tubulaariset rinnat.

  • Viestiketjun aloittaja omenakaneli
  • Ensimmäinen viesti
Läväri
Hei te jotka olette ottaneet nännilävistyksiä ja saaneet niistä apua! Mitä mieltä olette, auttaisikohan lävistykset minuakin?...minulla on kutakuinkin tämän näköiset rinnat mitä tämän kuvan ENNEN-kuvassa: http://www.cosmetic-md.com/media/patients/240_jpg_500x500_q85.jpg

ja nännit ovat muodoltaan lähes identtiset kuin nämä."Levossa" ovat täysin littanat, eli nänni ei kohoa mitenkään.. http://3.bp.blogspot.com/-AgHo5KTcC7A/UIj3cBDTGGI/AAAAAAAAANo/QJSAhLpDagw/s1600/kuva-11+kopio+3.JPG

Minua vaivaa rinnoissani ainoastaan tämä nänni-asia :( Kylmässä ne nöpöttävät kivasti ja rinnat on silloin muutenkin kivan muotoiset, mutta se ilo ei koskaan kestä kauaa. Minua ei haittaa pieni kuppikokoni, sillä olen niin tottunut ja olen muutenkin hoikka joten en haikaile isojen lollojen perään. Ainoastaan nämä hirvittävät vaahtonännit aiheuttavat minulle näitä järkyttäviä itsetunto-ongelmia.....help :/ Ja kiitos edelliseen viestiini vastanneelle!
Jep, nännin alla oleva tappi auttaa nänniä pysymään esillä. Tappien ansiosta nänneistä tulee myöskin herkemmät kosketukselle ja kylmälle, jolloin ne ovat suurimman osan ajasta koholla. Menen nykyään jopa kamujen kanssa saunaan. Ennen ei saunominen jonkun nähden tullut kuuloonkaan. Saatikka paidat ilman rintaliivejä alla. Sain lävistysten jälkeen normaalin elämän. Harmittaa vain, että tajusin ottaa ne niin myöhään. Ei olisi tarvinnut kärsiä 30 vuotta :) Nyt uskallan olla nainen ja rakastan rintojani. Ne ovat kauniit :)
 
Viimeksi muokattu:
huolestunut...
Moikka! Olen 15-vuotias, kohta 16-vuotias tyttö. Minusta tuntuu, että omistan tubulaariset rinnat. Ne ulkonevat toisistaan, roikkuvat alaspäin, ja nännipihat ovat halkaisijaltaan n. 10 cm. Olen ajatellut aina, että rintani eivät ole ryhdikkäät niiden koon vuoksi. Kuppikokoni on siis 85E. Ylipainoakin on, ja muutamia muitakin ongelmia, esim. menkkani eivät ole säännölliset/puuttuvat edelleen kokonaan. Tässä ei siis voi olla kyse seksin seuraamuksista, koska minulla ei ole poikaystävää. Minulta tutkittiin viikko sitten ultraäänellä munasarjat, olisiko niissä esiintynyt monirakkulaisuutta. Vielä lääkärin lausuntoa odottelen, mutta ultran tehnyt hoitaja sanoi, ettei nähnyt niissä mitään poikkeavaa. Myös aknea on hieman enemmän, kuin normaalilla nuorella pitäisi olla. Nyt minua kuitenkin askarruttaa eniten se, mitä oireita tällaisiin tubulaarisiin rintoihin kuuluu? Muuta kuin se, että ne roikkuvat, olisivat pienet, suuret nännipihat... Kuuluko näihin oireisiin esimerkiksi nännipihan tunnottomuus? Minulla ei siis ole ihossa nännipihan alueella pintatuntoa ollenkaan. Vai onko kyse jostakin vakavammasta? :0 Kiitos vastauksista, ja tsemppiä kaikille ulkonäköänsä murehtiville! :)
 
