V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä ne häät 2011?
ei kun nyt kesäkuussa olis tarkoitus![]()
Auts.. Meinaatko että on vielä valinnanvaraa??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä ne häät 2011?
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna0075:ja jos ei mikään kelpaa ku on liian kallista , älkää menkö naimisiinVitsi...
Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:On vaikeaa olla aktiivinen paikkakunnalla jossa on asunut vasta hetken aikaa eikä tunne paikkoja ja kun tosiaan yritti kysyä jotain, niin annettiin linkki johonkin viisi vuotta vanhaan kommentiin josta ei kyllä tänä päivänä enää ole mitään hyötyä.
Etsimme tiloja noin sadalle hengelle. Majoitusta ei tarvita jos juhlapaikka ei ole kovin kaukana keskustasta (alle 20 km). Maalaisromantiikka mielyttäisi ja esim. tuo Turkansaari olisi kovasti mieluinen, mutta tekisimme ehkä mieluiten tarjoilut itse. Raatin nuorisotilasta olen laittamassa sähköpostia (vaikkei siinä mitään maalaisromanttista kyllä olekaan) ja esim. Kellon nuorisotilaa kyseltiin, mutta se oli juurikin näiden emme vuokraa enää yksityisille paikkoja. Häät on keväällä joten koko porukan pitää mahtua tarvittaessa sisälle, mutta olisi mukava jos jonkinlaiset pihatilat kuitenkin olisi.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna0075:ja jos ei mikään kelpaa ku on liian kallista , älkää menkö naimisiinVitsi...
se on se meidän toinen vaihtari :snotty:
siis jos ei saada järjestettyä häitä sellaisina kuin ne halutaan niin sitten mennään vain maistraattiin ja ollaan ilman juhlia.. koska kyllä sen rahan mieluummin sijoittaa sitten johonkin muuhun kuin häihin jotka ei ole mieleiset..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä ne häät 2011?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:en oo ap mutta meille voi suositella paikkaa oulun seudulta!
Turkansaaressa on aivan ihana pieni, vanha kirkko (250 hlö) ja juhlapaikka. Alue on museoaluetta ja todella idyllinen ja tunnelmallinen. Sitä suosittelisin.
http://www.ouka.fi/ppm/turkansaari/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä ne häät 2011?
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna0075:öö.. minkä tahansa paikan saa vaikuttamaan linnalta, jos vaan osaa koristella jne. Ja jos tuntivuokra on halpa, jää rahaa siihen koristeluunkin. ja ainakin siinä paikassa missä mä pidin juhlat, saa polttaa kynttilöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:On vaikeaa olla aktiivinen paikkakunnalla jossa on asunut vasta hetken aikaa eikä tunne paikkoja ja kun tosiaan yritti kysyä jotain, niin annettiin linkki johonkin viisi vuotta vanhaan kommentiin josta ei kyllä tänä päivänä enää ole mitään hyötyä.
Etsimme tiloja noin sadalle hengelle. Majoitusta ei tarvita jos juhlapaikka ei ole kovin kaukana keskustasta (alle 20 km). Maalaisromantiikka mielyttäisi ja esim. tuo Turkansaari olisi kovasti mieluinen, mutta tekisimme ehkä mieluiten tarjoilut itse. Raatin nuorisotilasta olen laittamassa sähköpostia (vaikkei siinä mitään maalaisromanttista kyllä olekaan) ja esim. Kellon nuorisotilaa kyseltiin, mutta se oli juurikin näiden emme vuokraa enää yksityisille paikkoja. Häät on keväällä joten koko porukan pitää mahtua tarvittaessa sisälle, mutta olisi mukava jos jonkinlaiset pihatilat kuitenkin olisi.
