Uusinta: Miehen pieni penis

  • Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
-mira-
[linkki moderoitu]

Tässä ei tapahdu mitään sellasta mikä olisi sopimatonta... mutta näin itekki reagoin erään tyypin lähennelessä bileissä. Hyvä ettei lyöty sen jälkeen. Mutta eihäs se naisen vika ole!
 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja enjaksauskoa:
Ympyrän kehän (piirin) pituus saadaan kaavasta: pii*halkaisija
=>3,14 x 6 = 18,84

Kondomien leveys = 53mm joten niiden ympärysmitta on 106mm.

Penikseni ympärys on noin 100mm eli 10cm. Kondomi on siis hieman löysä, paitsi peniksen juuresta, josta penis on paksumpi.

'Miesnäkökulmalla' on ympärysmitaltaan melkein kaksinkertainen penis. En oikein jaksa uskoa, että ainakaan kovin monella sellainen olisi. Kondomistandardi tulee peniksien keskiarvosta, joka on ympärykseltään hieman enemmän kuin kondomin ympärys. (100-120mm)
Pienenä vinkkinä voin sanoa, että 3,14 x 3,2 = 10,05 eli ilmeisesti käsityksesi mukaan kortsut eivät sovi kuin henkilöille, joilla on korkeintaan 3,2 cm paksu kyrpä. Ja mitä olen asiaa tutkinut, suurella osalla on suurempi. Kyllä se kumi venyy käytössä, ei siitä tarvitse huolehtia.

Ja kyllä, minulla on keskimääräistä isompi, jollain muulla keskimääräistä pienempi. Siitä se keskiarvo sitten syntyykin.
 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja Rekku:
Niin, että olisi pitänyt tajuta hakeutua hoitoon jo kymmeniä vuosia sitten, ennen murrosikää ?
Ompas lohdullista.

Ei sitä itse osaa noin ajatella. Sitä vaan odotta kädet ristissä, että kasva, kasva, kasva. Vielä parikymmpisenä miettii, onko se nyt tässä, vai tuleeko lisää lihaa jalkoväliin. Olisi pitänyt tajuta, kun äänenmurrostakaan ei juuri ollut, että hormoonithan ne siellä jarruttaa.
Mutta kun ei, niin ei. Kymppi pituutta ja samanverran ympärystä. Pienempiäkin kuulemma on, mutta se ei auta.
Hyvä Rekku, luepa tuolta http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis . Sulla ei sen kymppisenttisen kanssa ole mitään hätää, viittasin noihin, joilla on aikuisena pienempi penis kuin itselläni oli 7-vuotiaana. Sellaisella on vaikea tehdä lapsi ja vielä vaikeampi tyydyttää yhtään ketään. Ja silloin lääkehoito on ihan lääkärinkin suosittelema toimenpide. Ei tarvi ottaa itseensä niin paljon.
 
SIVHOS
Alkuperäinen kirjoittaja nainenn.:
Vaan taidokaalla suulla ja muulla hyväilyllä. Joten munan koolla ei merkitystä, vaan muilla taidoilla!
Olen samaa mieltä.Naisen tyydyttäminen ei onnistu pelkällä isolla mololla.Siihen tarvitaan muita avuja.
 
enjaksauskoa
Kondomi tosiaan venyy, kuten ''Miesnäkökulma'' ansiokkaasti huomautti. Penis saa olla huomattavastikin isompi (ja täytyykin olla), jotta kondomi pysyisi päällä venymisestään huolimatta. Pidemmässä käytössä kondomi venähtää ja voi siksi luiskahtaa päältä pois. Kokemusta on asiasta ihan liiankin kanssa.

Parissa minuutissa kortsu ei veny eikä luiskahda pois, vaikka olisi väljäkin. Itsekin huomasin ilmiön vasta hieman vanhempana tai nuorempana vain silloin kun siemensyöksy viipyi pidempään.Tämä tapahtui yhdynnöissä, joissa oli saanut siemensyöksyn vaikka parikin kertaa aikaisemmin. Varmaan kaikilla on nuorena hyvin herkässä, mutta siihenhän nuoret naiset ovat tottuneet. Joidenkin mielestä pari minuuttia oli ''normaali'' aktin kesto.

