Vain miehen nautinto

  • Viestiketjun aloittaja Rouva N
  • Ensimmäinen viesti
Rouva N
Mitä tehdä kun mies aina vain makaa selällään rakastelun aikana? Aina sama asento ja nainen hoitaa hommat suulla tai päällä liikkuen. No yrittää se mieskin joskus. Kaipaan villiä seksiä vaikka olen vaille viiskymppinen. Itselleni tuollainen seksielämä aiheuttaa vain haluttomuutta. Haluaako miehet vai nautinnot itselleen? On kyllä puhuttu mutta joka kerralla ei jaksaisi taas aloittaa alusta. Vai haluaako mies että nainen on aina se aktiivisin osapuoli tai määräävin? Kertokaa parisuhteessa elävät vinkkejä.
 
Itsekäs olio
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva N:
Mitä tehdä kun mies aina vain makaa selällään rakastelun aikana? Aina sama asento ja nainen hoitaa hommat suulla tai päällä liikkuen. No yrittää se mieskin joskus. Kaipaan villiä seksiä vaikka olen vaille viiskymppinen. Itselleni tuollainen seksielämä aiheuttaa vain haluttomuutta. Haluaako miehet vai nautinnot itselleen? On kyllä puhuttu mutta joka kerralla ei jaksaisi taas aloittaa alusta. Vai haluaako mies että nainen on aina se aktiivisin osapuoli tai määräävin? Kertokaa parisuhteessa elävät vinkkejä.
Mun ex-sulho on varmaan nyt sulla. Ainut asento oli se, että makasi selällään ja odotti että minä hoidan homman suulla tai päällä liikkuen. Hyvin harvoin tuli itse päälle. Eikä koskaan välittänyt siitä nautinko minä tai saanko orgasmin. Kerran 4 vuoden aikana kysyi, että miltä tuntuu. Hän on juuri sellainen tyyppi, jolle oma nautinto on kaikkein tärkein.
 
vinkkaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva N:
Mitä tehdä kun mies aina vain makaa selällään rakastelun aikana? Aina sama asento ja nainen hoitaa hommat suulla tai päällä liikkuen. No yrittää se mieskin joskus. Kaipaan villiä seksiä vaikka olen vaille viiskymppinen. Itselleni tuollainen seksielämä aiheuttaa vain haluttomuutta. Haluaako miehet vai nautinnot itselleen? On kyllä puhuttu mutta joka kerralla ei jaksaisi taas aloittaa alusta. Vai haluaako mies että nainen on aina se aktiivisin osapuoli tai määräävin? Kertokaa parisuhteessa elävät vinkkejä.
oletko varma, että mies on itsekäs, voi olla, että hänellä on huono kunto eikä jaksa olla päällä. samoin hän saattaa hävetä kroppaansa, joka on paljon esillä hänen ollessaan päällä. Innosta häntä mukaan muihin asentoihin. Sivuttain voi olla niin, ettei kumpikaan väsy liikaa. pyydä häneltä pusuja ja kosketuksia sinne minne haluat niitä. Hän ei lue ajatuksiasi. Kerro ne!! Jos hän vielä kieltäytyy on vika hänessä. Kerro hänelle, että haluat olla tällä kertaa "alistettuna" :)
Ymmärrän sinua hyvin, joskus samoja ajatuksia. Mutta minä kehumalla ja ihan rennosti huumorin kautta yritän saada uusia tuulia ja hän lähtee monestikin mukaan !! Pääasia on, ettet viestitä kaiken olevan ihan hullusti, vaan esität asian niin, että kaikki on ok, sillä jos painostat ja valitat, ym. haukut, saarrat hänet hirveillä suorituspaineilla. Suorituspaineet ovat miehellä kymmenkertaist naiseen verrattuna.
 
Rouva N
Vinkkaaja on varmaan oikessa, kun kenenkään exäkään tuo ukkoni ei ole tai minun on ollut yli kaksikymmentävuotta nuoresta saakka on yhdessä ollut. Taidan olla häpeilevä itsekkin vasta yli nelikymppisenä seksi on alkanut enemmän kiinnostaa. Joskus sitä nuorempana luuli että seksi kuuluu vain nuoremmille mutta ei se niin ollutkaan:) Siihen vaan kaipaisi jotain piristystä. Välineet kylä minusta tuntuu aikas oudolta. Miten te kauan yhdessä olleet parit pidätte seksielämäänne virkeänä? Mitä välineitä käytätte ja miten?
 
vinkkaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva N:
Vinkkaaja on varmaan oikessa, kun kenenkään exäkään tuo ukkoni ei ole tai minun on ollut yli kaksikymmentävuotta nuoresta saakka on yhdessä ollut. Taidan olla häpeilevä itsekkin vasta yli nelikymppisenä seksi on alkanut enemmän kiinnostaa. Joskus sitä nuorempana luuli että seksi kuuluu vain nuoremmille mutta ei se niin ollutkaan:) Siihen vaan kaipaisi jotain piristystä. Välineet kylä minusta tuntuu aikas oudolta. Miten te kauan yhdessä olleet parit pidätte seksielämäänne virkeänä? Mitä välineitä käytätte ja miten?
No, en kuulu näihin yli kymmenen vuotta yhdessä olleisiin. On kuitenkin kokemusta kaksvitosen miehen ailahtelevista haluista. Nykyinen mies on tasaisen halukas, onneksi.
Emme käytä välineitä. Virkeänä elämä pysyy vitsailemalla "pervoja" aina päivittäin - hellyydenosoituksilla ilman seksiä, osoittamalla tunteensa, seksin aikana puhua ja äännellä kun nauttii, (siis minä, mies on liian ujo äännelläkseen kovaa) vaihtelemalla rakasteluaikaa (päivä-ilta-aamu), laittautumalla nätiksi, ostamalla uudet alkkarit, sheivaamalla alakerran, kehumalla kumppania, laittamalla hyvää ruokaa, antamalla hierontaa jne jne. kun tuntee itsensä kauniiksi kaikki sujuu hyvin. Itse pidän liikunnalla itseni kunnossa ja timmissä - jaksan kyllä "ratsastaa" ja samalla ei tarvitse miettiä höllyviä makkaroitani.?!
Minä alan huomata, että olen nyt se, joka potkii toista persuuksille saadakseen haluamansa. Mutta uskon, että hän pitää naisesta, joka tietää, mistä nauttii ja naisesta, joka uskaltaa olla seksuaalinen nainen ja aloitteellinen. Aivan hulluna mieheni on hemmotteluuni. Hän ei voisi varmaan elää ilman hellää hierontaani enää vaan kerjää sitä (siis ei seksuaalista hierontaa). Hellät päivittäiset kosketukset pitää meitä läheisinä ja eroottisina olentoina. Ei mitään kaurapuuromeininkiä.. Mies meinaa välillä mennä rutiinien mukaan, mutta yleensä saan hänet mukaan poikkeaviin aika-paikka yms. jutskiin jos kaipaan vaihtelua.
 
m38.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva N:
Mitä tehdä kun mies aina vain makaa selällään rakastelun aikana? Aina sama asento ja nainen hoitaa hommat suulla tai päällä liikkuen. No yrittää se mieskin joskus. Kaipaan villiä seksiä vaikka olen vaille viiskymppinen. Itselleni tuollainen seksielämä aiheuttaa vain haluttomuutta. Haluaako miehet vai nautinnot itselleen? On kyllä puhuttu mutta joka kerralla ei jaksaisi taas aloittaa alusta. Vai haluaako mies että nainen on aina se aktiivisin osapuoli tai määräävin? Kertokaa parisuhteessa elävät vinkkejä.
teeppä ensi kerralla niin että istu vaan kaverisi kalun päälle mutta hoitele vain itsesi omilla sormillasi. älä välitä miehestäsi mitään ole vaikka selin häneen. ja sitten kun olet valmis ja saanut niin hyppää pois päältä ja sano kiitos nyt riittää ja käy nukkumaan.
:)
 
m38.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva N:
Mitä tehdä kun mies aina vain makaa selällään rakastelun aikana? Aina sama asento ja nainen hoitaa hommat suulla tai päällä liikkuen. No yrittää se mieskin joskus. Kaipaan villiä seksiä vaikka olen vaille viiskymppinen. Itselleni tuollainen seksielämä aiheuttaa vain haluttomuutta. Haluaako miehet vai nautinnot itselleen? On kyllä puhuttu mutta joka kerralla ei jaksaisi taas aloittaa alusta. Vai haluaako mies että nainen on aina se aktiivisin osapuoli tai määräävin? Kertokaa parisuhteessa elävät vinkkejä.
teeppä ensi kerralla niin että istu vaan kaverisi kalun päälle mutta hoitele vain itsesi omilla sormillasi. älä välitä miehestäsi mitään ole vaikka selin häneen. ja sitten kun olet valmis ja saanut niin hyppää pois päältä ja sano kiitos nyt riittää ja käy nukkumaan.
:)
 

Yhteistyössä