Minna
Moikka! Olen 15-vuotias, kohta 16-vuotias tyttö. Minusta tuntuu, että omistan tubulaariset rinnat. Ne ulkonevat toisistaan, roikkuvat alaspäin, ja nännipihat ovat halkaisijaltaan n. 10 cm. Olen ajatellut aina, että rintani eivät ole ryhdikkäät niiden koon vuoksi. Kuppikokoni on siis 85E. Ylipainoakin on, ja muutamia muitakin ongelmia, esim. menkkani eivät ole säännölliset/puuttuvat edelleen kokonaan. Tässä ei siis voi olla kyse seksin seuraamuksista, koska minulla ei ole poikaystävää. Minulta tutkittiin viikko sitten ultraäänellä munasarjat, olisiko niissä esiintynyt monirakkulaisuutta. Vielä lääkärin lausuntoa odottelen, mutta ultran tehnyt hoitaja sanoi, ettei nähnyt niissä mitään poikkeavaa. Myös aknea on hieman enemmän, kuin normaalilla nuorella pitäisi olla. Nyt minua kuitenkin askarruttaa eniten se, mitä oireita tällaisiin tubulaarisiin rintoihin kuuluu? Muuta kuin se, että ne roikkuvat, olisivat pienet, suuret nännipihat... Kuuluko näihin oireisiin esimerkiksi nännipihan tunnottomuus? Minulla ei siis ole ihossa nännipihan alueella pintatuntoa ollenkaan. Vai onko kyse jostakin vakavammasta? :0 Kiitos vastauksista, ja tsemppiä kaikille ulkonäköänsä murehtiville! :)

Moi, itse en oo huomannut mitään muita "oireita", kuin että jonkinlaista tunnottomuutta on..nännit ei aina ole niin herkät kosketukselle. En usko että on merkki mistään vakavammasta, ärsyttävää kylläkin. Ja sitten tietty se ulkonäkö, jota suoraan sanottuna vihaan. Ei mitään muita "oireita" mulla...
 
Viimeksi muokattu:
1234567
Nyt on mulla rahoitus hoidettu :) Elikkäs toivon mukaan tulevana keväänä pääsen leikkaukseen.

Vaikka jonkun th-ammatilaisen mielestä rinnat olisivat "normaalin rajoissa" niin musta, jos ne aiheuttavat kantajalleen psyykkistä stressiä, on leikkaus täysin "oikeutettu" ja pätevä vaihtoehto. Ylipäänsä siinäkin tilassa että leikkaus "normaalin" henkilön elämänlaatua parantaa.
 
Edelleen huolestunut...
Kiitos Minnalle vastauksesta! :) ultraäänikuvissa oli näkynyt, että munasarjani olisivat hieman suurentuneet. Ei kuitenkaan paljon. Nyt minulle tehdään sruraavaksi gynegologinen tutkimus, mikä jännittää paljon :/ neitsyt kun olen, ei kukaan aiemmin alapäätäni ole räplännyt. Tämä siis arveluttaa minua, mutta olen kuitenkin päättänyt siihen mennä.. Ajattelinkin tässä, että voisivatko tällaiset rinnat liittyä jotekin kuukautisten epäsäännöllisyyteen/puutttumiseen? Onko jollakin tietoa? :) kiitos vastauksista! :)
 
Leikattu
Kunnon tubulaarisissa rinnoissa ei kyllä nännilävistykset paljoa auta :) Nimimerkillä molemmissa nänneissä lävistykset olleet, otin pois kun leikkaus lähestyi. Omat tubulaariset rintani leikattiin julkisella puolella pari viikkoa sitten. Toinen rintani oli normaalin rajoissa epikriisin mukaan, toinen taas pahasti "putkilomainen tötterö", ja kokoeroa oli 70 cc normaalimmalla ja tubulaarisemmalla rinnallani. Implantit laitettiin lihaksen alle rinnanaluspoimun kautta ja kudoksia muussailtiin. Nännejä ei korjattu vielä, mutta kirurgin mukaan olin teknisesti niin hankala potilas, että uusintaleikkaus mahdollisesti on tulossa vielä, jossa korjataan nännit. Mutta enpä tuota pelkää, ihan mahtavaa kun on jo paljon normaalimmat rinnat.

