Takaapäin orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja G-piste
  • Ensimmäinen viesti
G-piste
Voiko nainen saada orgasmin takaa päin?Vaimoni mielestä mikään ei voita kunnon takaapäin panoa! Eikä mulla ole mitään sitä vastaan!Entä peppureikään? Voiko muka nauttia?..Molemmat?
 
Käytännöllistä.
Dogistyle on ihan hyvä ratkaisu suorittaa homma molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla. Muija haluu katttoo jotain saippuasarjaa, josta minä en ole välttämättä kiinnostunut.

Muija kattoo telkkaa ja mä jyystän sitä takaapäin. Sillä on iso levee perse, niin mä pidän toisen pakaran päällä tuhkista ja toisen pakaran päällä kaljatuoppii. Sinitarrapalat pitää iskee kankkuhin, et tuhkis tai tuoppi tipu.

Muija saa orkut, kun se kattoo sitä sarjaa olikohan se kauniit ja rohkeet, vai kotikatu, en tiiä mua kiinnostaa vain paneminen, kaljanjuonti ja kessuttelu.
 
Takaapäin.
Takaapäin naidessa on se hyvä puoli, etteivät pallit joudu koko aikaa hakkaamaan naisen persreikää vasten kuten lähetyssaarnaaja asennossa, vaan saavat iloisina heilua sinne, sun tänne.
 
Vaadin laatua
Mä laittaisin kyllä siihen kakkostelkkaan kunnon silikonitissi pokee pyörimään, ettei tartte kattella vaimon levähtänyttä ruhoa. Hyh sentään, perussuomalainen läski nainen edessä, niin ilman kunnon pokee voi olla melkein vaikeaa pitää muna jäykkänä.
 
halloween
oltiin tyttöystäväni kanssa ja kysyin häneltä että tekis mieli panna sinua takaapäin, hän sanoi että kokeillaan niin hän meni keskelle lattiaa kontalleen ja sanoi anna tulla pistin liukuvoidetta ja aloin panna ja melkein saman tien laukesin oli tosi jännää.
 
Wittie
Harmillista, olisiko jotakin kulmaa takaapainpanossa missa kalun paa _ei_ hakkaisi ikavasti kohdunsuuhun?

Poikaystavani kiihottuu valtavasti tasta asennosta, siksi han haluaa sita usein ja kun "saa" niin innostuu myos olemaan vahan villimpi, ja sitten minua loppujen lopuksi sattuu alyttomasti ja pitaa vaihtaa asentoa.

Olisi kiva jos molemmat oppisimme nauttimaan asennosta.
 
Xy1
Harmillista, olisiko jotakin kulmaa takaapainpanossa missa kalun paa _ei_ hakkaisi ikavasti kohdunsuuhun?

Poikaystavani kiihottuu valtavasti tasta asennosta, siksi han haluaa sita usein ja kun "saa" niin innostuu myos olemaan vahan villimpi, ja sitten minua loppujen lopuksi sattuu alyttomasti ja pitaa vaihtaa asentoa.

Olisi kiva jos molemmat oppisimme nauttimaan asennosta.
Harmittaa joo, mutta onnistuu jotenkin, jos laitat tyynyn lantiosi alle ja pidät jalat suorassa taaksepäin. Näin kulma vähän muuttuu, eikä kalu osu niin helposti kohdunsuuhun. Tuokin takaapäin pano on sekin parempi kuin ei ollenkaan. Varovainen saa mies siinäkin olla, muttei hajoa paikat.
 
Viimeksi muokattu:
Wittie
Harmittaa joo, mutta onnistuu jotenkin, jos laitat tyynyn lantiosi alle ja pidät jalat suorassa taaksepäin. Näin kulma vähän muuttuu, eikä kalu osu niin helposti kohdunsuuhun. Tuokin takaapäin pano on sekin parempi kuin ei ollenkaan. Varovainen saa mies siinäkin olla, muttei hajoa paikat.

Kokeilimme, tuo oli ihana asento, erityisesti kun mies oli jotenkin enemman pystyssa ei esim vaakatasossa. Ihanaa!!!
 
Viimeksi muokattu:
joppe
En ole saanut koskaan siinä asennossa, enkä erityisesti nauttinut.Missähän vika? Ainut taka-asento jossa nautin on lusikka-asento, jossa sitten nostan päällimmäisen jalan miehen lantiolle,ja mies sormettaa, mutta se on ihanaa.Olen joskus miettinyt että missä vika, kun en kontallaan nauti enkä varmasti ainakaan saa!? Voisko olla että kyseessä on rakenteellinen asia? Tähän vinkkejä kiitos!! No ei hätää miehen puolesta, hän ei hirveästi takaa edes halua....mutta itse haluaisin oppia sen jujun, joten vinkkejä antakaa.

No tässä on sitten vielä sellainen paradoksi että haluaisin b-rappuun, mutta mieheni ei ole vielä suostunut...ai mistä tiedän että tykkäisin siitä? No kun olen yksin sitä tehnyt pikku D:n kanssa..
 
Xy1
Eipä ole vaimoninkaan saanut koskaa takaapäin. Liekö syynä rakenteelliset seikat tai sitten hänen pieneen pilluunsa liian pitkä ja paksu kaluni. Samaisesta syystä b-rappu on ollut aina bannassa, vaikka hän muuten olisi siitä haaveillutkin. Hänelle ei 15cm ympärysmittainen kalu b-rappuun mahdu ilman väkivaltaa. Ryppynaru ja reikä on liian pieni. LS:sällä ja nainen päälläollen on sitten orkkuja tullut huru mykket.
 
joppe
Eipä ole vaimoninkaan saanut koskaa takaapäin. Liekö syynä rakenteelliset seikat tai sitten hänen pieneen pilluunsa liian pitkä ja paksu kaluni. Samaisesta syystä b-rappu on ollut aina bannassa, vaikka hän muuten olisi siitä haaveillutkin. Hänelle ei 15cm ympärysmittainen kalu b-rappuun mahdu ilman väkivaltaa. Ryppynaru ja reikä on liian pieni. LS:sällä ja nainen päälläollen on sitten orkkuja tullut huru mykket.

samma här, ls:ssa lantio korotettuna ja kopotikopoti varsinkin jos mies istuu esim sohvalla
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä