Mitä on nämä vihlaisut nivusista reiteen rv35?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liitoskipuja. Kroppa valmistautuu, että liitokset venyvät sitten hyvin H-hetkellä. Olet jo loppusuoralla :). Minulla nuo kivut alkoivat viikolla 20 ja en pystynyt kunnolla liikkumaan. Ei vakavaa, kuuluu asiaan vaikka tuntuukin kivuliailta.

Alkuperäinen kirjoittaja maamu:
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Samaa olen lukenut, supistukset voi tuntua reisissäkin.

No kyllä ne silloin tuntuvat myös muualla ja rankasti. Noiden kipujen takia en lähtisi kyllä synnärille ;).

Ei välttämättä aina tunnu muualla. Enkä mä synnärille kehottanutkaan menemään, voihan niitä supistuksia olla jo parikin kuukautta ennen synnytystä.

Juu en mä synnärille vielä ole menossa. Muutenkaan ei ole ollut kun ehkä pari kertaa päivässä kivuttomia suppareita ja nämä vihlaisutkin ovat olleet toistaiseksi aivan siedettäviä :)

Ajattelin vain että josko tässä synnytys kuitenkin alkaisi lähenemään (höh, läheneehän se kokoajan muutenkin)

No kyllä ne silloin tuntuvat myös muualla ja rankasti. Noiden kipujen takia en lähtisi kyllä synnärille ;).

Ei välttämättä aina tunnu muualla. Enkä mä synnärille kehottanutkaan menemään, voihan niitä supistuksia olla jo parikin kuukautta ennen synnytystä.

Hah, ne ei tod. ole minkään asteen supistuksia. Jos tuntuu vain tuolla niin ovat liitoskipuja. Kaikkea lukemaansa ei kannata uskoa.

Alkuperäinen kirjoittaja viivileena:

Hah, ne ei tod. ole minkään asteen supistuksia. Jos tuntuu vain tuolla niin ovat liitoskipuja. Kaikkea lukemaansa ei kannata uskoa.

Jaahas :D No mulla on ollut kumpiakin, supistuksia jotka tuntuu reisissä ja pahemman luokan liitoskipuja, joten usko mitä haluat =) Supistukset voi todellakin tuntua reisissäkin. Liitoskivut on ihan erilaisia, kyllä ne erottaa toisistaan.

Yhteistyössä