Hae Anna.fi-sivustolta

Sinkkulaiva tv:ssä eilen

Viestiketju osiossa 'Sinkun elämää' , käynnistäjänä Katsoin vahingossa, 23.09.2014.

1. Katsoin vahingossa Vierailija

Voi pyhä sylvi mitä porukkaa.

Umpikänninen epäsiististi pukeutunut nuorimies ja humaltunut ylipainoinen kalju 3-kymppinen ukko. Toinen viinasta vetelänä ja toinen vain ylpeänä selitti yhä uudelleen kuinka sai (väärän) numeron naiselta.

Molemmista kyllä näki, että on tullut juhlittua nuoresta asti.

Sääliksi käy sinkkulaivan naisia...

2. puhhuh Vierailija

Ja se eilinen tumma tytteli, kirosanoja oli vähän väliä. Oli huonohkot hampaat, ei kai ollut varaa korjauttaa. Ei tykänny sliipatuista vaan rennoista miehistä. Vaikutti siltä, että alkoholi maistuu kovasti.

3. Omistusasuja Vierailija

Kyllähän se on selvä, että alkoholi on ikisinkun se paras kaveri. Ryyppäämäähän tuonne laivalle mennään, kuka hullu yrittäisi tehdä naiseen hyvää vaikutusta humalaisena!!!! Eihän työhaastatteluunkaan mennä kännissä.

4. bärse Vierailija

Kai sinne mennään jos tuötantoyhtiö maksaa viinat.

5. kaffepulla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eli laitetaan jotain köyhiä, yksinkertaisia ihmisiä laivalle, maksetaan niiden matkalippu ja viinat päälle, ja kuvataan? Onpa tosi hieno ohjelmaidea. Sanokaa milloin tuo tulee ja miltä kanavalta etten vahingossakaan katso.

6. Ruudun ääreen Vierailija

Liv TV:ltä

http://www.livtv.fi/ohjelmat/sinkkulaiva

7. kaffepulla Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kiitos, ehkä vilkaisen joskus jos oikein jo olen valmiiksi masokistisella päällä!

8. Meri Vierailija

Oon jotain jaksoja nähny ja ohjelma on outo ja jos oon ymmärtäny oikein niin laivalle mennään pitämään hauskaa eikä hakemaan seuraa tositarkoituksella

Jaa tämä sivu