Yksityisetsivä paljasti petturin

  • Viestiketjun aloittaja tyytyväinen asiakas
  • Ensimmäinen viesti
tyytyväinen asiakas
Haluaisin rohkaista niitä naisia/miehiä, jotka epäilevät kumppaninsa pettävän, käyttämään yksityisetsivien palveluja. Itse ajauduin siihen tilanteeseen, että halusin täyden varmuuden mieheni petturuudesta. Hän itse kielsi asian, mutta yksityisetsivän käyttö pariin kertaan paljasti totuuden. Hänelle ei jäänyt enää mitään selitettävää. Yksityisetsivän käyttö ei ollut niinkään kallista, sainpahan varmuuden jäytävään epätietoisuuteen. Yksityisetsivien/etsivätoimistojen yhteystiedot löytyy vaikka googlaamalla.
 
ei mennä siihen...
Voi hyvänen aika - jos oltaisiin siinä tilanteessa että joutuisi edes tenttaamaan puolisoltaan, pettääkö hän, tietäisin suhteen olevan ohi. Se on sitten se ja sama pettikö oikeasti vai ei, jos välit tai toiminta ovat menneet niin pahaksi että pitää edes epäillä.
 
sasdgbdnd
Saman asian ajaa joku oikein "kissa" eli naispuolinen honeybeemäinen ystävätär jota mies ei tunne. Perään vaan ja tyrkylle. Tosin voipi järsiä itsetuntoa kun oma mies vonkuu kaveria.
 
pirkko
Itse palkkasin yksityisetsivän mieheni perään laivamatkalle. Onneksi mieheni oli ollut kiltisti reissussa eikä etsivällä ollut näyttöä pettämisestä. Ei ollut turhaan palkattu kun tuli ainakin selväksi että mies on uskollinen. Yritys oli suomen erikoisturvaryhmä
 
cccccccccccccccc
Itse palkkasin yksityisetsivän mieheni perään laivamatkalle. Onneksi mieheni oli ollut kiltisti reissussa eikä etsivällä ollut näyttöä pettämisestä. Ei ollut turhaan palkattu kun tuli ainakin selväksi että mies on uskollinen. Yritys oli suomen erikoisturvaryhmä

Ha haaa. etsivä ja miehesi ystävystyivät ja pitivät molemmat laivalla kivaa. Ja etsivä sai palkkansa, molemmilta.
 
Viimeksi muokattu:
birbana.
paljon helpompaa on tehdä homma itse, eikä maksa mitään. monen luuserin hommat olen saanut ihan itse selville, eikä ole edes posteja/kännyköitä tarvinnut tutkia. miehet vaan on niin tyhmiä; kun jalkovälissä pakottaa niin päässä lyö tyhjää.
 
Joopa joo
Eipä ole ollut varaa palkata mitään turvapalvelua, vaikka olen Joutunut kestämään tappouhkauksia vuosia. Täytyi vaan kestää ja toivoa, että kaveri joka kaiken aloitti keskittyisi muihin puuhiin ja unohtaisi minut. Alkaa näyttämään jo 10 vuoden " vainon" olevan tiensä päässä ja omat henkiset paineeni helpottavan jo sen verran, että voisin elää jo normaalia elämää vihdoinkin.
 
Millamagia69
Kätsää!! Tosin, niin fiksu voi olla itsekin, että tietää milloin kieroa peliä pelataan...
ei ole niin helppoa vaikka toisen käytös muuttuu, niin epäilin minäkin mutta mies kielsi kaiken ja sanoi kaiken olevan hyvin, sanoo vieläkin vaikka jäi kiinni , otin itse selvää omalla tavallani , olin yhteydessä myös tähän naiseen ja sieltä olen saanut enemmän vastauksia kun mieheltäni.
 

Yhteistyössä