Takaapäin orgasmi

  • Viestiketjun aloittaja G-piste
  • Ensimmäinen viesti
Wittie
Hienoa, että tykkäät. :)))

Joo, mutta en siis silti saa orkkua siina asennossa, mutta ainakin kestan sen paremmin kuin ihan perus kontillaan :)

Minkahanlainen pimpsa mulla on, kun saan parhaiten orkun kun poikaystava on paalla, lahetyssaarnaajassa ja tyontelee rauhallisesti ja syvaan tietyssa asennossa, niin etta on lahella kehoani koko ajan?

Hanella on suora, normaalin kokoinen kalu. Seisoo aika vaakatasossa, ei siis napaa pitkin. Exallani seisoi napaa pitkin, ja hanen kanssaan sain helpoiten ratsailla.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Joo, mutta en siis silti saa orkkua siina asennossa, mutta ainakin kestan sen paremmin kuin ihan perus kontillaan :)

Minkahanlainen pimpsa mulla on, kun saan parhaiten orkun kun poikaystava on paalla, lahetyssaarnaajassa ja tyontelee rauhallisesti ja syvaan tietyssa asennossa, niin etta on lahella kehoani koko ajan?

Hanella on suora, normaalin kokoinen kalu. Seisoo aika vaakatasossa, ei siis napaa pitkin. Exallani seisoi napaa pitkin, ja hanen kanssaan sain helpoiten ratsailla.
En sinun orkkun saantia ajaltellutkaan, vaan asennon toimivuutta.

Jos pimpsan vako näykyy selkeästi edestä katsottaessa, yleensä korkea häpykumpu, niin pillu enemmän etupuolella. Jos pimpsan vako näkyy takaa katsoessa, niin taakse päin. Minulla on sellainen käsitys, että etupilluiselle tulee orkku, jos tulee, paremmin tai ainoastaan, kun maataan lähellä toisiaan, joko ls:ssä tai nainen päälle. Siten klitta edenpänä oleva klitta saa tarpeeksi hankausta. Takakautta klitalle ei tule etupilluiselle hankausta ollenkaan.

Oma kaluni seisoo edelleen 45 asteen kulmassa ja on vasemmalle kaartuva. Sillä toisin ei taida olla merkitystä. Ennemmän taitavat vaikuttaa (tasa)paksuus ja pituus. Tosin alin paisuvainen on aika järeä, varsinkin kiilamaisessa tyvestä. Siellä ympärysmittasta tulee aika massiivinen. Tuohon kiilaan vaimo itsensä aina junttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Wittie
En sinun orkkun saantia ajaltellutkaan, vaan asennon toimivuutta.

Jos pimpsan vako näykyy selkeästi edestä katsottaessa, yleensä korkea häpykumpu, niin pillu enemmän etupuolella. Jos pimpsan vako näkyy takaa katsoessa, niin taakse päin. Minulla on sellainen käsitys, että etupilluiselle tulee orkku, jos tulee, paremmin tai ainoastaan, kun maataan lähellä toisiaan, joko ls:ssä tai nainen päälle. Siten klitta edenpänä oleva klitta saa tarpeeksi hankausta. Takakautta klitalle ei tule etupilluiselle hankausta ollenkaan.

Oma kaluni seisoo edelleen 45 asteen kulmassa ja on vasemmalle kaartuva. Sillä toisin ei taida olla merkitystä. Ennemmän taitavat vaikuttaa (tasa)paksuus ja pituus. Tosin alin paisuvainen on aika järeä, varsinkin kiilamaisessa tyvestä. Siellä ympärysmittasta tulee aika massiivinen. Tuohon kiilaan vaimo itsensä aina junttaa.