Olen parikymppinen ja kärsin rinnoistani siitä saakka kun ne rupesivat kehittymään, joten leikkaus oli suuri helpotus! Ikinä en ollut tähän saakka kehdannut näyttäytyä alasti kenellekään, saatika sitten käydä saunassa, vaihtaa rintsikoita pukuhuoneessa tms tehdä muille ihmisille normaaleita asioita. Käytin ennen leikkausta kuppikokoa 70-75 A-B (riippuen liiveistä), aina toppauksilla, balconettet olivat erityisen loistavat kun niissä rinnat näyttivät normaaleilta toppausten ansiosta. Nyt käytössä 75C urheiluliivit, eli kokoa ei paljon tullut lisää, mutta normaali muoto olikin tärkein.
 
huojentunut
Luin tämän koko viestiketjun alusta tähän asti ja tunteeni vaihtelivat koko lukemisen ajan. Omat rintani eivät ole pahimmasta päästä tubulaariset, mutta uskon niiden kuitenkin hieman sellaiset olevan. 19 vuotias olen ja kuppikoko 75B ja tosiaan ketunnokat aina lämpimässä, mutta kylmässä ja kosketeltuna näyttävät melkein normaaleilta.

Jossain vaiheessa lukemista olin aivan varma, että lähden heti lääkärille vaatimaan leikkausta. Nyt kuitenkin tämän viestiketjun lukemisen jälkeen tuli sellainen olo, että vaikka tämä onkin kehityshäiriö, se on kuitenkin vain ominaisuus. Kaikilla on erilaiset rinnat. Poikaystäväni pitää rinnoistani, eikä edellinenkään seksikumppani sanonut niistä mitään. Ja kun katsoin kaikkien linkittämiä kuvia siitä, millaiset heidän rintansa suurinpiirtein ovat, huomasin ajattelevani: eiväthän nuo ole edes mitenkään kamalat! En myöskään halua ottaa riskiä leikkauksen kanssa.

Usein tunnen itseni rumaksi rintojeni takia enkä ole koskaan mennyt saunaan kavereideni kanssa tms. Mutta miksi minun pitäisi olla menemättä vain siksi, että rintani ovat hieman erilaiset? Eivät ne jokaisella kaverillanikaan ole samanlaiset, kaikki ovat yksilöitä. Haluan yrittää tästä eteenpäin hyväksyä rintani ja elää niiden kanssa. En ole sen huonompi ihminen näilläkään. Ymmärrän hyvin jos joku haluaa leikkauksen, mutta haluan kuitenkin tuoda esille jokaisen oikeuden olla juuri sellainen kun luonnollisestikin on. Voimia jokaiselle, jotka kamppailevat tubulaaristen rintojen kanssa! Tiedän, että se vaikuttaa itsetuntoon todella paljon. Toivon kuitenkin, että kaikki oppisivat elämään asian kanssa. Me voimme silti olla kauniita ja itsevarmoja. :) Varmasti jo ehkä huomenna taas ajattelen rintojeni olevan rumat, mutta tällä hetkellä olen vain niistä ylpeä. Toivottavasti saan joskus taottua tämän asenteen päähäni loppuiäksi.
 
tötterö
moikka.. täällä myös yksi tissivammainen. Taustoiltani 25v 4 lapsen äiti jonka imetyksistä ei meinannu sitten millään tulla yhtään mitään. Tein kaiken mitä neuvottiin - join paljon, söin hyvin, pumppasin imetysten välillä ja imetin sen minkä ehdin. Ekan lapsen kohdalla imetys tyssäsi lyhyeen 1,5kk eikä lähellekään täysimetystä!!. Aina sanotaan ettei maito lopu yhtäkkiä..no olen elävä todiste siitä että KYLLÄ LOPPUU! ei pisaraakaan... Toisen lapsen kohdalla ei onnistunut mikään. Tyttö syntyi keskosena joten ei imetys onnistunut. pumppasin jokatoinen tunti ja maitomäärä max 40ml yhteensä. Kolmannen kohdalla onnistui sitten jo vähän paremmin, jopa 4kk sain imetettyä (joista tosin se pari viikkoa vain täysimetys kun vauva ei paljon syönyt kerralla) pumppaamalla max 60ml YHTEENSÄ. Neljännen kanssa sain täysimetettyä KUUKAUDEN! yritin silti 4kk kunnes surullisena luovutin kun vauva vaan huusi ja huusi ja huusi nälkäänsä. menin kauppaan ja ostin tuttelia. yritin kaikesta huolimatta pumpata edelleen mut ei vaan maitoa enää tullut juurikaan. Nyt vaan kaikessa erikoisuudessaan huomasin että rinnoistani tulee edelleen pisarat maitoa vaikka lopetin imetysyritykset 7kk sitten...

