän ahdistelee? Miksi minusta ei tunnu hyvältä?
Siksi kun kotonani ei kosketeltu lapsia millään lailla. Ei silitetty päätä, ei pidetty sylissä, ei halattu eikä suukoteltu. Oli liian kiire, paljon työtä, ei aikaa turhuuksille. Kasvoin vain siinä itsekseni ison sisarusparven keskellä. En ollut tottunut minkäänlaisiin hellyydenosoituksiin, lasten keskinäisiin nahisteluihin vain, en muihin.

Haluanko minä että parisuhteeni onnistuu ja mieheni on jatkossakin sama iloinen ihminen?
Vastaus oli tähänkin kyllä.

Kun selvitin itselleni nämä asiat, opin elämään.
En torjunut miestäni enää vaan aloin ottaa hänen hellyydenpuuskansa mukavana asiana. Osasin asettaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Ei se että mieheni koskettaa minua, tarkoita sitä että aina pitää sänkyyn hypätä. Vaikka nämä kosketukset olivat seksiin viittaavat, hyvin usein riitti että vain minuutin pari halailimme ja suukottelimme toisiamme ja jatkoimme taas hommiamme.

Hänen kanssaan olen oppinut ajattelemaan asioita monelta kantilta. Opin sen, että elämä ei ole niin kuoleman vakavaa, ihminen saa nauraa, nauttia elämästään, olla onnellinen ja hullutella.
Ei tarvitse aina moittia ja arvostella tai olla ilkeä ja kova, vaan voi antaa positiivistakin palautetta. Hyvät asiat ovat tuoneet mukanaan lisää hyvää.

Me olemme siis olleet yhdessä jo 37 vuotta.
Minun ei ole koskaan tarvinnut epäillä miestäni uskottomuudesta tai vilkuilemisesta toisiin naisiin. Uskollisuus on ollut puolin ja toisin itsestään selvä asia.

Nykyäänkin päivittäin jompi kumpi ohikulkiessaan suukottaa toista mihin sattuu, rutistaa tai kutittaa poskesta tms.
Myös niitä yhdyntäliikkeitä miehen puolelta tulee yhä varmaan liki viikottain, mutta ei minua nolota tai suututa yhtään. Hymyilyttää vaan. Itsekin istun välilllä hänen syliinsä ihan extempore kun hän istuu sohvalla ja katsoo telkkaa.
 
Ihmeissaan (ap)
Kiitos kaikille vastauksista!

Eihan se mitaan nyt sinansa haittaisi jos vaikka kerran viikossa muistaisi kertoa etta olen hanen mielestaan kaunis ja seksikas ja pantava ja vaikka mita mutta kun se on tosiaan ihan paivittaista, jatkuvaa nykimista.

Miehet ja naiset ovat kylla erilaisia mutta ihmettelen etta onko nannien nipistely ainoa tapa miehelle kertoa etta nyt han kaipaa lampoa ja rakkautta ja huomiota. Koska minusta se on lahinna lapsellista.

Oikeesti, missa menee se raja etta aikuinen mies voi kayttaytya kuin teinipoika? Minua kerta kaikkiaan raivostuttaa etta vaikka olen tasta hanelle kerran sanonut, silti nousee kauhea sota asiasta. Han rupeaa ruikuttamaan ihan ihme asioista, heittaa marttyyri vaihteen paalle " en naemma osaa tehda mitaan oikein, en tieda enaa miten kayttaytya kanssasi" tai sitten kayttaytyy tosiaan niinetta luulen jo etta hanta ei seurani kiinnosta. Sellaista kylmaa, hieman etaalla olemista ja hieman ilkeilyakin. Jos halituttaa , silloin pitaa sanoa se, eika kayda kiinni peppuun ja kouria niin ettei ole muka ikina paassyt aikaisemmin kourimaan.

Mies tosiaan nyt murjottaa ja on hyvin mahdollista etta tama oli meidan suhteemme loppu mutta mina en vain jaksa tuollaista kaytosta aikuiselta miehelta joka paiva, kymmenia kertoa...