Mekin olemme asuneet vain muutaman vuoden emmekä edes mene siellä naimisiin missä asumme. Niitä ketjun tietoja päivitellään sitä mukaa kuin uutta tietoa saadaan. Sinne ketjuun tunkee jatkuvasti niitä, jotka eivät itse viitsi etsiä yhtään tietoa vaan kysyvät suoraan paikoista. Se on monista aika turhauttavaa, kun ne kaikki tiedot löytyy siitä ketjusta. Se ketju elää koko ajan, vaikka alkupään viestit ovatkin 5 vuotta vanhoja. Siis onko ne häät nyt keväällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Johanna0075:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja Johanna0075:ja jos ei mikään kelpaa ku on liian kallista , älkää menkö naimisiinVitsi...
se on se meidän toinen vaihtari :snotty:
siis jos ei saada järjestettyä häitä sellaisina kuin ne halutaan niin sitten mennään vain maistraattiin ja ollaan ilman juhlia.. koska kyllä sen rahan mieluummin sijoittaa sitten johonkin muuhun kuin häihin jotka ei ole mieleiset..
no käykää ees katsomassa niitä paikkoja?
Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:Olen käynytkin siellä ja enimmäkseen siellä on saanut tietoja tyyliin Kruunumakasiini on tosi hyvä paikka mutta sitä ei enää vuokrata ja Tervatoppila on hieno paikka mutta sitäkään ei enää vuokrata. Eli yritetty on, mutta kun ei auta.
Siis oikeasti olet lukenut sen yli 70 sivuisen ketjun mitään löytämättä? Sitten en kyllä osaa enää auttaa.
Siitä 70 sivuisesta ketjusta 30 sivua ylistää Rauhalaa ja toiset 30 Jazzvinttiä eli ei ollut minusta kovinkaan informatiivinen, varsinkin kun se on aloitettu vuosia sitten.
Luehan vielä uudelleen ja ajatuksen kanssa. Mä olen lukenut useamman kerran ja hyvin ja monipuolisesti on löytynyt infoa monista, monista kymmenistä paikoista ja sitä kautta löysimme itsekin paikkamme. Tuolla foorumilla vaan on se, ettei ihmiset jaksa kerta toisensa jälkeen vastailla kysymyksiin, joihin löytyy vastaukset valmiina siitä ketjusta. Pitää olla itsellä aktiivinen!
Millaista paikkaa te etsitte? Vierasmäärä rajaa jo paljon, samaten tarviiko olla yöpaikkoja, saako vielä oman pitopalvelun, omat juomat jne. Kannattaa nyt aluksi jotkut rajat vetää.
On vaikeaa olla aktiivinen paikkakunnalla jossa on asunut vasta hetken aikaa eikä tunne paikkoja ja kun tosiaan yritti kysyä jotain, niin annettiin linkki johonkin viisi vuotta vanhaan kommentiin josta ei kyllä tänä päivänä enää ole mitään hyötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos en väärin muista niin Turkansaaren alueella ei saa tupakoida. En sitten tiedä miten tupakoinnin voi järjestää.
Varjakan kartanon vuokra on nykyään törkeän kova, olikohan 1300 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:On vaikeaa olla aktiivinen paikkakunnalla jossa on asunut vasta hetken aikaa eikä tunne paikkoja ja kun tosiaan yritti kysyä jotain, niin annettiin linkki johonkin viisi vuotta vanhaan kommentiin josta ei kyllä tänä päivänä enää ole mitään hyötyä.
Mekin olemme asuneet vain muutaman vuoden emmekä edes mene siellä naimisiin missä asumme. Niitä ketjun tietoja päivitellään sitä mukaa kuin uutta tietoa saadaan. Sinne ketjuun tunkee jatkuvasti niitä, jotka eivät itse viitsi etsiä yhtään tietoa vaan kysyvät suoraan paikoista. Se on monista aika turhauttavaa, kun ne kaikki tiedot löytyy siitä ketjusta. Se ketju elää koko ajan, vaikka alkupään viestit ovatkin 5 vuotta vanhoja. Siis onko ne häät nyt keväällä?
Ei vaan keväällä 2011, eli aikaa on vielä runsaasti. Joo kyllähän sitä päivitetään, mutta ainakaan toistaiseksi kun ollaan vielä ihan alkuvaiheessa suunnittelua en löytänyt noita kovin käytännöllisiksi. Täytyy tutustua varmaan uudemmankin kerran vielä. Kiitos kuitenkin sulle asillisesta suhtautumisestaTää on aika suo kokemattomalle.
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:Olen käynytkin siellä ja enimmäkseen siellä on saanut tietoja tyyliin Kruunumakasiini on tosi hyvä paikka mutta sitä ei enää vuokrata ja Tervatoppila on hieno paikka mutta sitäkään ei enää vuokrata. Eli yritetty on, mutta kun ei auta.
Siis oikeasti olet lukenut sen yli 70 sivuisen ketjun mitään löytämättä? Sitten en kyllä osaa enää auttaa.
Siitä 70 sivuisesta ketjusta 30 sivua ylistää Rauhalaa ja toiset 30 Jazzvinttiä eli ei ollut minusta kovinkaan informatiivinen, varsinkin kun se on aloitettu vuosia sitten.
Luehan vielä uudelleen ja ajatuksen kanssa. Mä olen lukenut useamman kerran ja hyvin ja monipuolisesti on löytynyt infoa monista, monista kymmenistä paikoista ja sitä kautta löysimme itsekin paikkamme. Tuolla foorumilla vaan on se, ettei ihmiset jaksa kerta toisensa jälkeen vastailla kysymyksiin, joihin löytyy vastaukset valmiina siitä ketjusta. Pitää olla itsellä aktiivinen!
Millaista paikkaa te etsitte? Vierasmäärä rajaa jo paljon, samaten tarviiko olla yöpaikkoja, saako vielä oman pitopalvelun, omat juomat jne. Kannattaa nyt aluksi jotkut rajat vetää.
On vaikeaa olla aktiivinen paikkakunnalla jossa on asunut vasta hetken aikaa eikä tunne paikkoja ja kun tosiaan yritti kysyä jotain, niin annettiin linkki johonkin viisi vuotta vanhaan kommentiin josta ei kyllä tänä päivänä enää ole mitään hyötyä.
Mä olen ollut vieraana Oulunsalossa Varjakan saaressa ja se oli aivan ihana paikka. En osaa sanoa minkälaista toimintaa siellä nykyään on, mut eiköhän sen saa selville, jos kiinnostus herää =)
Alkuperäinen kirjoittaja dg:Mielenkiintoista että nyt on maaliskuu ja kesäkuussa pitäisi olla häät.
Aikas hyvä tahti saa olla jos on näin myöhäseen tilankin kanssa liikkeellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko teillä ne häät 2011?
No aika myöhään olette todellakin liikkeellä.
Varsinkin kun puhutaan stadista niin...
Ja siis miksi tulee suvun kanssa riitaa jos vuokraatte sen minkä haluatte?
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja dg:Mielenkiintoista että nyt on maaliskuu ja kesäkuussa pitäisi olla häät.
Aikas hyvä tahti saa olla jos on näin myöhäseen tilankin kanssa liikkeellä.
ei niitä aina tartte vuootta suunnitella. varsinkin jos noin pieni juhla et vihkiminen ja sit 5 tunnin ruokailu-oleskelu. eri asia kuin kermakakku pitsihirviö unelmätäydelliset häät jotka päätyy jonkun hysteeriseen kohtaukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:No mites poliisien kesäkoti (vai mikä lieneekään)?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:No mites poliisien kesäkoti (vai mikä lieneekään)?
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:Alkuperäinen kirjoittaja ?:No mites poliisien kesäkoti (vai mikä lieneekään)?
katsoin sen ja hinta olsi ainakin ok, ja se olis vapaanakin.. täytynee tutkailal lisää![]()