Menkat alko ku olin 11v. se oli eka merkki et tästä alkaa murkku. Siitä pian alko lantio levetä. Tissit sain vasta 16 vuotiaana...jos näitä edes tisseiksi voi sanoa. Ihmettelin aina miks muilla on kauniin pyöreät rinnat ja itselläni pelkät NÄNNIT rintakehän jatkona.... heitänkin miehelleni vitsillä "miestissit" (koska miehillähän pitäisi näin lautaa olla)...

Tää on vaikuttanu elämääni ja itsetuntooni monella tavalla.. Häpeän niin paljon, en juuri kehtaa mieheni edessä nakuilla - uimahalliin, rannalle tms ei mitään asiaa..
Voitte kuvitella millaiset jäljet 4 raskautta on jättänyt jälkeensä, tissit vaan ei oo muuttunu muuten ku kutistu entisestään.(rinnan ympärys 68cm, rintojen päältä 72cm) On löysää nahkaa vatsalla, raskausarpia siellä täällä jne ja olen todella pienikokoinen (ollut ihan aina ja syömällä en liho) 160/45. En näytä edes alipainoiselta :) Olen enemmän kuin tyytyväinen lantiooni ja peppuuni joita myös mieheni ihailee. Kerroin hänelle tissiongelmastani ja hän myönsi että eipä ole ennen moisia nähnyt (on sit semmone naistenmies ollut että varmasti on jos jonkunlaista tissiä vastaan tullut) mut kelpaa hänelle silti ihan hyvin. Yrittää kovasti kehua mua ja yrittäny auttaa mua hyväksyy itteni sellasena ku oon (tissien osilta siis, muualla ei valittamista yhtään!)

Uskaltauduin soittamaan terveysasemalle ja varaamaan lääkärille ajan. Lääkäri kertoi tälläisestä ku tubulaariset rinnat, ovat harvinaiset, pyysi katsomaan netistä kuvia ja menin hyvin hhämilleni kun huomasin lähes täsmälleen samanlaiset rinnat ku minä omaan, erona vaan se että mulla hieman pienemmät vielä :O APUA!! mitä te tekisitte tällaisille rinnoille?

http://www.theplasticsurgerygroup.net/photo-gallery/details.cfm?IMAGEID=2431&ID=931&startrow=1



Päätin että tulostan tämän kuvan mukaan ja näytän lääkärille että vertaappas tästä! näähän on ku kaksoset :D En tuon naisen tunnosta tiedä sit mitään, mut mun nännipihat on aina ollu tunnottomat mut onneks sentää nännin päillä tuntee! huh!

toivon että se lääkäri näkee saman ku minä, eikä sano vaan kylmästi et kaikki on sun päässä, miks meet uskomaa mitä google sanoo vaikka itse pyysi katsomaan netistä ja jos edelleen huolettaa niin varaa aika :D :D aikoja varaava täti oli hyvin hämmentyneen kuuloinen, kyllähän 25-vuotiaan pitäis tietää miltä normaalit tissit näyttää..no empä tiedä. En todellakaan tiedä missä menee se "normaalin" raja :/

En halua rintoja koska ne olis isot ja saisin huomiota miehiltä, mulla on jo mies! Haluan vain näyttää naiselta, haluan rintaliivit mitkä on sopivat eikä tyhjää täynnä.. Oikeastaan samasta syystä ku rintasyöpäpotilaat. Heiltä syöpä vie oikeuden tisseihin, no, mulla sitä ei oo koskaan ollutkaan.. mun kokoa rintsikoita en oo tänäkään päivänä mistään löytänyt ja se tekee mut äärettömän surulliseks...

Anteeks kauhee vuodatus, mut olo on kamala ja huomasin et täällä on muitakin..
 
riikka**
taas yksi tubulaarityttö ilmoittautuu. olen kärsinyt tissieni vuoksi iät ja ajat, itsetunto on aivan nollassa. ei puhettakaan, että uskaltaisin näyttäytyä ilman vaatteita yhtään missään. olen yrittänyt kerätä rohkeutta jo pitemmän aikaa ottaa yhteyttä lääkäriin, josko näitä korjattaisiin julkisella puolella, mutta en tiedä, onko ongelmani tarpeeksi "vakava", jotta minut otetaan tosissaan. löysin netistä kuvan, rintani ovat täysin identtiset näiden kanssa:

http://dkm80tng5uqm9.cloudfront.net/full/8e30a659c31b53017073692309ab0da1/580892-632674.jpg

en ole lukenut ketjua kokonaan, joten en tiedä, onko joku teistä käynyt mahdollisesti ythsällä kysymässä neuvoja tämän asian suhteen?
 