Huoh, tulipahan nyt avauduttua maanantain kunniaksi....
 
käytöstapoja?
Minusta halaukset, suukot ja esim. pienet silitykset ovat ihan ok suhteessa, mutta ärtyisin itsekin jos mies kourisi koko ajan. Samoin jos ollaan jossain isommassa porukassa niin mies saattaa joskus "salaa" puristaa, mutta minusta se ei ole kovin sopivaa. Varsinkin jos on lapsia mukana porukassa. Tietysti silloinkin on ihan ok halata tai antaa suukko, mutta esim. paidan alle tai housuihin ei tarvitse kättä laittaa ja kouria. Toki sitä voi ajatella että se kertoo siitä että suhde on kunnossa kuten "yhdessä jo 37v" sanoi, mutta minusta ihan tavallinen halaus voi riittää siihen. Kouriminen menee jo huonojen käytöstapojen puolelle.
 
Ihmeissaan (ap)
Alkuperäinen kirjoittaja käytöstapoja?;10369686:
Minusta halaukset, suukot ja esim. pienet silitykset ovat ihan ok suhteessa, mutta ärtyisin itsekin jos mies kourisi koko ajan. Samoin jos ollaan jossain isommassa porukassa niin mies saattaa joskus "salaa" puristaa, mutta minusta se ei ole kovin sopivaa. Varsinkin jos on lapsia mukana porukassa. Tietysti silloinkin on ihan ok halata tai antaa suukko, mutta esim. paidan alle tai housuihin ei tarvitse kättä laittaa ja kouria. Toki sitä voi ajatella että se kertoo siitä että suhde on kunnossa kuten "yhdessä jo 37v" sanoi, mutta minusta ihan tavallinen halaus voi riittää siihen. Kouriminen menee jo huonojen käytöstapojen puolelle.

No juuri minunkin mielestani asia on juuri kuin sen esitit! Ja kaikista hassuinta tassa on se etta tama mies on muutentosi fiksu ja filmaattinen ja osaa kayttaytya ( no poytatavoissa hieman toivomisen varaa) ja on yleensakin alykas mies! Tassa yhdessa asiassa menee kuitenkin aivan totaalisen yli ayraiden!

Mutta olen myos sita mielta etta jos asiasta ei voi huomauttaa ilman etta puetaan marttyyrin viitta paalle ja etta viedaan asiat ihan ihme sfraareihin, ehka on parempi etta etsii toisen puristeltavan. Minua todella kiukuttaa etta mies aloittaa massiivin murjottamisen taman takia.
 
amiskäytöstä
Minusta tuo tuollainen puristelu ja jatkuva seksin ajattelu viittaa miehen käytökseltä johonkin ammattikoulunuoreen, joka ajattelee seksiä 99 % ajasta. Kun ensimmäiseen seurustelusuhteeseen pääsee, niin ei malta millään pitää sormiaan irti naisesta. On hassua, jos aikuinen mies jatkaa sellaista käytöstä vielä senkin jälkeen, kun reilu 20 ikävuotta on tullut täyteen.

Eräs poikaystäväni oli alkuvaiheessa ihan samanlainen (tosin silloin siis noin 20-v ikäisenä). Totta kai on kivaa, että on aidosti haluttu, mutta eihän sitä itse ehdi edes hankkimaan itselleen kunnon himottavaa oloa, jos toinen tv:tä katsellessakin ehtii jo työntämään käsiään farkkujeni sisään ja kaivaa rinnat ulos rintaliiveistä. Ne naiset, jotka ovat sen kokeneet, ymmärtävät hyvin, miltä tuntuu, kun mies tekee sitä melkeinpä koko hereilläoloajan. Erityisen ikävää tässä on se, että miehen osalta seksi oli ohi muutamissa sekunneissa, kun kuulemma tunnuin erityisen hyvältä. Joo kiva, mutta entäs se minun orgasmini?

