Kenen mies menee jo ennen 10 nukkumaan ja herää joka päivä myös viikonloppuisin 6-7lta?

Tulis nyt edes joku yö tuo ukko nukkuun. yleensä menee maate kuuden maissa ja herää yhdeksältä, lähtee yöks töihin ja tulee joskus seitsemän-yhdeksän aikaan takas. Nukkuu kahteen tai kolmeen, syö, lukee lehdet, käy ehkä lenkillä ja sama alusta. Jumagaude kun ootan sen lomaa innolla, jotta joskus edes saman peiton alle pääsis...argh.

siis en ymmärrä.. menee aamu klo 10 nukkumaan ja herää aamu 6-7. Ja sinä menet päivällä 12 jälkeen ja heräät päivällä 10-15.

Perkele ku vois opetella käyttämään edes kellonaikoja oikein.. illalla kymmenen on 22 eikä 10 ja sitä rataa. Taisi voisi edes sen "aamu/ilta" kirjoittaa.

ei mun mies, mutta mä itte.
Mua ei ärsytä lainkaan tää tapa. Olen aamunvirkku, vaikka menisin nukkumaan klo 24 niin varmaan herään silti VIIMEISTÄÄN klo7.
Aamut on ihania ja kun ajoissa aloittaa kotihoat jää päivällekin aikaa. Muut eivt meillä herää vaikka lakaisen lattioita, täytän astianpesukoneta ja lataan pykit koneeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ärsyttää!:
siis en ymmärrä.. menee aamu klo 10 nukkumaan ja herää aamu 6-7. Ja sinä menet päivällä 12 jälkeen ja heräät päivällä 10-15.

Perkele ku vois opetella käyttämään edes kellonaikoja oikein.. illalla kymmenen on 22 eikä 10 ja sitä rataa. Taisi voisi edes sen "aamu/ilta" kirjoittaa.

noin tyhmiä ihmisiä varten ku sä pitääkin vääntää kaikki rautalangasta

Yhteistyössä