Turha asiasta on väitellä, koska käytäntö on se tärkein. Isopeniksinen käyttää isoa kortsua ja pienipeniksinen pienempää. Keskustelun aloittaja kirjoitti pienestä peniksestä, joten keskustelu voisi sisältää kokemuksia pienistä peniksistä. Kaikki naiset eivät todellakaan haikaile isoa, vaan ovat saaneet parhaat kokemukset pienipeniksisten kanssa.
Aivot ovat tärkein sukupuolielin; siksi kait fiksut naiset eivät kiinnitä peniksen kokoon huomiota:)

 
----0
Alkuperäinen kirjoittaja Anneli:
Sorry, tein näin koska tätä on hirmu vaikea seurata, kun otsikot ei pysy päällä.

Mutta halusin vain kertoa, että mun sisaren miehellä on pienin penis minkä olen koskaan näkenelläkään nähnyt. Monet saunakerrat ja mökkiuinnit olen heidänn kanssaan ollut ja aina se vaan on yhtä pieni. Ehkä ihan suoraan saunanlauteilta siihen ilmestyy pari senttiä vartta. Muuten se on pelkkä pikkuruinen terska, joka näyttää olevan suoraan pussien päällä kiinni.
Juhlakunnossa en ole sitä nähnytkään. Sisareni sanoi kerran pikku pierussa, että olenko huomanut miten pieni se on. Vastasin, ettö tottakai olen huomioinut.
Hän häpeää sitä aivan mielettömästi, koska on saanut kuulla erinäissä vihjailuja sieltä täältä. Mä en pilkannut yhtään sitä, mutta kyllä käy siskoa sääliksi.
Se kuulemma kasvaa ihan kivasti kiihottuessaan, mutta ei siitä koskaan mitään varsinaista panovehjettä tule.
Sikstoisekseen ei sitä voi mennä sanomaan kenellekään,. että nyt se tuollainen, mutta kasvaa siitä kyllä. Hetihän sen arvaisi jokainen, että se on kipeä paikka.
miehelläsi voi olla mikropenis| http://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis

 
miesnäkökulma
Alkuperäinen kirjoittaja enjaksauskoa:
Kondomi tosiaan venyy, kuten ''Miesnäkökulma'' ansiokkaasti huomautti. Penis saa olla huomattavastikin isompi (ja täytyykin olla), jotta kondomi pysyisi päällä venymisestään huolimatta. Pidemmässä käytössä kondomi venähtää ja voi siksi luiskahtaa päältä pois. Kokemusta on asiasta ihan liiankin kanssa.

Parissa minuutissa kortsu ei veny eikä luiskahda pois, vaikka olisi väljäkin. Itsekin huomasin ilmiön vasta hieman vanhempana tai nuorempana vain silloin kun siemensyöksy viipyi pidempään.Tämä tapahtui yhdynnöissä, joissa oli saanut siemensyöksyn vaikka parikin kertaa aikaisemmin. Varmaan kaikilla on nuorena hyvin herkässä, mutta siihenhän nuoret naiset ovat tottuneet. Joidenkin mielestä pari minuuttia oli ''normaali'' aktin kesto.