Joo, kuvaiksesi mukaan minulla on sitten sellainen ns etupimpsa, haha. Nakyy selvasti hapuhuulet ja kumpu edestapain katsottuna. Mutta ei mitenkaan erityisen edessa mieelstani, aika normaali sanoisin,mutta etupainoitteinen :)

Ja kylla siksi klittaan saa ihanaa tuntumaa kun mies on paalla, mutta ei koskaan takaapain (ellen sitten puske lantiota niin ylos ja leerelle kuin ikina kykenen, mutta selkahan siina katkeaa -((
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Joo, kuvaiksesi mukaan minulla on sitten sellainen ns etupimpsa, haha. Nakyy selvasti hapuhuulet ja kumpu edestapain katsottuna. Mutta ei mitenkaan erityisen edessa mieelstani, aika normaali sanoisin,mutta etupainoitteinen :)

Ja kylla siksi klittaan saa ihanaa tuntumaa kun mies on paalla, mutta ei koskaan takaapain (ellen sitten puske lantiota niin ylos ja leerelle kuin ikina kykenen, mutta selkahan siina katkeaa -((
Kiitti tiedosta, vahvistaa omia käsityksiäni. Sinunkin kannattaa kokeilla sohvalla istumista miehen sylissä naamat vastakkain, jos ette ole sitä jo harrastaneet. Itse en ole siitä niin välittänyt, mutta vaimoni sitäkin enemmän. Kerran kokeiltiin saunassa. Onnistui sekin, mutta tuli niin älyttömän kuuma, joten jäi jatkossa yrittämättä.
 
Viimeksi muokattu:
joppe
jep, joppe on kuvauksen mukaan etupimppanen. Ei ole orgasmivaikeuksia; sitä oppii kyllä käänteleen lantiotaan niin et tuntuu ihanalle. Saan usein korotetussa ls-asennossa mahtavan yhdistelmäorgasmin. G-pisteeni on aika alhaalla ja miehxen kalu hankaa sitä herkästi. Varsinkin nyt se tuntuu herkästi kun olen jumpannut lp-lihaksia. Korottamiseen en tarvi nyt tyynyä kun syviä vatsalihaksia olen treenaillut.
 
Xy1
G-pisteeni on aika alhaalla ja miehxen kalu hankaa sitä herkästi. .
Eikös se ole aina alhaalla, tai vaimollani ainakin on. Tuosta tulikin mieleeni, että g-pisteen olemassaolosta on käyty polemiikkia, onko vai eikö ole olemassa. Omalla vaimollani se tuntuu selkeästi rypyläisenä alueena häpyluun yläpuolella ja sadat ovat ne kerrat, kun olen sitä sormenpäillä hinkkannut ja orkkuja tuottanut. Vaikka erogeenisia pisteitä on muuallakin, niin selkeästi tuosta laukeaa tehokkaimmin. Entäs jos tuon g-pisteen olemassaolo onkin rakenteellinen, eli tyypillinen etupimpsoille, kun kerran sinullakin on. Sääli kun vaimo vei nuorena naimisiin, niin jäi empiiriset tutkimukset kesken.
 
Viimeksi muokattu:
Wittie
Eikös se ole aina alhaalla, tai vaimollani ainakin on. Tuosta tulikin mieleeni, että g-pisteen olemassaolosta on käyty polemiikkia, onko vai eikö ole olemassa. Omalla vaimollani se tuntuu selkeästi rypyläisenä alueena häpyluun yläpuolella ja sadat ovat ne kerrat, kun olen sitä sormenpäillä hinkkannut ja orkkuja tuottanut. Vaikka erogeenisia pisteitä on muuallakin, niin selkeästi tuosta laukeaa tehokkaimmin. Entäs jos tuon g-pisteen olemassaolo onkin rakenteellinen, eli tyypillinen etupimpsoille, kun kerran sinullakin on. Sääli kun vaimo vei nuorena naimisiin, niin jäi empiiriset tutkimukset kesken.
Haha, no kayhan se nainkin teoreettisesti tietoa hakemalla.

