4
4/08
Vieras
Tyttö ei ole kummiaan nähnyt tänä vuonna kuin kerran vaikka kumminsa käy paikkakunnallamme viikottain :| Mitäs mieltä olette moisesta? Itse olen yrittänyt ja yrittänyt, aina löytyy syy tapaamisen peruuntumiselle 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja M:Sellaisia ne jotkut kummit vain on :/ikävä kyllä!
Ensin intona tullaan kummeiksi, mut pidemmän päälle ei edes käydä lasta katsomassa!
Kokemusta on monenlaisista kummeista.
Alkuperäinen kirjoittaja 4/08:Kyseessä ei olekaan juhlat vaan ihan pienet kutsut, tarjolle kahvia/teetä ja jotakin piirasta. Eikä edes lahjaa tarvita, haluaisin vain kummin osallistuvan tytön elämään.
En jaksa enää kovin kauaa ilmoitella uusia taitoja ja kuulumisia, ellei koskaan ole muuten aikaa. Sähköposteihin en edes saa häneltä vastausta ja soittaessa tulee vain viestii että on kiire. Sanoo soittavansa myöhemmin eikä ole ketaakaan soittanut.
Kokemusta on monenlaisista kummilapsien vanhemmista. Kovin kiinnostuneita tuntuvat enin osa lapsiensa lahjomisesta olevan.Alkuperäinen kirjoittaja M:Sellaisia ne jotkut kummit vain on :/ikävä kyllä!
Ensin intona tullaan kummeiksi, mut pidemmän päälle ei edes käydä lasta katsomassa!
Kokemusta on monenlaisista kummeista.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja 4/08:Kyseessä ei olekaan juhlat vaan ihan pienet kutsut, tarjolle kahvia/teetä ja jotakin piirasta. Eikä edes lahjaa tarvita, haluaisin vain kummin osallistuvan tytön elämään.
En jaksa enää kovin kauaa ilmoitella uusia taitoja ja kuulumisia, ellei koskaan ole muuten aikaa. Sähköposteihin en edes saa häneltä vastausta ja soittaessa tulee vain viestii että on kiire. Sanoo soittavansa myöhemmin eikä ole ketaakaan soittanut.
Miksi pitää järjestää puoltoistavuotiskutsut että voi tarjota kahvia kummille?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja 4/08:Kyseessä ei olekaan juhlat vaan ihan pienet kutsut, tarjolle kahvia/teetä ja jotakin piirasta. Eikä edes lahjaa tarvita, haluaisin vain kummin osallistuvan tytön elämään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kirjoitinkin tohon toiseen ketjuun, kun meillä kanssa kummit joita ei kiinnosta yhtään. Olisivat sitten miettineet, että riittääkö aika ja innostus silloin kun pyydettiin.
Ja mä en jaksa aina olla se joka yrittää järkätä tapaamisia ja ne sitten perutaan kummien toimesta yleensä. Ja meillä ovat käyneet viimeksi lapsen syntymäpäivillä puoli vuotta sitten. Vaikka asuvat ihan siedettävän matkan päässä ja omistavat autonkin. Minä olenkin ajatellut antaa olla. Omapa on häpeänsä, olen ainakin yrittänyt.
Kuinka vaikeaa on muuten lisätä lapselle kummeja jälkikäteen ja riittääkö syyksi se ettei kummit käy/pidä yhteyttä lapseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Olethan muistanut kummin 27 ja puolivuotispäivät? Oletko kysellyt kummin kuulumisia, jos hänellä on kiireinen elämänvaihe niin siihenhän varmaan on joku syy jonka varmaankin tiedät?
Alkuperäinen kirjoittaja 4/08:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Alkuperäinen kirjoittaja 4/08:Kyseessä ei olekaan juhlat vaan ihan pienet kutsut, tarjolle kahvia/teetä ja jotakin piirasta. Eikä edes lahjaa tarvita, haluaisin vain kummin osallistuvan tytön elämään.
Kun ei muuten tunnu kiinnostavan! Jos tuokaan ei kiinnostaisi niin saisinpahan tietää senkin. Miksi edes haluta kummiksi ellei osallistu? Me odotimme kummien olevan LÄSNÄ useammin kuin kerran-kaksi vuodessa. Harmi että valitsimme jokaisen väärin :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mä en jaksa aina olla se joka yrittää järkätä tapaamisia ja ne sitten perutaan kummien toimesta yleensä.
Minä olenkin ajatellut antaa olla. Omapa on häpeänsä, olen ainakin yrittänyt.
?