oon niin kyllästynyt näihin kiloihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aino
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pitää syödä mut katot mitä paat suuhus, ja kaikki herkut minimiin tai kerran viikossa mässypäivä. Vihanneksia ja hedelmiä myös ja iltasyömingit pois. Tietty myös liikuntaa.

ei millään pahalla mutta täällä on meitä joilla on oikeasti ylipainoa kuten minä. olisin ikionnellinen jos painaisin saman verran kuin sinä. jos löllöä löytyy sun painosella niin se on sitten salille mentävä lihaksia treenaan. =)

AP:lla taitaa olla ongelma jossai muussa ku painossa.
mulla sama pituus ja samat kilot (melkein) ja alan pikkuhiljaa ees näyttää ihmiseltä, en oo enää kalpee ja ei nyt ihan joka luu törrötä. tässä ois vuodenvaihteeseen aikaa lihoo viiskiloo, sit oisin tyytyväinen.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Ei kannata syödä mitään, siis yhtään mitään ja juosta 25km päivässä. johan läski lähtee..
Hohhoi näitä juttuja.

Tässä ohjeessa on sitten omat riskinsä, ahdistuneiden anorektikkojen yleinen kuolinsyy sydänpysähdys.(5-30%) Oikeasti vakava asia, jonka vakavuutta häiriintyneen ruumiinkuvan omaava yksilö ei tiedosta.

olen kans samanpainoinen(nyt raskaana)ja kans inhosin ylimäärästä,eikä se 50kg mussa ollu niin että luut näkyvät!vaan mahamakkrat olis poissa ja ahteri pienenmpi.
se on vähän missä ite tykkää olla..

Yhteistyössä