V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Samaa olen lukenut, supistukset voi tuntua reisissäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja maamu:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Samaa olen lukenut, supistukset voi tuntua reisissäkin.
No kyllä ne silloin tuntuvat myös muualla ja rankasti. Noiden kipujen takia en lähtisi kyllä synnärille.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja maamu:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Samaa olen lukenut, supistukset voi tuntua reisissäkin.
No kyllä ne silloin tuntuvat myös muualla ja rankasti. Noiden kipujen takia en lähtisi kyllä synnärille.
Ei välttämättä aina tunnu muualla. Enkä mä synnärille kehottanutkaan menemään, voihan niitä supistuksia olla jo parikin kuukautta ennen synnytystä.
Alkuperäinen kirjoittaja viivileena:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Alkuperäinen kirjoittaja maamu:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Samaa olen lukenut, supistukset voi tuntua reisissäkin.
Ei välttämättä aina tunnu muualla. Enkä mä synnärille kehottanutkaan menemään, voihan niitä supistuksia olla jo parikin kuukautta ennen synnytystä.
Hah, ne ei tod. ole minkään asteen supistuksia. Jos tuntuu vain tuolla niin ovat liitoskipuja. Kaikkea lukemaansa ei kannata uskoa.