Minulla on myos g-piste, sellainen ryppyinen karhea kohta, yksi entinen py osasi stimuloida sita oikein, mika tuntui mahtavalta! En ole varma itse tasta pisteesta, mutta mielestani se on vaginan n. puolessa kohtaa. Ehka lahempanakin suuaukkoa.

Minusta tuntuu etta olet oikeassa. Ehka tulevaisuudessa tehdaan todella tutkimuksia ja laitetaan pimpit rakenteensa mukan eri gategorioihin, ja juuri todetaan etta etupimpsaisilla on g-piste ja takapimpsaisilla ei jne.

Mielestani etupimpsa on seksikas, ilmeisesti minun esi-isani ovat tykanneet naida naamat vastakkain koska pimppi on sopivasti tarjolla heti "kattelyssa". Ehka etupimpsaiset naiset ovat siten emotionaalisesti alykkaampia, he haluasivat kontaktia myos parittelussa ja pariutumisessa.

Ei sita tieda miten tiede viela kehittyy!!
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Mielestani etupimpsa on seksikas, ilmeisesti minun esi-isani ovat tykanneet naida naamat vastakkain koska pimppi on sopivasti tarjolla heti "kattelyssa". Ehka etupimpsaiset naiset ovat siten emotionaalisesti alykkaampia, he haluasivat kontaktia myos parittelussa ja pariutumisessa.

Ei sita tieda miten tiede viela kehittyy!!
Naulan kantaan!! Kun näin ensikertaa vaimoni kohollaan olevan häpyluun ja pullotavan pimpsan, niin meni jalat alta. Kun oli vielä sellainen sopiva rako jalkojen välissä, niin kohouma vain korostui ja näytti entistä naisellisemmalta. Kaipa se vaikutti johonkin geeniperimään, mutta se oli menoa, varsinkin kun hänkin on emotionaalisesti älykäs. Miehen pystyy varmaan viettelemään vähemmälläkin.
 
Viimeksi muokattu:
Wittie
Naulan kantaan!! Kun näin ensikertaa vaimoni kohollaan olevan häpyluun ja pullotavan pimpsan, niin meni jalat alta. Kun oli vielä sellainen sopiva rako jalkojen välissä, niin kohouma vain korostui ja näytti entistä naisellisemmalta. Kaipa se vaikutti johonkin geeniperimään, mutta se oli menoa, varsinkin kun hänkin on emotionaalisesti älykäs. Miehen pystyy varmaan viettelemään vähemmälläkin.


Minulle minun miehekas poikaystavani sanoi etta olen "alfa naaras". Ei en mina mielestani ole miss maailma, mutta ehka sitten joitakin sellaisia asioita, kuten isot silmat, superpehmea karvaton iho, erottuva lantio-vyotaro, "seisovat" nannit, ja pyorea peppu, onkohan muillakin etupimpsaisilla tallaisia evoluution aikaansaamia houkuttimia. Lisaksi ns lapsenkasvot.

Olen humannut etta erityisesti maskuliiniset miehet viehattyvat minusta. Ehka minulla on paljon estrogeenia ja heilla testosteronia :) ja voila!

Olisipa hauska jos joku tekisi laajamittaisen tutkimuksen sita miksi erilaiset pimpit ovat kehittyneet, kylla sieltakin varmaan loytyisi joitakin uusia pointteja!
 
Viimeksi muokattu:
joppe
No minulla ei noita edellämainittuja ominaisuuksia ole: rinnat ovat pienet,lähes mitättömät, ja löysät (lapsia ja jojottelua) mutta kylläkin herkät. Vyötärö-lantiosuhde ei paras ja peppu enemmän kulmikas ja alapainotteinen.Mut silmät varmaan jotenkin erikoiset kun niistä moni mies on sanonut että kauniit.Jotain hyvää tai kaunista minussakin täytyy olla,en ole vain keksinyt sitä vielä....Niin ja sitten libido on aina ollut voimakas. Liittyyköhän se etupainotteiseen pimppiin? Entäs se että orgasmit ovat helppo savuttaa ja ne ovat voimakkaita?


