Tummuneet häpyhuulet

  • Viestiketjun aloittaja Xsara6
  • Ensimmäinen viesti
Xsara6
Moi.. miten saisi häpyhuulten alueen (joka on siis tummunut vuosien kuluessa) takaisin vaaleanpunaiseksi niin kuin silloin lapsena.. haluaisin näyttää hyvältä myös alapäästä =) ..onko kellään vinkkejä? kokekumuksia? tai tietoa onko värin muuttaminen edes mahdollista?
 
aivan'''
Täytyy olla joko blondi. Minulla tummuivat lopullisesti kun sain 2 lasta. Nännit kyl vaaleni, mut alapää ei. Kerran eräs mies kysyi, et oonko mä oikeesti vaalea, kun on noin tumma alapää. Heitin ukon veke.
 
tumma nainen
Minä oon kyllä tumma muutenkin (mut ihan suomalainen) ja alapääni on ajan saatossa tummunut entisestään (myös sieltä sisäpuolelta). Eräs gynekologi sanoi, että ei oo ihan äskettäin nähnyt noin tummaa pigmenttiä! Ei mua ainakaan haittaa. Me ihmiset kun muutenkin ollaan jokainen oma yksilönsä. Erilaisuus on rikkautta:)
 
hjgk
Alkuperäinen kirjoittaja Xsara6:
Moi.. miten saisi häpyhuulten alueen (joka on siis tummunut vuosien kuluessa) takaisin vaaleanpunaiseksi niin kuin silloin lapsena.. haluaisin näyttää hyvältä myös alapäästä =) ..onko kellään vinkkejä? kokekumuksia? tai tietoa onko värin muuttaminen edes mahdollista?
Minkä takia haluat näyttää lapselta alapäästä? ei ymmärrä...
 
luonnollista
Eikökän tuo ole aivan normaalia, että aika muuttaa värsivävyjä. En tiedä joko intiimikrirurgia on harkinnut joko värjätä, tai vaihtaa vanhat sisuskalut uusiin.
Hesassa intiimikirurgiassa kylläkin tehdään klitorishupun, eli klitoriksen esinahan korjausleikkauksia. Jos klitorishuppu peittää klitoriksen kokonaan, niin klitta ei pysty stimuloitumaan yhdynnässä. Tällöin tehdään viilto klitorishuppuun ja näin klitta vapautuu "ahdingosta". Voisi verrata poikien ympärileikkaukseen.

Intiimikirurgiassa tehdään eriparia olevien häppäreiden "kauneusleikkauksia". Ja voitaisiin kait nykyään jo tehdä "silikonipimppoja", eli vanhat kamat pois ja silikonia tilalle. Aiheesta pitäisi löytyä enemmän tietoa Googlen haulla -intiimikirurgia-.
 
Xsara6
Olen 20-vuotias.. ja kuulemani mukaan väri tummuu ajan myötä entisestään. Ja ajatus tuntuu pelottavalta. Haluaisin siis hillitä väriä..

Ulkonäkö, vaatteet ja se mikä peilistä katsoo takaisin vaikuttaa paljon olooni. Haluasin siis näyttää hyvältä myös "alapuolelta" =) Koska tämä kyseinen alue on paljon esillä esimerkiksi poikaystävän kanssa..

Olen huomannut että lähes kaikesta muusta kauneuteen liittyvistä asioista käydään keskustelua. Tämä aihe tuntui sellaiselta ettei sitä oteta lähes ollenkaan huomioon.
 
Moivaan
Moikka :) Itse olen vasta kohta teini-ikään tulossa ja alapääni/häpyhuuleni on/ovat todella tumma(t). Se kyllä häiritsi/häiritsee minua, mutta nyt eksyin tänne ja huomasin että muillakin naisilla tummuu niin en enää mieti sitä sen enempää :D
 
heta36
Omat häppärit tummui aika paljon ensimmäisen raskauden jälkeen ja se on kai ihan normaalia. Itseäni tummuus häiritsee lähinnä kesäisin bikinikaudella ja silloin kun alapää on ihan sheivattu. Miehen mielestä värillä ei ole merkitystä- no itseä se välillä häiritsee.

Viime kesänä käytin Star White vaalentavaa voidetta ja se auttoi tummuuteen kivasti. Kävin just sokerikuorinnassa ja ajattelin, että vois vaihteeksi kokeilla South Beach geeliä. Onko kellään kokemusta tuosta, että uskaltaako tilata? Star white oli ihan toimiva, mutta unohdin putelin hotellille kesälomalla.
 
Kaikkeaa sitä...
Omat häppärit tummui aika paljon ensimmäisen raskauden jälkeen ja se on kai ihan normaalia. Itseäni tummuus häiritsee lähinnä kesäisin bikinikaudella ja silloin kun alapää on ihan sheivattu. Miehen mielestä värillä ei ole merkitystä- no itseä se välillä häiritsee.

Viime kesänä käytin Star White vaalentavaa voidetta ja se auttoi tummuuteen kivasti. Kävin just sokerikuorinnassa ja ajattelin, että vois vaihteeksi kokeilla South Beach geeliä. Onko kellään kokemusta tuosta, että uskaltaako tilata? Star white oli ihan toimiva, mutta unohdin putelin hotellille kesälomalla.
..kuuleekin turhuuden markkinoilta!! Kuules nyt nuori nainen: Paljon tärkeämpää kuin pillun väri on korvien välin sisältö. Siihen on syytä kiinnittää huomiota, kun sen sisältö osoittautuu noin köykäiseksi. Sitä voi kehittää, mutta ihon väriä ei voi aidosti muuttaa.

Vauvoilla ja pikkulapsilla vain on vaalea alapää. Murrosiässä, kun keho alkaa muuttua, muuttuu myös alapään väri tummemmaksi kaikilla. Toivotko pedofiiliä kumppaniksesi, kun vauvanpyllystä haaveilet?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä