H
Hih
Vieras
Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Alkuperäinen kirjoittaja totisesti amatsoni:Pitkät naiset vaan on rumiaMiksi korostaa sitä rumuutta vielä pidentämällä itseään?? En ymmärrä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitkiä ja pitkäsäärisiä naisia korkokengät erityisesti pukevatkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Alkuperäinen kirjoittaja totisesti amatsoni:Pitkät naiset vaan on rumiaMiksi korostaa sitä rumuutta vielä pidentämällä itseään?? En ymmärrä!
Ei mua ainakaan pituus rumenna.
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Pitkät naiset on upeita korkokengät jalassa
Alkuperäinen kirjoittaja MLL:Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Alkuperäinen kirjoittaja totisesti amatsoni:Pitkät naiset vaan on rumiaMiksi korostaa sitä rumuutta vielä pidentämällä itseään?? En ymmärrä!
Ei mua ainakaan pituus rumenna.
Joo, ei ole kyllä ikinä kukaan tullut rumaksi sanomaan, eikä pituudesta ole kiusattu edes alaluokilla. Olen 176 cm pitkä. Itseäni välillä häiritsee pituus, joten harvoin pidän korkkareita, niissäkin suosin jotain 5 cm korkoa. En osaa kyllä korkeemmilla kävelläkkään nätisti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihanv valtavalta näytä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:Alkuperäinen kirjoittaja Hih:Käytättekö yli 5 cm korkkareita, tuleeko jotenkin " iso ihminen " olo? Minä oon 182 cm, ostin tuossa saappaat mis 6 cm korko, mies sanoi et ootpa amatsooni kengät jalassa, ei sitä itse huomaa kun peilistä katsoo.
Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihanv valtavalta näytä.
Juuh, ei tuo mies ole kun 179 cm, mut ei se sitä häiritse eikä myös muakaan.