Vielä tuosta alkuperäisestä asiasta että onkohan jokin tietty taka-asento parempi meille "etuisille" kuin se tavallinen koiruus? No itse nautin siitä lusikasta mutta miehellehän se ei tarjoa silmänruokaa niin paljon kuin kontallaan. Oisko esim se että mahallaan ja tyyny lantion alla sen nautinnon kannalta parempi?

Onko kukaan teistä kokeillut sillain nainenpäälläasentoa että mies istuu esim lattialla ja nainen tulee syliin, mutta nojaa käsillään taakse ja kannattelee vartaloaan jaloillaan?
 
Xy1
..Niin ja sitten libido on aina ollut voimakas. Liittyyköhän se etupainotteiseen pimppiin? Entäs se että orgasmit ovat helppo savuttaa ja ne ovat voimakkaita?


. Oisko esim se että mahallaan ja tyyny lantion alla sen nautinnon kannalta parempi?

Onko kukaan teistä kokeillut sillain nainenpäälläasentoa että mies istuu esim lattialla ja nainen tulee syliin, mutta nojaa käsillään taakse ja kannattelee vartaloaan jaloillaan?
Itse kuvittelin ennen, että vaimoni on hitaasti lämpenevä, mutten sitten enää tiedäkään. Näyttää tuo olevan enemmänkin jo plussaa, että ylipäätään on saanut orkkuja naidessa. Yleensä naimaorkkuun on alkulämmittelyjen jälkeen mennyt 5-10 minuuttia naimisen aloituksesta. Nuorempana reiluksi nelikymppiseksi sai kutakuinkin aina naidessa. Sen jälkeekin on saanut liki aina, mutta varman päälle suuseksillä, ennen naimista. Jos malttaa odottaa naimiseen asti ja saa silloin, niin hymy on taas herkässä. Ehkä noi orkut ovat sitten kuitenkin ollut helppoja saavuttaa ja seksiä hän on halunnut vuodesta toiseen, viikosta toiseen.. Ja voimaa, sitä niissä on kyllä aina ollut helvatusti. Miten voikin noin rauhallisesta naisesta tulla noin vahva ja raju orkun tullen. Ls:ssä ei liikuta milliäkään orkun tullessa, kun jalaton reisien ympärillä ja pihdeissä. Alkuaikona tuntui jälkeenpäin kuin olisi jäänyt junan alle, ennenkuin tottui. Tuo on varmaan yksi suurimmista syistä, miksen ole koskaan pettänyt. Tuo vain tuntuu miehestä niin helvatun mahtavalta ja parisuhdetta lujittavalta.

Itse ainakin tykkään, kun on mahallaan ja tyyny lantion alla. Saa edes vähän herkutella takaapäin. Varovainenhan siinäkin saa olla, mutta sentään sujuu. Hänelle siitä ei taida olla paljoakaan iloa.

Eipä ole taidettu kokeilla, että hän nojaisi taaksepäin sylissäni . Kaluni seisoo sen verran kovana, ettei se paljoa alle 90 asteen alle taivu ja taitaa tuntua vaimosta muutenkin epämiellyttävältä. Makaa mielummin päällä jalat taaksepäin ja pitää lantiota enemmän kiinni häpyluussani. Siitä ne enimmät orkut ovat tulleet.

Joskus on istunut päällä selin. Siitäkin pääsee ikäänkuin takaapäin, mutta ilmeisesti eri kulmassa, kun ei pahemmin osu kipeästi. Tätä on käytetty, jos ei minulta muuten oikein ole lähtenyt. Hänen iso häpykumpu painaa jotenkin pimpsan entistä enemmän kassaan ja samalla kaluni alla kulkevaa isoa paisuvaista. Reikä ikäänkuin pienenee entisestään ja kuti lähtee viimeistään silloin.
 