Turha asiasta on väitellä, koska käytäntö on se tärkein. Isopeniksinen käyttää isoa kortsua ja pienipeniksinen pienempää. Keskustelun aloittaja kirjoitti pienestä peniksestä, joten keskustelu voisi sisältää kokemuksia pienistä peniksistä. Kaikki naiset eivät todellakaan haikaile isoa, vaan ovat saaneet parhaat kokemukset pienipeniksisten kanssa.
Aivot ovat tärkein sukupuolielin; siksi kait fiksut naiset eivät kiinnitä peniksen kokoon huomiota:)
Varmasti totta joka sana. Itsellä ei hirveästi ole kokemusta pitkästä seksistä kumin kanssa, koska yleensä eri syistä on lauennut aika nopeasti, 5-15 minuutissa jyystön aloittamisesta. Jos on haluttanut lisää, on rullattu toinen kortsu jo päälle, kun vanha ei ole enää mennyt uuden seisokin aikana sopivasti paikoilleen. Joskus olen penisrenkaalla sitonut kumin paremmin kiinni, mutta kerran näin tehdessä kumi hajosi kesken työntelyn, onneksi ennen laukeamista joten ei tullut seuraamuksia.

Pelkästään se tieto, että kumin kanssa on riskinsä ja se voi venyä tai hajota, ei kovin pitkää seksiä edes haluaisi. Ilman kumia on päästy pitkiinkin "suorituksiin" ja silloin se pääpaino on tosiaan ollut ihan muualla kuin peniksen koossa. Vaikka kyllä iso muna aktivoi naista aluksi kivastikin.

Mielellään kuulisi pienipeniksistenkin kommenttia, itse en siinä voi auttaa oikein.
 
normikalu
Ittellä semmonen 15-16 cm ja hyvin on nuo normikumit pysyneet. Ei ole kovin paksu kalu kylläkään mutta ei ole pois luiskahtanut ikinä. Muutaman kerran on rajussa panossa mennyt rikki.
Kokeilin noita pienempiä kumeja, esim. durexin snugger fit ja jotain jenkkimerkkiä jonka nimeä en nyt muista. Mukava sinänsä kun puristaa juuresta kivasti, mutta joskus on vaikea saada rullattua päälle.

Itse tykkään naiselle antaa suuseksiä ja muutenkin esileikkejä. Nykysin suhteessa tulee vähän vähemmän toisinaan siihen keskityttyä, mutta kiitettävän usein oma kumppani saa orkun ilman esileikkejäkin. Kumppaneita on kaikenkaikkiaan ollut alle 10 mutta suurimmalle osalle olen orgasmin seksissä pystynyt antamaan. Jopa "kokeneellekin" naiselle joka on saanut isoa ja pientä. Kertoi panon jälkeen että oli eka orgasmi seksissä. Kyllä ittekin tykkäis että ois iso mutta näillä mennään. Ja ainakin nykyisen mukaan yhtään isommalla ei kannattaisi peppuseksiä edes haaveilla (eli onni että on pienempi) =)
 
normikalu?
Ittellä semmonen 15-16 cm ja hyvin on nuo normikumit pysyneet. Ei ole kovin paksu kalu kylläkään mutta ei ole pois luiskahtanut ikinä. Muutaman kerran on rajussa panossa mennyt rikki.
Kokeilin noita pienempiä kumeja, esim. durexin snugger fit ja jotain jenkkimerkkiä jonka nimeä en nyt muista. Mukava sinänsä kun puristaa juuresta kivasti, mutta joskus on vaikea saada rullattua päälle.

Itse tykkään naiselle antaa suuseksiä ja muutenkin esileikkejä. Nykysin suhteessa tulee vähän vähemmän toisinaan siihen keskityttyä, mutta kiitettävän usein oma kumppani saa orkun ilman esileikkejäkin. Kumppaneita on kaikenkaikkiaan ollut alle 10 mutta suurimmalle osalle olen orgasmin seksissä pystynyt antamaan. Jopa "kokeneellekin" naiselle joka on saanut isoa ja pientä. Kertoi panon jälkeen että oli eka orgasmi seksissä. Kyllä ittekin tykkäis että ois iso mutta näillä mennään. Ja ainakin nykyisen mukaan yhtään isommalla ei kannattaisi peppuseksiä edes haaveilla (eli onni että on pienempi) =)
 
xs
Varmaan kuustoistasenttinen on jo vähän keskikokoa isompi. Ei ole ihme jos saat pienen kondomin sopimaan jos sama kortsu ei pienempikullisella pysy päällä. Vaikka sitä pienemmäksi väitetään. Anaalipanoa on naiset ehdottaneet ihan vain koon perusteella. Jonkinlaisena kohteliaisuutena sitä täytyy pitää vaikkei sitä olekaan.

