voisiko tämä vatsatauti puhjeta kunnolla, eikä pitäisi pelkkää kuvottavaa oloa yllä ? " turhispurkaus"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SyysYö

Aktiivinen jäsen
28.08.2010
2 496
1
36
hornantuutti
eilisillasta ollut huono olo, tosin helpotti kun nukkumaan menin mutta nyt aamulla alkoi taas |O kummastakaan päästä ei tule mitään, mutta pahoinvointia on sitten senkin edestä..
tytön aamupuron sain tehtyä yökkien, itselleni ei voinut kuvitellakaan muuta aamiaista kuin tee & tuoremehu. . tulisi hitto vieköön nyt oksennus tai edes kunnon kuratauti, mutta kun ei ! kuvotusta vain nonstoppina.. mies epäilee, että tämä johtuu lähestyvistä kuukautisista mutta mie en siihen usko. mahaa nippailee ja oksettaa, kyllä tämä nyt on mahatauti.. tai ruokamyrkytys.. antakaa määkin huudan mää oon kippeenä. AAARGH!!!!
:kieh: :headwall: :mad: :$

Saa HUUTAA!!!!;) Meijän tytöllä oli 3 pv pelkkää pahaa oloa. Ei oksennusta ei ripulia, mutta valitteli että huono olo. Piti hakea koulustakin pois kesken päivän. Sitten taas oli olo parempi. Ja sitten taas illalla oli äklöö oloo ja...:| Huah.

Minulla myös samanlaista kuvottavaa oloa ollut perjantaista asti. Välillä onneksi taukoaa, eli ei sentään ihan jatkuvaa ole. Minä taas toivon, että kunpa näin vähällä selviäisinkin! Gefilusmehua nautiskellen...

Juu, mulla oli viime kesänä viikon kestävä tommonen pahoinvointitauti. Ekana päivänä oksensin kerran ja sen jälkeen oli kuvottavaa oloa viikon, tosi ihanaa...

meillä tyttö alotti oksentamisen perjantaina, just sunnuntaina ajattelin että mä ja mies taidettiin säästyä taudilta, mut ei! Eilen laattasin koko päivän n.10 min välein, paska lentää suihkuna, mikään ei pysy sisällä. Makuuasentoon en pysty menemään kun tulee niin huono olo,että kyösti lentää. Tässä vaiheessa mä toivon,et olis tauti jääny vaan siihen etovaan oloon :D Koko viimeyön siivoilin tytön oksennuksia ja ite kävin välillä yökkäämässä. Josain terveyskeskuksessa pitäs käydä pyytämässä sairastodistus, mut ei kykene(taidan soittaa vaan neuvolaan, ehkä kirjottavat sieltä)...

Mulla sama tauti.. Alkoi torstaina,silloin oli vähän kuumettakin mut sekin häippäs jo pois perjantaihin mennessä. Etova/oksettava olo sen kun jatkuu vaan..Onneksi ei ole koko ajan huono-olo.

Yhteistyössä