Minäkin olen seksuaalinen olento ja varsinkin suhteen alkuvaiheessa haluan yleensä seksiä enemmän kuin mies (mies kykenee ehkä 3-4 kertaa päivässä, kun minulle kävisi useamminkin). Kyse ei siis ole siitä, ettenkö nauti seksistä ja koskettelusta. Minusta kyse on myös siitä, että mikä on hellyyttä ja mikä seksiä. Olisiko AP:n tapauksessa kyse siitä, että mies haluaa sinun huomiotasi, mutta ei osaa tehdä sitä muulla tavalla kuin kopeloimalla? Voisit opettaa häntä halaamaan, suukottelemaan tai olemaan vaikka sohvalla istuttaessa kainalossa, mutta siten, ettei erogeenisiä alueita koko ajan hipelöidä. Minulle ainakin on tärkeää saada halauksia ilman, että se heti tarkoittaa sitä, että samantien puristetaan pepusta, työnnetään toinen käsi rintsikoiden sisään ja toinen käsi avaa vetoketjun ja työntää sormet vaginaan.

Jokainen hallitsee omaa kehoaan. Jos toinen ihminen (vaikkakin seurustelukumppani tai puoliso) käyttää väärin oikeuttaan harrastaa seksiä, niin valtava seksinnälkä voi kääntyä itseä vastaan. Intohimo voi lopahtaa nopeasti tai nainen saattaa kyllästyä jatkuvaan seksiobjektina olemiseen ja alkaa kieltämään halauksia ja suukkoja, koska tietää niiden johtavan kopelointiin.

Minusta ei ole kovin lohduttavaa, että Matti Ahteet, Ilkka Kanervat yms. kopeloitsijat ovat aikuisia miehiä, jotka eivät vieläkään edes yli 50-v ikäisenä osaa hallita käsiään eikä puheitaan. Jos AP haluat jatkaa suhdetta nykyisen miehesi kanssa, niin ota asia puheeksi ja sovitte pelisäännöt, minkä mukaan jatketaan, sillä kompromissi on pakko löytää, jotta kummallakin on hyvä olla.

P.S. Kysäisepä, miksi miehesi aiemmat suhteet ovat päättyneet. Onko syynä ollut se, että nainen ei ole jaksanut jatkuvaa kähmintää?
 
yhdessä jo 37v
täsmennän, mun mieheni teki ja tekee noita yhdyntäliikkeitä ja tarttuu rintoihin tai peffaan "sillä tavalla" vain silloin kun olimme ja olemme kahden.

Ymmärsin itse, että niin se ap:nkin mies tekee, eikä vonkaa seksiä tai tee noita naimaliikkeitä ja tissiin tai peffaan tarraamisia ventovieraiden ihmisten, kavereiden tai lasten nähden.

Jos olette töissä päivät, niin kyllä kymmeniä kertoja päivässä näitä halauksia ja kehuja kuulostaa kyllä aika paljolta?

Meillä näitä "ahdisteluita" oli alussakin max. viisi kertaa päivässä. Sanallisesti hän ei ole koskaan sanonut että olisin "pantava", haluttava tai ihana kylläkin. "Mennäänkö panolle" kyllä ollaan sanottu puolin ja toisin. Eli ei hän minussa ole roikkunut kiinni liimattuna kaikkea vapaa-aikaansa.

Nuorena mun mies saattoi laittaa kätensä esim. kapakkareissulla mun farkkujen takataskuun, tai saattoi suudella pari kertaa ihan kaikkien nähden. Mutta ei todellakaan kymmeniä kertoja illassa tai ollut minussa kiinni yltympäriinsä kuin iilimato.

Eikä hän puristele mun nännejä jatkuvasti. Joskus toki tekee sitäkin.
Jos esim. seison, hän saattaa tulla taakse ihan kiinni, kietoo kädet mun ympärille ja suukottaa niskaan tai muuta vastavaa. Tätä hän teki lastenkin aikana ja tekee yhä eikä se mun mielestä ole mitenkään tungettelevaa. Vaikka nuorena sellaiseksi sen koinkin.

Eikä hän järjestä mitään näytöksiä muille. Saattaa vain ohi kulkiessaan halata minua. Halaa myös tyttäriään ja on ainoa mies meidän suvussa joka halaa myös muita miehiä ihan luontevasti. Minä en vieläkään osa halata edes vävyjäni jotka ovat kuuluneet perheeseen jo liki 10 vuotta.

Nyt kun ollaan kahden, hän voi toki hieraista omaa etumustaan myös mun peffaan halatessaan ja sanoa jotain seksiin liittyvää. Eikä se mun mielestä ole mitenkään ole yltiöseksuaalista, ihan tavallista normaalia parisuhde-elämää.


