Sähkölasku rivari kolmiossa 96?/kk, onko paljon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Joulukuun lasku oli 96?. Asumme 70neliön sähkölämmitteisessä rivitaloasunnossa, talo on rakennettu 90-luvulla. Onko tuo lasku mielestänne kohtuullinen? Paljon teillä menee sähköön kuukaudessa?

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Joulukuun lasku oli 96?. Asumme 70neliön sähkölämmitteisessä rivitaloasunnossa, talo on rakennettu 90-luvulla. Onko tuo lasku mielestänne kohtuullinen? Paljon teillä menee sähköön kuukaudessa?

No meil 73m2 kolmio 2006 rak. Sähkölämmitys, varaava takka. Laskut ed. asukkaalla olleet n. 100e/kk, me varmasti pyykätään enemmän yms.. eli luulen et meillävähän yli 100e/kk

Meillä kans 70-neliöinen kolmio sähkö- ja puulämmityksellä, kahden kk lasku 95e. Meillä kaikki kodinkoneet, patterit, vesivaraaja yms. uusia mutta talo vanha ja vuotaa kuin seula.

Onko teillä arviolasku? Kurkkasitko vastaako mittarinlukemat laskun lukemaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Korostan vielä, että meillä on sähkölämmitys ja lämminvesi lämmitetään omalla sähköllä.

No ei toi sitten niin isolta vaikuta. Sähköyhtiöiden sivuilta löytyy semmosia laskureita, joilla voi arvoida sähkönkulutuksen, hae googlella vaikka "arvioi oma sähkönkulutuksesi" tms.

Tsadaa.... haluatteko kauhistua!!!
Meillä 70 neliöinen rivari rak.-89 ja suorasähkö lämmityksenä + lämminvesivaraaja
Pari päivää sitten tuli sähkö lasku 160 vitun euroa!!!! *pitelee sydänalaansa*

Alkuperäinen kirjoittaja minä:

Aika normaali riippuen eristyksistä. Meillä oli 200 e kuukaudessa suoralla sähkölämmityksellä olevassa vanhassa puutaloasunnossa (80 neliötä). Voinee päätellä, että sen eristykset oli melko hatarat...

Meillä on samanlainen asunto ja sähkölasku kun aloittajalla, sähkölämmitteinen rivarikolmio ja 2kk lasku 170-200e... Meillä on myös takka joka hoitaa lämmityksen, niistä sähköpattereista sulakkeet pois ollut alusta asti!! Eikö se muka auta asiaa, jos on ko. lämmitysjärjestelmä mutta sitä ei käytä :D ilmeisesti ei :O

Yhteistyössä