Johan se Susanna Penttilä ehti kauan äitinä ollakin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
"Entinen playboy-pupu Susanna Penttilä, 36, hakee vastasyntyneelle vauvalleen lastenhoitajaa.

Työntekijän tulee olla luotettava sekä hänellä pitää olla kokemusta vauvoista.

- Etsittävä henkilö tekee myös muita kotitöitä kuten pesee pyykkiä, siivoaa, laittaa ruokaa yms. Suski kertoo työvoimatoimiston nettisivuilla.

Vaaleaverikkö omistaa Férrer-vaateliikkeen ja on julkisuudessa kertonut jatkavansa työntekoa äitiydestään huolimatta.

Susannan esikoispoika syntyi 24. kesäkuuta terveenä. Perheen isäntä on Suskia 10 vuotta nuorempi Petri Lempiö."

Lukeeko missään että minkälaisella työajalla ja koska hän hoitajaa tarvitsee?
Mun ystäväni on kampaaja ja 9 kk poissaolo olisi tarkoittanut aikamosta asiakaskatoa, hän oli 3 kk täysin kotona ja vanhempainvapaalla teki vähän töitä silloin lapsella oli hoitaja (1-10h/vko tai jotain sellaista)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Lukeeko missään että minkälaisella työajalla ja koska hän hoitajaa tarvitsee?
Mun ystäväni on kampaaja ja 9 kk poissaolo olisi tarkoittanut aikamosta asiakaskatoa, hän oli 3 kk täysin kotona ja vanhempainvapaalla teki vähän töitä silloin lapsella oli hoitaja (1-10h/vko tai jotain sellaista)

Ilmossa lukee osapäivätyö

asiaan sen enempää puuttumatta,jokainenhan tekee omat ratkasunsa..
mutta luulisi että tuossa iässä on jo kerenny töitä tekeen niinpaljon että viihtyisi edes sen "sallitun" äitiysloma/vanhempainvapaa-ajan kotona vauvankanssa.
kysyisellä henkilöllä ei kumminkaan ole pulaa rahasta.

Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:
Mä hoidin joskus 2-kymppisenä yhden rikkaan butiikin pitäjän lasta siitä asti kun se oli 3 kuukautta.. Se oli ihanaa mutta kamalaa. Vauva oli mun kanssa 9 tuntia joka arkipäivä ja kiintyi muhun niin, että itki kun lähdin illalla kotiin... :(

Mietin kanssa että vauva kiintyy läheisesti hoitajaan, ei tässä tapauksessa äitiin -ainakaan niinkuin pitäisi.

kyllä meilläkin käy siivooja. Mikä ettei keventää kotityökuormaa niin että sitten voi keskittyä lapseen kun on sen aika. Jos kerran on varaa.

Mitään erityistä kunniaa ei tule pyykin pesusta kotiäidin sädekehään...

Alkuperäinen kirjoittaja tosifiksulaihajakaunis:
Mä hoidin joskus 2-kymppisenä yhden rikkaan butiikin pitäjän lasta siitä asti kun se oli 3 kuukautta.. Se oli ihanaa mutta kamalaa. Vauva oli mun kanssa 9 tuntia joka arkipäivä ja kiintyi muhun niin, että itki kun lähdin illalla kotiin... :(

Voi apua! Kuulostaa kauhealta, sekä sun että lapsen kannalta.

Mäkin mietin miksei lapsen isä voi hoitaa sitä.

Yhteistyössä