Mutta kuten sanottu ap, jos tämä "ahdistelu" on liian päällekäypää ja sinusta tuntuu tuolta, ehkä tuo mies ei ole sinua varten.
 
Ihmeissaan (ap)
P.S. Kysäisepä, miksi miehesi aiemmat suhteet ovat päättyneet. Onko syynä ollut se, että nainen ei ole jaksanut jatkuvaa kähmintää?[/QUOTE]


Tiedan sen verran etta miehen entisessa avioliitossa oli viimeisina vuosina seksia n 3 - 4 kertaa vuodessa ja tiedan sen verran hanen entisesta tyttoystavastaan etta olen melko varma etta tallaista jatkuvaa panemista ja puristelua ei varmasti ollut, tama nainen ei kuulemma tykkaa koskettelusta.

Minusta on kiva kavella kasi kadessa tai kasikaulalla, antaa suukko silloin talloin, julkisestikin ja halailla ja istua sohvalla vierekkain, nukkua sylikkain, kaikkea tata me teemmekin eika minulla ole sita mitaan vastaan.

En vaan kerta kaikkiaan tykkaa siita etta han ui koko ajan liiveihin, laappii ja laahattaa, tuntuu etten saa henkea ja ahdistaa. han ei tee tata kylla julkisilla paikoilla.
 
Mies 50
P.S. Kysäisepä, miksi miehesi aiemmat suhteet ovat päättyneet. Onko syynä ollut se, että nainen ei ole jaksanut jatkuvaa kähmintää?

Tiedan sen verran etta miehen entisessa avioliitossa oli viimeisina vuosina seksia n 3 - 4 kertaa vuodessa ja tiedan sen verran hanen entisesta tyttoystavastaan etta olen melko varma etta tallaista jatkuvaa panemista ja puristelua ei varmasti ollut, tama nainen ei kuulemma tykkaa koskettelusta.

Minusta on kiva kavella kasi kadessa tai kasikaulalla, antaa suukko silloin talloin, julkisestikin ja halailla ja istua sohvalla vierekkain, nukkua sylikkain, kaikkea tata me teemmekin eika minulla ole sita mitaan vastaan.

En vaan kerta kaikkiaan tykkaa siita etta han ui koko ajan liiveihin, laappii ja laahattaa, tuntuu etten saa henkea ja ahdistaa. han ei tee tata kylla julkisilla paikoilla.[/QUOTE]


Pakko kysyä kun huomaan ettet ole laittanut ääkkösiä koneellesi että kirjoitat ilmeisesti suomen ulkopuolelta? Nimittäin ajattelin taas miehen putkiaivoilla loogisesti, että silloinhan sinulla on ulkomaalaissyntyinen mies? Mies jolla on aivan erilainen kultturitausta kuin meillä suomi-sioilla?
Saattapi olla että hänen kulttuurissaan naista käsitelläänkin jotenkin eri tavalla kuin meillä täällä jääkarhujen kotimailla?

Että tämmösiä putkiaivoajatuksia.
 
Viimeksi muokattu:
onnellinen
On kyllä hiukan lapsellista mieheltä olla niitä naimaliikkeitä tekemääsä jatkuvasti.
Itse olen aika uudessa suhteessa ja seksi on varsin hmm tiheään mukana mutta en kyllä koskaan tee niitä liikkeitä enkä puristeluja vaatteet päällä vaikka koko ajan halitaan ja pusitaan ja ollan sylikkäin jne. tai no ehkä niitä liikkeitä tehdään vaattet päällä hiukan ennen riisumista :)
Mutta ei koskan vai puristelu kourimis mielessä. Olisiko kyseessä kuitenkin varsin nuori mies joka luulee että ne ovat jotain jota nainen haluaa.
Kannattas varmaan ottaa asia puheeksi hetkellä kun hän tekee jotain muuta tai olet onnistunut saamaan sohvan nurkkaan vieretysten halimaan tavallisesti niin sillon vois sanoa että tälläistä minä haluan tästä minä tykkään ja tästä minä kiihotun en niistä kourimisista.
 
rrrrrrrr
Minusta tämä "37 vuotta aviossa" puhuu aidanseipäästä kun ap puhuu aidasta. Tai on puurot ja vellit seikaisin... Ymmärrän ap oikein hyvin, mies kuulostaa entiseltä kihlatultani. Seurustelimme yli 3 vuotta ja olemme viidenkympin korvilla eli mistään teini-iän tai ihan ihan tuoreen suhteen piikkiin ei voi kaikkea laittaa.

