En malta olla esittelemättä riikinkukkoani jo nyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aamuäree

Aktiivinen jäsen
10.04.2007
48 565
16
38
Etelä-Pohjanmaa

Väritellään sulkia tarkemmin ja lisätään valokohtia valkoisella jahka tämä versio ensin parantuu, mä en kertakaikkiaan enää kestänyt eilen, kipuraja ylittyi 2,5 tunnin jälkeen.

Murattia laitetaan tuohon tyhjäksi jäävään kohtaan linnun alla, sitä on muuallakin kädessä.

Tosi hieno!! :)

Mun pitäs kans lävistysaikaa soitella kunhan tässä jaksan. Tatskaideoitaki ois muutamia mutta ne saa viel hetken ootella, tarvii vähän tuota valuuttaosastoo ku en mitää pikkupiiperryksiä meinaa ottaa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22179683:
Kauhajoella, Nannalla.

Niin ja se levittelee pyrstöään ja kurkistaa alaspäin.

Ihan niinku ap ittekin?:D Köh,sori:D

Yleensä en pidä värillisistä,mut toi on hieno.
Ylpee oisin jos tuollasen uskaltaisin käteeni naputtaa.

Mun mielestä toi on muuten hieno, siis värit ja idea yms. Mutta tuo asento tekee siitä kuolleen näköisen. Kuollut riikinkukko pyrstö leväällään näyttää just riiputtavan päätään. Ja anteeks suora sanominen, musta se vaan tässä vaiheessa ja tästä kuvakulmasta näyttää siltä.

Onpa nätti riikinkukko. Mua ärsyttää, kun mun tatuointi meni ihan pieleen ja oon nyt poistattamassa sitä, se se vasta sattuu! Onneks sitä ei tarvii kestää ku korkeintaan jonku vartin per kuukausi. Tuollasen kyllä tahtoisin itellenikin. Ei tarvis laaseroida myöhemmin vek. :xmas:

Yhteistyössä