Onko Anu Saukko niminen henkilö oikeasti olemassa vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onko tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielestä yks hauskimmista kuulemistani sukunimiyhdistelmistä on Puukko-Ahmed. Tätä Rouva Puukko-Ahmedia joskus haastateltiin jossain lehdessä ja kyllähän tuo nimi pikkusen nauratti...

keino vaahto...sen niminenkin on olemassa.onhan noita paljon.oikeesti,eikö vanhemmat yhtään mieti mitä nimiä antavat??!! vaikka kuin ois tykästynyt vaikka tuohon anu-nimeen mut jos sukunimi on saukko,niin haloo,kandeis vähä miettiä!!

Kun työskentelin kassalla, mulle tuli aina silloin tällöin asiakas nimeltä: Matti Tatti. Pelkäsin jopa oikein miehen tuloa, koska jostain syystä meinasi aina ruveta tyrskähtelemään naurusta...

nimeltään Karhu-Apteekki. Tietty sinne piti soittaa kakarana ja kysyä että onko Karhuapteekissa.
On, kuului vastaus. NO AJAKAA SE POIS SIELTÄ!! kamala räkätys perään ja luuri kiinni. Heh heh.
:-)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika kamala jos Lerssi sukunimen omaava antais pojalleen nimeks just Jorma tai tytölleen Ansa.

Sit ois Jorma Lerssi ja Ansa Lerssi eli LerssiAnsa.

Serkun vanha ala-asteen aikainen opettaja oli Uuno Lerssi.

Joskus monta vuotta sitten uutisissa haastateltiin ala-asteikäistä tyttöä koulukiusaamisesta, nimi oli Mercedes Pentti, ei ollut huomannut kiusaamista koulussaan. Onneksi näin.

Ja paras sukunimiyhdistelmä, mutta positiivisessa mielessä Kohtalo-Törmänen.

Jorma Mällinen, Jorma Kova, Jorma Löllö, Kurre Orava, Anu Saukko, Hellä Hiiri, Impi Kiimala, Aina Kiimala, Mimmi Teräs, Anto Otto, Raita Kangas, Jalo Karhu, Voitto Varis, Aimo Jorma, Lempi Mainio, Jorma Koukku, Lempi Patja, Sorja Malli, Unelma Malli, Valio Hirvi, Arvo Hirvi, Sisko Siro, Tintti Lintunen, Aimo Kolli, Unelma Sulonen, Valo Lamppu, Uljas Paksujalka, Lempi Karvanen, Helle Kesälä, Anna Kotti, Aimo Finni, Aina Sikiö, Arvo Möykky, Mainio Valio, Jessika Sikala, Kielo Kukkanen, Tyyni Karhu, Meri Myyrä, Vuokko Keto, Lempi Runsas, Into Mättö, Aina Himonen, Vappu Pilli, Ansa Jänis.

Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Mun kaverilla on Naamiksessa kaverina Anu xxxxx Saukko (xxxxx:n tilalla siis on tyypin toinen etunimi nimi, jota en nyt halua tänne laittaa).

Entisessä kotikaupungissa asui muinoin Pasi Kuutti -niminen poika. :xmas:

Alkaakohan toinen nimi E:llä?

Alkuperäinen kirjoittaja tuttuko:
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Mun kaverilla on Naamiksessa kaverina Anu xxxxx Saukko (xxxxx:n tilalla siis on tyypin toinen etunimi nimi, jota en nyt halua tänne laittaa).

Entisessä kotikaupungissa asui muinoin Pasi Kuutti -niminen poika. :xmas:

Alkaakohan toinen nimi E:llä?

Tai B:llä?

Yhteistyössä