Olen itse mielestäni aika aktiivinen, saatoin riisua vaatteet kotona ja ilmestyä sohvalla istuvan miehen eteen alasti keskellä päivää, pussailimme missä vaan ravintolassa/lenkkipolulla ja milloin vaan ja rakastelimmekin ihan vaikka metsässä tai jossain yleisessä vessassa, pukukopissa, autossa annoin miehen ajaessa käsihoitoa ym. En siis koe olevani mitenkään kosketusta pelkäävä ja seksikin maistuu. Meillä ei kuitenkaan voinut mennä toisen kainaloon tai suudella muutamaa minuuttia ilman että se johti seksiin vaikka ruokapöydällä. Mies kyllä huomioi kaikin tavoin mutta "palkitona" odotti aina seksiä, joka päivä ja monta kertaa tai muuten mökötti ja murjotti. Mies osti minulle dildoja ja stringejä, halusi hoidella puutarhani kuntoon ja otti sitten valokuvia.

Se, mikä otti aivoon oli juuri tuo ettei seksistä ollut koskaan "lomaa" edes vuorokautta. Yritin mennä nukkumaan eri aikaan muttei sekään onnistunut. Yhtään saunareissua ei saanut olla rauhassa. Puhuin asiasta ja mies ymmärsi muttei muuttunut. Kolme vuotta kestin ennen kuin tajusin ettei se muutu ja tätä en kestä.
 
Sivupersoona
Ilmeisesti miehet tarvitsisi vähän koulutusta, ja naiset vähän lisää ymmärrystä.

Jos tuosta kourimisesta ei miehelle ole puhuttu, ja hän toimii sen yleisemmän ohjeen mukaan. Joka ohje kuuluu, nainen pitää hyväilyistä ja erityisen hyvänolon tunteen saa aikaan rintojen hyväily ja genitaalialueet.

Tottakai mies, kuten minäkin, pyrkii koskettelemaan automaattisesti niitä tietämiään herkkiä alueita.

Ainakin minulla meni pitkään sen tiedon saamiseen ettei se ihan noin yksiselitteistä ole. Ja kun on oppinut niihin koskemaan, niin on yllättävän vaikea päästä siitä tavasta eroon.

Auttaisiko asiaa tämä meidän nykyinen tapa. Kun päätän lähestyä vaimoa takaapäin, niin saan laittaa kädet rintojen päälle, mutta puristella ja vatkata en saa. Samoin käteni selkäpuolella saan hellästi silitellä rintoja, ja katsoa lempeästi.

Alapäätä saan lähestyä kysymällä, saanko vähän sipasta, ja sen jälkeen hellä pieni kosketus. Ihmeen hyvälle sekin pieni kosketus tuntuu.

Veikkaan kun suostutte pieniin kosketteluihin, niin mies vähentää niitä iljettäviä kourimisia.

Tuohan tuli selkeästi esille "37 vuotta aviossa" kirjoituksissa. Jonkinverran yllättäviäkin kosketuksia pitäisi oppia sietämään. Niillä saa sen kovakouraisuuden loppumaan.
 
Joulumuori%%
Et voi tietää miksi tämä miehen entinen ei pidä koskettelusta ja seksiäkin oli harvoin, ehkä tämä ex sai myös tarpeekseen jatkuvasta hiplaamisesta!

Vai onko tämä exä paljastanut sinulle kasvokkain miksi suhde loppui? Siis jos mies on kertonut sinulle, ei sitä voi ihan totuutena pitää. Ei kukaan nuori mies tyydy seksiin muutaman kerran vuodessa, ei etenkään tämä sinun hiplaajasi, joka vaatii koko ajan seksiä, joten älä usko kaikkea...Kyllä se taitaa olla niin että ex heitti miehen pellolle, ei kai kukaan selväpäinen ikuisuuksia tuollaista kestä.
 

Yhteistyössä