Hevostalli palstalla oli hevostyttöjen kirjoitteluita huonoista kokemuksista ja kullin koko tuntui heille olevan tärkeä. Nauroivat oikein innolla kun jollekin oli osunut pienikullinen joka oli vielä kokematon. Luulin miesten provoilevan toisilleen mutta hevostalli palstalla jutut olivat muutenkin kovin naisnäkökulmasta kirjoitettuja.
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja xs:
Varmaan kuustoistasenttinen on jo vähän keskikokoa isompi. Ei ole ihme jos saat pienen kondomin sopimaan jos sama kortsu ei pienempikullisella pysy päällä. Vaikka sitä pienemmäksi väitetään. Anaalipanoa on naiset ehdottaneet ihan vain koon perusteella. Jonkinlaisena kohteliaisuutena sitä täytyy pitää vaikkei sitä olekaan.

Hevostalli palstalla oli hevostyttöjen kirjoitteluita huonoista kokemuksista ja kullin koko tuntui heille olevan tärkeä. Nauroivat oikein innolla kun jollekin oli osunut pienikullinen joka oli vielä kokematon. Luulin miesten provoilevan toisilleen mutta hevostalli palstalla jutut olivat muutenkin kovin naisnäkökulmasta kirjoitettuja.
No siellä hevostalleilla on tytöillä mitä silmäillä:))
 
isukki36
Alkuperäinen kirjoittaja xs:
Hevostalli palstalla oli hevostyttöjen kirjoitteluita huonoista kokemuksista ja kullin koko tuntui heille olevan tärkeä. Nauroivat oikein innolla kun jollekin oli osunut pienikullinen joka oli vielä kokematon. Luulin miesten provoilevan toisilleen mutta hevostalli palstalla jutut olivat muutenkin kovin naisnäkökulmasta kirjoitettuja.
No jos 13-v tytöt naureskelee, niin se ei ole varmaan keneltäkään pois. Eihän siinä isässä edes vielä tiedetä mitä seksi on.
 
Onnellinen ukkomies-71
Voi voi. onhan taas rakentavat tunnelmat. Naiset haukkuu naisten pannujen kokoa arvostelevia miehiä pieni munaisiksi ja isoa haluavia naisia miehet solvaavat väljävittuisiksi. Miehiä on mikromunista jättitatteihin. Naisten kokokirjo on ihan samanlainen. Heterona ei luonnollisesti ole mitään kokemuspohjaa ( onneksi!) miehistä. Naisten kanssa olen menneisyydessä vehdannut enemmän kuin lääkäri määrää ja vastaan on tullut jos jonkinmoista tissiä, persettä ja toosaa. Myös ääripäät "ei mahdu millään!" ja " nakkia porttikongissa" on koettu.

Ja nyt ennenkuin taas joku aikuisuuden kynnyksellä oleva pissaliisa alkaa veisaamaan sitä " pienimunaisten kateellista panettelua"-itkuvirttä, mainittakoon, että kokoni puolesta olen ihan ok ( päältä mitattuna 21cm/ 5,5cm). Varmasti joku on saanut isompaakin, mut kyllä tolla pitäs pääsääntöisesti pärjätä ja on hyvin pärjättykin.

Surullista tässä keskustelussa on se, että osa jengistä rankkaa ihmiset miltei pelkästään tälläisten ominaisuuksien pohjalta. Jos tiettyjä fyysisiä kriteerejä ei täytetä, ovet suljetaan armotta. Jos joku erehtyy täällä omasta pienuudestaan avautumaan, saa se niskaansa täysin asiattoman solvausryöpyn. Julmaa ja tarpeetonta! Noille solvaajille voin sanoa vaan, että tuollaista raporttia suoltavien olis vitun hyvä olla A1-luokan alfayksilöitä muidenkin kuin omasta mielestään.