asdsd
taas yksi tubulaarityttö ilmoittautuu. olen kärsinyt tissieni vuoksi iät ja ajat, itsetunto on aivan nollassa. ei puhettakaan, että uskaltaisin näyttäytyä ilman vaatteita yhtään missään. olen yrittänyt kerätä rohkeutta jo pitemmän aikaa ottaa yhteyttä lääkäriin, josko näitä korjattaisiin julkisella puolella, mutta en tiedä, onko ongelmani tarpeeksi "vakava", jotta minut otetaan tosissaan. löysin netistä kuvan, rintani ovat täysin identtiset näiden kanssa:

http://dkm80tng5uqm9.cloudfront.net/full/8e30a659c31b53017073692309ab0da1/580892-632674.jpg

en ole lukenut ketjua kokonaan, joten en tiedä, onko joku teistä käynyt mahdollisesti ythsällä kysymässä neuvoja tämän asian suhteen?

Jälleen sarjassamme ihan normaalinnäköiset rinnat! Ilmeisesti nykyään nuorten naisten (tyttöjen) naiskuva on niin vääristynyt, että kaikki luulee pyöreiden silikonirintojen olevan se ainoa oikea...
 
Viimeksi muokattu:
Autaaaa
Hei
Haluaisn jakaa tarinani kanssanne.Minulla on tubulaariset rinnat jotka lähdetulkoon pilasivat varhaisnuoruuteni ja koko itsetuntoni.Rintani olivat hyvin eri kokoiset AA ja A, molemmat olivat hyvin suipot ja nänninpiha turposi lämpötilojen mukaan.
En tiennyt että tubulaariset rinnat katsotaan kehityshäiriöksi,joten alussa menin yksityiselle plastiikka kirurgille näyttämään rintojani,olihan ne este lähestulkoon kaikelle.En voinut kuvitellakkaan seurstelevani,en edes meneväni suihkuun oman siskoni kanssa.
Yksityinen lääkäri toimi myös keskussairaalan plastiikkakirurgina ja hän sanoi minulle heti että tämä asia hoidetaan julkisella puolella.Hän kirjoitti minulle lähetteen julkisenpuoeln poliklinikkavastaanotolleen.
Rintani leikattiin kahdessa osassa vain ollessani 18v.Ensimmäisessä operaatiosssa korjattiin nänninpiha,siitä poistettiin ihoa näinsaatiin "normaalin näköinen nänni" ja samankokoiset nännin pihat.Haavojen parantumisen jälkeen minulle laittettin molempiin rintoihin sikikoni proteerit muokkaamaan rinnan muotoa.Proteesit ovat molemmat erikokoiset näin rinnoista saatiin samankokoiset.
Sain itsetuntoni takaisin,vihdoin voin mennä rintaliiviostoksille ilman että sovitan rintaliivejä silmät kiinni etten vain näkisi rintojani.Oli ihanaa mennäystävine kanssa uimarannalle ja näyttää normaalilta!!Samana vuonna löysin elämäni miehen.Aluksi jännitti huomaako hän jotain? Rinnoissani on arvet edelleen nännien ympärillä.Arvet ovat selvästi nähtävissä.Olen sanonut hänelle että rinnoissani oli häikkää nuorempana ja niitä korjattiin sairaalassa.
Vuosi ensimmäisestä operaatiosta toinen rintani kovettui,proteesi ympärille muodostui kapseli.Implantti vaihdettiin.Nännien muoto on myös palannut hieman entiselleen.
Operaatiot tulivat maksamaan minulle vain tavallisen poliklinkikka käynnin ja leikkauksen verran.Muistakaa kaikki tämä n.26€+ 80€ hinnat ovat voineet tietenkin muuttua.Poliklinikka käyntejä tuli muutama.
En ikinä antaisi uusia rintojani pois.Täydelliset ne eivät ole ja aina tulee näkemään että jotain on korjattu.Kuitenkin ihmisten jolla ei ole epämuodostuneita rintoja on vaikea ymmärtää näiden vaikutus psyykkiseen hyvinvointiin.Kadun vain että menin vasta 18v näyttämään rintojani .Nyt olen 23vuotias ja onnellinen.

kirjoitin tarinaani nopeasti,anteeksi siis kirjoitusvirheet.

