V
vieras
Vieras
muistelen että basenjit ei hauku, mutta onko koirarotua joka ei haise niin voimakkaasti koiralle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kivoja vastauksia taas...
MINUA ei koiran haju tai karvat häiritse, mutta jos joku perheenjäsen ei koiran ominaishajuun ole NIIN ihastunut, niin siksi pohdin tällaisia. sori tyhmä avaus
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Varmasti koira kun koira ainakin märkänä haisee...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:no yleensä pienet koirat ei niin paljon, esim. chihu, pomerian...
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Varmasti koira kun koira ainakin märkänä haisee...
No itse asiassa meidän koira ei haise märkänäkään. On aluskarvaton ja sileäkarvainen terrieri. Jos on paksu turkki ja alusvilla, niin tottakai se haisee.
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Varmasti koira kun koira ainakin märkänä haisee...
No itse asiassa meidän koira ei haise märkänäkään. On aluskarvaton ja sileäkarvainen terrieri. Jos on paksu turkki ja alusvilla, niin tottakai se haisee.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Varmasti koira kun koira ainakin märkänä haisee...
mikä terrieri?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja susu:Alkuperäinen kirjoittaja ...:no yleensä pienet koirat ei niin paljon, esim. chihu, pomerian...
Niin ja ne saa helpommin eteenpäin, jos vaikka alkaakin haista.... Hei oikeesti, tässä kohtaa voi oikeutetusti tarjota sitä LELUKOIRAA!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Villakoira esimerkiksi, jos sen turkkia pesee.
Alkuperäinen kirjoittaja MyPoodles:No villakoira on puhdas senkin takia että se pitää pestä ainakin kerran kuukauteen. Omani pesen, föönään ja trimmaan kahden viikon välein, eipä haise. Bichon rodut samaa luokkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:cottonit ei haise jos peset säännöllisesti