Tosiasia on se, että jokainen vastaa itse omasta nautinnostaan omalta osaltaan. Ei asiat ole koskaan niin mustavalkoisia, mitä täällä jotkut absoluutisina totuuksina esittelevät.

Yhdenillanjutuissa ja pelkkään seksiin perustuvissa suhteissa kukin etsiköön itselleen mitä eniten halajavat. Jos pitkiä parisuhteita rakennetaan pelkästään näillä argumenteilla, on jotain mun mielestä pielessä.

Mä olen niin naivi, että haluan uskoa, että when there is will there is a way. Vaikka seksi on tärkeää, on parisuteessa myös monia ihan yhtä tärkeitä muita osa-alueita. Kaikin tavoin täydellisiä kumppaneita ei ole olemassa. Onnellinen parisuhde pitää sisällään usein aika paljon kompromisseja. Tämä ei tarkoita tyytymistä meinigillä "kun muuta ei nyt saa". Mä olen naimisissa mun mielestä maailman parhaan naisen kanssa, vaikka omat vikansa hänelläkin. Tunne on aivan varmasti molemminpuolinen ( siis ton vika-aspektin suhteen). Voisin minäkin alkaa juoksemaan nuorempien akkojen perässä sillä verukkeella, että 2 lapsen jälkeen vartalo ei ole ihan samanlainen kuin parikymppisenä. Eipä tulisi mieleenkään. Mä rakastan sitä naista hautaan asti. Se on mulle just hyvä vikoineen kaikkineen.

Tarkoitukseni ei ole Jeesustella. Haluan vaan laajentaa keskustelua ulos " hehtovittu/ millimuna"-syyttelyboksista.

Kukin loppupeleissä taivaltaa omalla tyylillään. Muita ei vissiinkään ole pakko tarpeettomasti loukata.


 
faktamies
Tai sitten ei:/

http://yle.fi/uutiset/luonto_ja_ymparisto/2009/08/naisten_hailyva_luonne_elinehto_luonnon_monimuotoisuudelle_942743.html

Naisten mielipiteet vaihtelevat linkin teorian mukaan. Peniksen koko ja ulkonäkö liittyvät luultavasti johonkin naisen elämän aikakauteen. Miehen on mahdoton miellyttää naista jatkuvasti, koska silloin miehen pitäisi muuntautua naisen mieltymysten mukaan.

Kaikkiin kysymyksiin oikea vastaus on on ja ei.

Ugh, faktamies on puhunut.
 
tosimies45
Alkuperäinen kirjoittaja faktamies:
Naisten mielipiteet vaihtelevat linkin teorian mukaan. Peniksen koko ja ulkonäkö liittyvät luultavasti johonkin naisen elämän aikakauteen. Miehen on mahdoton miellyttää naista jatkuvasti, koska silloin miehen pitäisi muuntautua naisen mieltymysten mukaan.
...samoin ole miehilläkin. Nuorempana ulkoiset arvot painavat enemmän, mutta vanhempana ei auta, vaikka tytöllä olisi miten tiukka pimppi, jos homma ei vaan muuten natsaa.
 
varattu audimies
Paljon hyviä kommentteja miesten pieni varustus ainakin poikii. Kaikki kuitenkin tekevät itse omat virheensä ja oppivat toivottavasti niistä. Samat virheet toistetaan uudestaan ja uudestaan. Tiukalla pimpillä ja isolla kullilla pärjää yhtä pitkälle: ei kovin pitkälle.

Seksissä erektio on tärkeämpi kuin peniksen koko. Tärkeää on myös toisen mieltymysten osaaminen ja opiskelu. Kertapanon huonous kiteytetään helposti pienen peniksen syyksi.
Naiset ovat jo ylittäneet miehet 'tasa-arvossa', kun pitävät peniksen kokoa tärkeänä, mutta miehet eivät voi painottaa mitään naisen ominaisuutta vastaavalla tavalla. Hmm, ellei se sitten olisi se sisäinen kauneus tai tunneäly. (Alkeellinen provokaatio, josta ei pidä provosoitua.)
 
Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja varattu audimies:
Paljon hyviä kommentteja miesten pieni varustus ainakin poikii. Kaikki kuitenkin tekevät itse omat virheensä ja oppivat toivottavasti niistä. Samat virheet toistetaan uudestaan ja uudestaan. Tiukalla pimpillä ja isolla kullilla pärjää yhtä pitkälle: ei kovin pitkälle.

Seksissä erektio on tärkeämpi kuin peniksen koko. Tärkeää on myös toisen mieltymysten osaaminen ja opiskelu. Kertapanon huonous kiteytetään helposti pienen peniksen syyksi.
Naiset ovat jo ylittäneet miehet 'tasa-arvossa', kun pitävät peniksen kokoa tärkeänä, mutta miehet eivät voi painottaa mitään naisen ominaisuutta vastaavalla tavalla. Hmm, ellei se sitten olisi se sisäinen kauneus tai tunneäly. (Alkeellinen provokaatio, josta ei pidä provosoitua.)
Niin, että pitääkin alkaa vaatia naiselta sisäistä kauneutta, ennenkuin peitto alkaa heilua ja lakanat sotkeentua??
Hmmmm?
 
Xy1
Valitettavasti kaikki eivät ole sitä mieltä, ettei koolla ole väliä.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/956340

Itse olen kuitenkin erimieltä. Isosta kalusta on ollut apua, muttei se ole tehnyt autuaaksi. Suuseksiin ja perusteelliseen esileikkiin on ollut panostettava, jos on halunnut jatkuvasti saada naisellensa naimaorkkuja, eikä se ole monesti onnistunut sittenkään.
 
isukkisi34_
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Valitettavasti kaikki eivät ole sitä mieltä, ettei koolla ole väliä.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/956340

Itse olen kuitenkin erimieltä. Isosta kalusta on ollut apua, muttei se ole tehnyt autuaaksi. Suuseksiin ja perusteelliseen esileikkiin on ollut panostettava, jos on halunnut jatkuvasti saada naisellensa naimaorkkuja, eikä se ole monesti onnistunut sittenkään.
Noh, tuossa puhutaan emätinorkusta. Suurin osa naisista saa kuitenkin ainakin klittaorkun, joten tutkimus on vain yksi puoli asiasta.
 
THTI
Alkuperäinen kirjoittaja isukkisi34_:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Valitettavasti kaikki eivät ole sitä mieltä, ettei koolla ole väliä.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/956340

Itse olen kuitenkin erimieltä. Isosta kalusta on ollut apua, muttei se ole tehnyt autuaaksi. Suuseksiin ja perusteelliseen esileikkiin on ollut panostettava, jos on halunnut jatkuvasti saada naisellensa naimaorkkuja, eikä se ole monesti onnistunut sittenkään.
Noh, tuossa puhutaan emätinorkusta. Suurin osa naisista saa kuitenkin ainakin klittaorkun, joten tutkimus on vain yksi puoli asiasta.
No ompa taas asiantuntevaa kommenttia ilman emätintä.
Jos kerran tuhat naista on jotain mieltä orgasmistaan, niin sitä parin äijän mielipiteet mihinkään hetkauta.

Jos kerran valita pitää kahdesta hyvästä, niin otan se isomman hyvän :))
Jääkööt suuseksit ja muut klitoriksen ympärillä hyörivät kikkakepposet, jos vaihtoehtona saa suuren kalun.
Mitenkään klitorisorgasmeja aliarvioimatta, oma mielipiteeni on, että emättimestä lähtevä kunnon orgasmi on paljon ihanampi. Ja kyllä sen miehetkin ovat huomanneet.
 