Viimeksi muokattu:
Maria
Olen ns. takapilluinen mutta hyvin harvoin saan orgasmin siinä asennossa. Lähetyssaarnaaja-asennossa tulee aina. Muuten takaa nainti tuntuu hyvältä - varsinkin sisään työntyminen wautsi!!! ja myös kalun kiihkeä tykitys. Mutta g-pisteeseen se ei osu.
Mies useimmiten haluaisi naida takaa päin, pillun näkeminen sieltä suunnasta on hänen mukaansa älyttömän kiihottavaa.
 
tunnustelijanainen
Vähän vanha ketju... mutta asiaa! Ja Marialla sama ongelma kuin mullakin. Ei klittan hyväilykään auta, itse asiassa se työntyy tuossa asennossa esille niin että kosketus ennemminkin sattuu kuin kiihottaa.
Maria, oletkos katsellut itseäsi peilistä takaapäin - pyllistänyt oikein kunnolla? Katsottuasi itseäsi niin päin ymmärrät paremmin miksi partneri pitää sitä kiihottavana.
 
jänkäjoonas1943
Vähän vanha ketju... mutta asiaa! Ja Marialla sama ongelma kuin mullakin. Ei klittan hyväilykään auta, itse asiassa se työntyy tuossa asennossa esille niin että kosketus ennemminkin sattuu kuin kiihottaa.
Maria, oletkos katsellut itseäsi peilistä takaapäin - pyllistänyt oikein kunnolla? Katsottuasi itseäsi niin päin ymmärrät paremmin miksi partneri pitää sitä kiihottavana.
Arvoisa tunnustelijanainen.Rohkenen ottaa kantaa ongelmaasi,joka ehkä kuitenkin on pelkästään pieni tekninen asentovirhe ja koskee ehkä kumppanisi/niesi naintitekniikkaa.Asia on nimittäin niin,että clitoriksen nipukka on vaan sen elimen huippu jonka pääosa on häpyluun takana ollen jopa miehen penistä suurempi.Jos pari hakee oikean kulman niin ongelma yleensä hoituu ja monet naiset ovatkin erittäin halukkaita naimaan juuri siinä asennossa.Joskus häpyluun takainen clitoris on niin piilossa,että tarvitaan anusyhdyntä oikean kulman aikaansamiseksi ja vot sitten se voi olla tajunnan räjäyttävä orgasmisarja!
Yst.terv.jänkis
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelijanainen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10809141:
Arvoisa tunnustelijanainen.Rohkenen ottaa kantaa ongelmaasi,joka ehkä kuitenkin on pelkästään pieni tekninen asentovirhe ja koskee ehkä kumppanisi/niesi naintitekniikkaa.Asia on nimittäin niin,että clitoriksen nipukka on vaan sen elimen huippu jonka pääosa on häpyluun takana ollen jopa miehen penistä suurempi.Jos pari hakee oikean kulman niin ongelma yleensä hoituu ja monet naiset ovatkin erittäin halukkaita naimaan juuri siinä asennossa.Joskus häpyluun takainen clitoris on niin piilossa,että tarvitaan anusyhdyntä oikean kulman aikaansamiseksi ja vot sitten se voi olla tajunnan räjäyttävä orgasmisarja!
Yst.terv.jänkis
Saan mahtavat orkut kun ollaan kasvokkain, varsinkin kun ratsastan päällä koska silloin pystyn säätelemään hankauskulmaa g-pisteeseen. Samoin hän sormillaan löytää g-pisteen (niinkuin itsekin teen) ja antaa mulle orkut silläkin tavalla.
Takaa päin nainti on muuten mieluista - orgasmi saisi tulla useammin.
Anaali on mulle vastenmielistä ja onneksi hän ei ole sitä edes ehdottanut.
 
Mies vm.77
Heippa tunnustelijanainen. :) Missä kohtaa sinulla on g-piste? Olis kiva koittaa löytää se, jos joskus saa taas naista. Joskus, kun olen nainut takaapäin, ole samalla hieronut tytön klitorista ja hän on tullut sitten aika nopeasti. Hilljaa työntänyt vaan kalua pilluun ja samalla kevyesti hieronut klitorista sormilla.




