Mies ei osaa tehdä ruokaa eikä ole yhtään kiinnostunut asiasta! Muilla sama?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja K a t i
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

K a t i

Vieras
Osaa keittää kaurapuuron, kun kerron "ohjeet", mutta siinäpä se onkin sitten hänen keittämiset! Tekee kyllä muita keittiöjuttuja esim. tyhjää/täyttää tiskikonetta, siivoaa ruoat ja astiat pois kun syöty...

Onko mulla ainoa mies, joka ei nykyaikana osaa tehdä ruokaa???

No mulla taas on mies joka luulee osaavansa tehdä ruokaa, mutta ei sen kokkauksia pysty kukaan muu syömään kuin se itse :D Heittää kaikenmaailman ainekset kattilaan sekaisin ja keittää ne mössöksi... ja sitten saattaa loukkaantua kun mulle ja lapselle ei maistu.

Täällä. Ei osaa laittaa ruokaa muuten kuin niin että vieressä neuvon (jos silloinkaan). Ei minkäänlaista yritystä tai kiinnostusta ole. Toisaalta onhan se helppo tulla aina valmiiseen pöytään. Monesti olen toivonut että ruokaa laittaa jos vaikka olen ollut kaupungilla tms, mutta ei..

Meillä mies kun tekee tekee sellasia äijä annoksia, paljon rasvaa yms.. Joten mä tykkään kokata ja tiedän ettei pamahda tohon vyötärölle tai menen yöunet kun närästää niin helkutisti:)

Meillä mies kokkaa enemmän kuin minä. Hän tekee pääasiassa sellaiset arkiruoat ja on niissä mestari, mä taas olen sokerileipuri, jälkiruokakokki ja juhla-aterioiden valmistaja. Toimii ainakin meidän huushollissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mulla taas on mies joka luulee osaavansa tehdä ruokaa, mutta ei sen kokkauksia pysty kukaan muu syömään kuin se itse :D Heittää kaikenmaailman ainekset kattilaan sekaisin ja keittää ne mössöksi... ja sitten saattaa loukkaantua kun mulle ja lapselle ei maistu.

Sama!

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Tehkää yhdessä, siinä se pikkuhiljaa oppii. :)

Oiskin ukko kotona joskus kun ruuanlaitto on menossa. :D

Sama meillä, häipyy jonnekin ja jättää mut nälkäisten lasten kans selviämään keittiöön... eikä tosiaan sitä kaurapuuroa enempää osaa valmistaa.

Mun mies ei tee juurikaan ruokaa eikä oikein osaakaan. Toisaalta se harmittaa mutta en viitsi asiasta ottaa suurempaa pulttia koska kaikkiin muihin kodin töihin ottaa osaa kiitettävästi.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Tehkää yhdessä, siinä se pikkuhiljaa oppii. :)

Oiskin ukko kotona joskus kun ruuanlaitto on menossa. :D

Sama meillä, häipyy jonnekin ja jättää mut nälkäisten lasten kans selviämään keittiöön... eikä tosiaan sitä kaurapuuroa enempää osaa valmistaa.

Juu, näin meilläkin.. Ennen tykkäsin ruuanlaitosta mutta nyt mitä nopeemmalla pääsee sen parempin, 1-vuotias pyörii ja kitisee jaloissa koko ajan.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Mun mies ei tee juurikaan ruokaa eikä oikein osaakaan. Toisaalta se harmittaa mutta en viitsi asiasta ottaa suurempaa pulttia koska kaikkiin muihin kodin töihin ottaa osaa kiitettävästi.

Just samoin olen ajatellut tästä!

...ja varmasti ainakin kokkaan vaikken juuri muuta tekisikään.

Hyvää ajanvietettä, loistoharrastus ja aina yhtä kiintoisaa!

Miehet, jotka eivät suostu kokkaamaan, eivät varmasti tee juuri muutakaan, eli ellet ollut ajatellut viettäväsi loppuikääsi keittiössä ja kodinhoitohuoneessa, heitä äijä lauluun äkkiä!

Yhteistyössä