isukkisi_34
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Itse olen kuitenkin erimieltä. Isosta kalusta on ollut apua, muttei se ole tehnyt autuaaksi. Suuseksiin ja perusteelliseen esileikkiin on ollut panostettava, jos on halunnut jatkuvasti saada naisellensa naimaorkkuja, eikä se ole monesti onnistunut sittenkään.
Noh, tuossa puhutaan emätinorkusta. Suurin osa naisista saa kuitenkin ainakin klittaorkun, joten tutkimus on vain yksi puoli asiasta.[/quote]

No ompa taas asiantuntevaa kommenttia ilman emätintä.
Jos kerran tuhat naista on jotain mieltä orgasmistaan, niin sitä parin äijän mielipiteet mihinkään hetkauta.
[/quote]

No "ompa" taas luettu hyvin näitä postauksia. Totesin nimenomaan, että tuo on yksi puoli asiasta, jos siis näitä eri orkkuja pitää erotella.

En ottanut mitenkään kantaa siihen, etteikö emätinorkku voi olla parempi.

Ja jos suuri osa ei ole ikinä saanut sitä e-orkkua, niin ei pidä sinunkaan asiaa yleistää.

Huokaus.
 
isukkisi_34
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
No ompa taas asiantuntevaa kommenttia ilman emätintä.
Jos kerran tuhat naista on jotain mieltä orgasmistaan, niin sitä parin äijän mielipiteet mihinkään hetkauta.

Jos kerran valita pitää kahdesta hyvästä, niin otan se isomman hyvän :))
Jääkööt suuseksit ja muut klitoriksen ympärillä hyörivät kikkakepposet, jos vaihtoehtona saa suuren kalun.
Mitenkään klitorisorgasmeja aliarvioimatta, oma mielipiteeni on, että emättimestä lähtevä kunnon orgasmi on paljon ihanampi. Ja kyllä sen miehetkin ovat huomanneet.
(siis lainaukset näin)


No "ompa" taas luettu hyvin näitä postauksia. Totesin nimenomaan, että tuo on yksi puoli asiasta, jos siis näitä eri orkkuja pitää erotella.

En ottanut mitenkään kantaa siihen, etteikö emätinorkku voi olla parempi.

Ja jos suuri osa ei ole ikinä saanut sitä e-orkkua, niin ei pidä sinunkaan asiaa yleistää.

Huokaus.
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Alkuperäinen kirjoittaja isukkisi34_:
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Valitettavasti kaikki eivät ole sitä mieltä, ettei koolla ole väliä.
http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/956340

Itse olen kuitenkin erimieltä. Isosta kalusta on ollut apua, muttei se ole tehnyt autuaaksi. Suuseksiin ja perusteelliseen esileikkiin on ollut panostettava, jos on halunnut jatkuvasti saada naisellensa naimaorkkuja, eikä se ole monesti onnistunut sittenkään.
Noh, tuossa puhutaan emätinorkusta. Suurin osa naisista saa kuitenkin ainakin klittaorkun, joten tutkimus on vain yksi puoli asiasta.
No ompa taas asiantuntevaa kommenttia ilman emätintä.
Jos kerran tuhat naista on jotain mieltä orgasmistaan, niin sitä parin äijän mielipiteet mihinkään hetkauta.
No ei välttämättä hetkauta, mutta isokaluisena satun tietämään, että ilman esileikkiä ova useimmiten vaikea saada naiselle naimaorkku. Ei tee autukaaksi isokaan kalu. Itse asiassa taitaa huonontaa, jos valmistautuminen ei ole ollut riittävää. Pikapanoista ei ole saanut kuin hiivatulehduksia ja kohdunkaulan haavaumia. Nekin oppirahat on aikoinaan maksettu. Pakko oli isokaluisen oppia suukseksitaidot, jos halusi naisen saavan naimaorkkuja säännöllisesti. Luulisi äijien mielipiteet kiinnostavan, koska äijät ne orkut naimalla tuottavat. Sitten pitäisi vielä miettiä mikä on kellekin iso kalu. Miehiä on erikokoisia, ihan niinkuin naisiakin, joten pienelle naiselle keksikokoinen kalukin on iso.

 

Yhteistyössä