QUOTE=tunnustelijanainen;10809171]Saan mahtavat orkut kun ollaan kasvokkain, varsinkin kun ratsastan päällä koska silloin pystyn säätelemään hankauskulmaa g-pisteeseen. Samoin hän sormillaan löytää g-pisteen (niinkuin itsekin teen) ja antaa mulle orkut silläkin tavalla.
Takaa päin nainti on muuten mieluista - orgasmi saisi tulla useammin.
Anaali on mulle vastenmielistä ja onneksi hän ei ole sitä edes ehdottanut.[/QUOTE]
 
Mies vm.77
Ok, pitää katsoa, kun voi. Olen nyt töissä ja semmosella koneella, ettei oikeen nyt viitsi, kun joku voi nähdä. Kiva olis kumminkin ollut, jos olisit kertonut itse siitä g-pisteestä. Epäilemättä tosi hyvä pimpsa sulla kumminkin ;). Semmosta jos saiskin vielä joskus.





Googlaa g-piste - on niin hyvä kuvakin mun pimpistä ja g-piste merkattu juuri oikealle paikalle! :)))
 
Viimeksi muokattu:
Hei.
Kun mies lähestyy takaapäin, niin katsotteko hänen lähestymistä?
Vai odotatteko vaan sitä yllätystä, kun mies tunkeutuu sisälle?

Tehdäänkö esileikitkin takaapäin?
 
Takaa harkiten
Kun mies lähestyy takaapäin, niin katsotteko hänen lähestymistä?
Vai odotatteko vaan sitä yllätystä, kun mies tunkeutuu sisälle?

Tehdäänkö esileikitkin takaapäin?
Esileikkejä ei leikitä takaapäin vaan silloin ollaan jo valmiita itse aktiin. En katso hänen lähestymistään, odotan koska hänen lämmin vartalonsa painautuu tiukkoja pakaroitani vasten. Keinuttelen lantiotani ja pyrin oikeisemaan selänkaartani ja keinuttamaan suhteellisen isoja rintojani kiihottaakseni häntä vielä lisää. Naisen pitää olla täysin valmis ottamaan sisäänsä varsinkin silloin kun mies tulee takaa päin. Jos miehen penis on pitkä, niin helposti, jos nainen ei ole riittävän kiihottuneessa tilassa työnnöt sattuvat. Riittävän kiihottuneena kumpainenkin nauttii aktista parhaiten.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Jos penis on pitkä ja nainen nelikontin, niin saattaa sattua joka tapauksessa, naisen kiihoittumisesta huolimatta. Silloin ei auta, muu kuin laittaa naisen lantion alle tyynyt ja antaa naisen maata jalat suorana. Silloin ei pääse niin syvälle, jotta pohjaisi niin paljoa. Varovainen saa silti olla.
 
Hei.
Esileikit tehdään edestäpäin, ymmärsin näin.

Kun nainen siinä sitten riittävästi lämpenee, niin hän pyörähtää pyllistykseen miehen suuntaan.

Melko mukava pyörähdys tuo onkin, koska silloin mies voi katsoa avoiminsilmin sinne jalkojenväliseen maastoon.

Ja jos ei tuo kiihota miestä, niin mikä sitten.
Joten eikun sisääntyöntymään vaan, vaikka märkä vastaanotto onkin.
No sitähän mies odottaakin, joten liukkaita liikkeitä nyt kaikki tekemään, ja orgasminääntelyjä kuuntelemaan.
No tuohan saa miehen lisää vaan innostumaan kunnes siemensyöksynaika koittaa.
Nyt hetken kukin hengähtää voi, kunnes uusien koitosten aika koittaa.
Onko vuorossa silloin edestäpäin, niin jää kunkin harkittavaksi.
 

Yhteistyössä