O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:No eipä lopu ruoka jos nuo lakkoilee. Ei ole ruokaa nähneetkään mössöt. Voisivat vaikka sulkea tehtaansa vallan.
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Mua vaan eniten huolettaa tuossa saakelin lakossa et miten me pärjätään ku kolmelta päivältä tulee vaan lakko avustus 16e päivä ja ollaan just nyt muutenkin aika kusessa!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Mutta siis työnantajan vaatimukset ihan älyttömät!! |O |O :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Onneksi on pakastimessa vielä 5 joulukinkkua
Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:Mua vaan eniten huolettaa tuossa saakelin lakossa et miten me pärjätään ku kolmelta päivältä tulee vaan lakko avustus 16e päivä ja ollaan just nyt muutenkin aika kusessa!!! :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Mutta siis työnantajan vaatimukset ihan älyttömät!! |O |O :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Katherine Wheel:Kyllä sen töissä huomas, kun tuli vaan 1/5 tilatuista leivistä. Jännityksellä odotamme, millasella kuormalla Atria yllättää...
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Ainakin meidän kaupassa leipähyllyt olivat ihan tyhjiä jo kuudelta - että on ne ihmiset hamstranneetMä leivon itse, jos leipä kaupasta loppuu.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Hyvä että menevät lakkoon! Kerrankin oikeasta syystä tuo lakko!