Noin halpa, missä sairaalassa leikkasivat?
 
Viimeksi muokattu:
olette normaaleja
Normal Breasts Gallery, part 1 - pictures of different size and shape breasts. Women who have not been pregnant.

Okei, katsokaa tuo linkki. Siinä on kuvia täysin normaaleista synnyttämättömien naisten rinnoista.

Rintasi eivät ole tubulaariset, jos nännit ovat vain vaahtokarkit ja nännin kovettuessa rinta näyttää normaalilta. Nykyään naiset vain kuvittelevat ikävä kyllä rintojensa olevan "vääränlaiset" julkkisten ja yleensäkin median takia, kun niissä näytetään vain niitä "täydellisiä" silikonirintoja.

En siis väitä, etteikö täällä varmasti niitäkin ole, joiden rinnat on oikeasti tubulaariset! Haluan vain painottaa, että suurimmalla osalla ei varmasti ole syytä huoleen.

Luulin omia rintojani pitkään tubulaarisiksi, mutta nykyään olen oppinut hyväksymään nämä sellaisina kuin ovat ja pidän niitä kauniinakin silloin tällöin. En ole kiinnostunut ovatko ne tubulaariset tai voiko ne määritellä jotenkin muuten: Rintani ovat osa minua ja olen niistä ylpeä. :)
 
tobe
Täällä yksi 36-vuotias ilmoittautuu listoille. Rinnat kasvoivat hyvin varhain, 11 vuotiaana oli jo rintsikat. Kuukautiset alkoivat myös, mutta pian sekosivat, ja kärsin erittäin runsaista mutta harvoista (esim 200 päivän tauko) kuukautisista, kunnes 14-vuotiaana todettiin liikaa testosteronia ja menkat käynnistettiin keltarauhashormoneilla ja sitten sain e-pillerit.

Rintojen muoto on ollut aina samanlainen, eikä kasvanut enää sen 13-14v jälkeen, toinen on isompi, molemmissa oli sisäänpäinkääntynyt nänni, isommassa tämä on vähän tokeentunut nuorena mutta siinä onkin 8 cm pitkä litteä lätyskä, ei juuri tuntoa.. ja toinen ei tule ulos ollenkaan. Molemmissa maata kohti, kapea rintalastan puolelta, ikäänkuin kuristettu pussi. Rintojen väliä on yli 5 cm tasaista ilman mitään rintakudosta. Lihomisen myötä olen päässyt B-kupista C-kuppiin, mutta rinnat ovat aika pienet muuhun kokooni verrattuna. Aiemmin linkattu kuva: http://www.aurora-clinics.co.uk/blog/wp-content/uploads/2011/03/BBR-Before.jpg näytti todella tutulta, tosin mulla on hiukan pienemmät.

Kiitos tästä blogista, olen vihdoin saanut tälle nimen ja varasin jo gynelle ajan ja printtasin matskua, jotta voi tutkia ja lähettää mut töölöön. Jos ei lähetä niin etsin toisen lääkärin jotta saan lähetteen. Olen jo tähän ikään kärsinyt näistä tarpeeksi, aina pitänyt piilotella. Inhottavaa on esim että miehet ovat vuosien varrella ihastuneet että onpa sulla ihanat tissit (joo, hyvillä rintaliiveillä tosiaan korjaa vaikka mitä) mutta eipä ole kehuja tullut kun vaatteet on riisuttu..

Tsemppiä kaikille kohtalotovereille! Jos ei muutama lääkäri anna lähetettä tai Töölössä ei tahdota korjata, niin varaan yksityisen plastiikkakirurgin. Ei tästä ole pakko kärsiä koko elämää!
 
