Alkuperäinen kirjoittaja tike:
Ja mun, ei mulla vaan olis pokkaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Itse kun myyn niin toivon, että tulee ostajalle käyttöön. Ei ole mitään haluja toimia minään välittäjänä.
Inhottavinta on ne trokarit, jotka tinkii sinnikkäästi tavaran halvalla ja sitten myyvät kalliilla.
Tiedän, että niin saa tehdä eikä ole laitonta, mutta inhottavaa mielestäni silti. Ahneet trokarit vesittävät kirppari-idean.
sun ei ole pakko myydä, ja mitä väliä sillä on mitä sillä tekee sen jälkeen kun omistussuhde on tiettyä summaa vastaan vaihdettu?myy siihen hintaan että ei harmita vaikka uudesta reimatekistä tekis maton kudetta. ihme tyyppejä.. kuinka teillä riittää kapasiteetti aivoissa murehtimaan mitä joku tekee sun pojan pienillä bodyillä..
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Mitä ajattelette näistä suomalaisista (nuorista) vaatesuunnittelijoista jotka ostavat kirppikseltä vanhoja pöytäliinoja, takkeja, housuja yms ja tekevät niistä vaikka laukkuja? Myyvät niitä sitten 50-200 eurolla?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä olen ihmetellyt, että miten joillakin on aikaa tuollaiselle. Siis päivät kiertää kirppiksiä ja illat laittaa niitä nettiin myyntiin. Eikö ihmisillä ole todellakaan parempaa tekemistä? no, kai tuonkin voi laskea työnteoksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Inhottavinta on ne trokarit, jotka tinkii sinnikkäästi tavaran halvalla ja sitten myyvät kalliilla.
Tiedän, että niin saa tehdä eikä ole laitonta, mutta inhottavaa mielestäni silti. Ahneet trokarit vesittävät kirppari-idean.
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Mitä ajattelette näistä suomalaisista (nuorista) vaatesuunnittelijoista jotka ostavat kirppikseltä vanhoja pöytäliinoja, takkeja, housuja yms ja tekevät niistä vaikka laukkuja? Myyvät niitä sitten 50-200 eurolla?
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja hyi:Inhottavinta on ne trokarit, jotka tinkii sinnikkäästi tavaran halvalla ja sitten myyvät kalliilla.
Kyllä siinä lakikin tulee vastaan, nimittäin jos tuota säännöllisesti harrastaa ansaintamielessä, niin verot siitä pitää maksaa. Jos tiedätte jonkun tuttunne trokaamista harrastavan, niin kannattaa käräyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Käytetyistä tuotteista ei mene veroa kirppis- ja huutismyynnissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Trokaaminen isosti ja puhtaasti ansaintamielessä on veroilmoittamisen alaista puuhaa. Eli eikun vaan paljastamaan naapurisi puuhat! Hahaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Käytetyistä tuotteista ei mene veroa kirppis- ja huutismyynnissä.
Menee jos sitä tekee ansaintamielessä.