Alexiasdream
Hei olisin kysellyt että sattuuko lävistyksen ottaminen kuinka paljon rintoihin ? itsellänikin on tubulaariset rinnat joten ajattelin kysyä auttaako lävistyksen ottaminen? Sattuuko se kuinka paljon ? Olisin kiitollinen jos joku tietäisi.. Olen todella vaivalloinen parisuhteessani rintojeni takia peittelen niitä koko ajan.. Joutunut piilottelemaan rintojani 5 vuotta, eikä ahdistus lähde. Kiitos paljon jos joku osaa auttaa..
 
sivustahuutelija
ottakaa tästä asenteesta mallia :)

http://25.media.tumblr.com/0498c4803d4633233ec5c257bfd08e84/tumblr_mlaaauI1LF1s6u5uno1_400.jpg

Ja eikö nämäkin näytä tubulaarisilta?
http://24.media.tumblr.com/93fa834826925b3f1662e35c55ee576f/tumblr_mjcxaem74s1s36s7yo1_500.jpg

Silti aivan ihania ja kauniita naisia:) Toivottavasti nämä kuvat piristävät jotakuta!

Ja niille, jotka surevat erityisesti isoja vaahtokarkkinännejään - jotkut miehet himoitsevat erityisesti teitä: (varoitus, linkki sisältää pelkästään alastonkuvia:D)
Puffy Nipples, Puffy Puffiness
 
Tupuli
Hei!
Kirjoittelin tänne jo joskus aiemminkin. Silloin olin menossa terveyskeskuslääkärille kyselemään leikkausmahdollisuuksista, mutta kielteinen vastaus tuli: lääkäri oli sitä mieltä, että rintani ovat ihan normaalit. No eivät kyllä ole ja edelleenkin kateellisena katselen tuttavien kauniita, normaaleja rintoja. Mutta leikkaushaaveista olen kyllä aika lailla luopunut, vaikka nyt leikkaus jopa voisi olla taloudellisesti mahdollista. Arvet epäilyttävät niin suuresti, että en taida kuitenkaan haluta käydä läpi leikkausprosessia. Pakko vain yrittää oppia hyväksymään rintani.

Mutta varsinainen asiani on se, että vihdoinkin löysin täydelliset rintaliivit ja haluan jakaa iloni teidän kanssa :) Aina ennen olen käyttänyt joitan halpoja balconetteliivejä (yleensä Lindexin), koska niillä on saanut kauniin pyöreän muodon, joskin haittana on ollut se, että löysä nahka pullahtelee kupeista ulos. Nyt päätin satsata vähän kalliimpiin liiveihin ja kyllä on ollut mukava huomata, että suht hyvän muodon saa aikaan mukavuudesta tinkimättä. Ostin siis Triumphin Perfect Shaper -liivit eli ne sellaiset, joissa on se kaunis pitsikukka kuppien välissä. Nyt ei tarvitse olla koko ajan kohentelemassa pursuavaa nahkaa. Näitä suosittelen siis erittäin lämpimästi isoille tubulaarisille rinnoille. Jospa tästä vinkistä olisi hyötyä näiden samojen ongelmien kanssa painiville :)
 
<3
Kiitos sivustahuutelija, mulla on just tuollaiset rinnat kuin noissa kahdessa ekassa kuvassa :) Eihän nuo kovin pahalta näytä, eihän? ;) Se on juuri asenteesta kiinni ja siitä miten muuten kantaa ja korostaa kroppaansa ja hyviä ominaisuuksiaan. Harvalla meistä on täydellinen vartalo, ainakaan ilman leikkauksia, ja kaikilla on niitä kohtia joita voi korostaa tai piilottaa.

Ja rintaliiveistä puheenollen, minäkin olen löytänyt hyvän valmistajan, jonka liivit istuvat parhaiten: Calvin Kleinin push up liivit. Ne on sopivan napakat ja niissä on kuppien sivuilla sellainen pieni tyyny, joka työntää kivasti rintoja keskelle. Eikä jää tyhjää kuppeihin juurikaan ja kestää vuosia hyvänä.
 
lmp
Olen yhden lapsen äiti ja minulla on sama ongelma että 11vuotiaana alkoivat kuukautiseni ja ne on epäsäännölliset edelleenkin. Haluaisin saada itsetuntemuksen kun en voi riisua ylä osaani ja muutenkin epämielyttävää käydä missään kun toinen rinta on c85 ja toinen a80. kokeillut kaikkia kotikonesteja mutta ei mikään oikein ollut onnistunut juttu, mihin otan yhteyttä ja mistä saa nopeinten apua! auttakaa jos viitsitte! :(















vastauksia 92laura@hotmail.com
 
lmp
Täällä yksi 36-vuotias ilmoittautuu listoille. Rinnat kasvoivat hyvin varhain, 11 vuotiaana oli jo rintsikat. Kuukautiset alkoivat myös, mutta pian sekosivat, ja kärsin erittäin runsaista mutta harvoista (esim 200 päivän tauko) kuukautisista, kunnes 14-vuotiaana todettiin liikaa testosteronia ja menkat käynnistettiin keltarauhashormoneilla ja sitten sain e-pillerit.

Rintojen muoto on ollut aina samanlainen, eikä kasvanut enää sen 13-14v jälkeen, toinen on isompi, molemmissa oli sisäänpäinkääntynyt nänni, isommassa tämä on vähän tokeentunut nuorena mutta siinä onkin 8 cm pitkä litteä lätyskä, ei juuri tuntoa.. ja toinen ei tule ulos ollenkaan. Molemmissa maata kohti, kapea rintalastan puolelta, ikäänkuin kuristettu pussi. Rintojen väliä on yli 5 cm tasaista ilman mitään rintakudosta. Lihomisen myötä olen päässyt B-kupista C-kuppiin, mutta rinnat ovat aika pienet muuhun kokooni verrattuna. Aiemmin linkattu kuva: http://www.aurora-clinics.co.uk/blog/wp-content/uploads/2011/03/BBR-Before.jpg näytti todella tutulta, tosin mulla on hiukan pienemmät.

Kiitos tästä blogista, olen vihdoin saanut tälle nimen ja varasin jo gynelle ajan ja printtasin matskua, jotta voi tutkia ja lähettää mut töölöön. Jos ei lähetä niin etsin toisen lääkärin jotta saan lähetteen. Olen jo tähän ikään kärsinyt näistä tarpeeksi, aina pitänyt piilotella. Inhottavaa on esim että miehet ovat vuosien varrella ihastuneet että onpa sulla ihanat tissit (joo, hyvillä rintaliiveillä tosiaan korjaa vaikka mitä) mutta eipä ole kehuja tullut kun vaatteet on riisuttu..

Tsemppiä kaikille kohtalotovereille! Jos ei muutama lääkäri anna lähetettä tai Töölössä ei tahdota korjata, niin varaan yksityisen plastiikkakirurgin. Ei tästä ole pakko kärsiä koko elämää!
voitko auttaa miten sait apua vai oletko jo saanut
 
Viimeksi muokattu:
agathon38
Uusi rinnoistaan kärsivä ilmoittautuu joukkoon. Olen kahden lapsen äiti ja tilanne on helpottunut hieman imetyksen jälkeen, kun nännit tulivat esille. Kuppikoko ei edes a, mutta ne suurehkot nännit löytyvät. Laitan kuvat, jos joku kertoo miten :)

Leikkaukset eivät ole aiemmin olleet vakava vaihtoehto, mutta jotenkin olen saanut tästä kärsimyksestä nyt tarpeeksi. Olen jo ihan aikuinen nainen (38). Tunnen, että vartaloni ei ole koskaan kasvanut aikuiseksi. Olen yrittänyt hyväksyä itseni tällaisena, mutta se tuntuu itsepetokselta.

Kuulisin mielelläni kokemuksia rasvansiirrosta. Gyne sanoi joskus (katsomatta rintojani) koita kestää, kyllä sä kestät eikä lähettänyt eteenpäin, sanoi, ettei hoideta (Helsingissä) julkisella, jos ei eri paria. Sen jälkeen en ole koskaan kehdannut ottaa asiaa puheeksi.
 
elluuna
Olen itse miettinyt tässä vuoden päivät, omistanko tuburaaliset rinnat?
En oikein vieläkään ole varma asiasta.. Kuitenkaan rintani eivät ole normaalit.
Ovat kartiomaiset ja roikkuvat, myös arvet häiritsevät. Näistä entinen poikaystävänikin maininnut hieman ilkeellen. Eli ikää minulla on tosiaan vasta 16v joten rinnat kehittyvät koko ajan. Mutta tuskin tuo muoto niinkään?
Jos uskaltautuisin kuvaamaan, voisiko joku kertoa onko minulla tuburaaliset?
Itsellä on hirveän heikko omatunto, enkä arvosta itseäni millään muotoa..
Myös rinnat yksiosa syytä siihen, ja tahtoisin muutoksia. :(

 

Yhteistyössä