Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Aika hauskaa, parin minuutin päästä tuli uusi vastaus:
Jarmo Korpela to me
show details 11:14 AM (3 minutes ago)
Moi.
Suomi-vaunu lastenvaunut on valmistettu Kaukoidässä niin kuin lähes kaikki muutkin lastenvaunut. Suomessa ei valmisteta enää yksiäkään vaunuja vaan ommellaan mahdollisesti muutama pehmuste kiinni vaunuihin, että saadaan lätkä made in Finland. Muutenkin kannattaa suhtautua varauksella mitä alkuperämaasta on kerrottu. Ei välttämättä kannata luottaa made in Sweden lätkäänkään vaan pikemminkin tilalla voisi lukea Made in Poland.
YSTÄVÄLLISIN TERVEISIN
Jarmo Korpela
Myyntijohtaja
Suomen SuurMyynti
Pursimiehenkatu 3
24100 Salo
Alkuperäinen kirjoittaja f:Miksi tää myyntijohtaja vetää vastaukseen mukaan muitakin merkkejä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja f:Miksi tää myyntijohtaja vetää vastaukseen mukaan muitakin merkkejä?
Niin ja miks myyntijohtaja vastaa ensin tylysti ja sitten hetken harkinnan jälkeen vastaa pitkän kaavan kautta selitellen?
Ajattelin kysäistä kuluttaja asiamiheltä onko toi laillista markkinoida noita tolla nimellä...
Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja f:Miksi tää myyntijohtaja vetää vastaukseen mukaan muitakin merkkejä?
Niin ja miks myyntijohtaja vastaa ensin tylysti ja sitten hetken harkinnan jälkeen vastaa pitkän kaavan kautta selitellen?
Ajattelin kysäistä kuluttaja asiamiheltä onko toi laillista markkinoida noita tolla nimellä...
Saati sitten mustamaalata muita merkkejä. Vastauksessa viitataan selvästi Emmaljungaan ja Brioon.
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja f:Alkuperäinen kirjoittaja Tinii harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja f:Miksi tää myyntijohtaja vetää vastaukseen mukaan muitakin merkkejä?
Saati sitten mustamaalata muita merkkejä. Vastauksessa viitataan selvästi Emmaljungaan ja Brioon.
No jospa ensin odotettaisiin että tulee oikea vastaus mustalta nimimerkiltä
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:No jospa ensin odotettaisiin että tulee oikea vastaus mustalta nimimerkiltä
Alkuperäinen kirjoittaja Tinii:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:No jospa ensin odotettaisiin että tulee oikea vastaus mustalta nimimerkiltä
Mikä oikea vastaus??
Tinii harmaana olin minä ihan yhtälailla mutta vain puhelimen kautta webbaillen...
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:Kiitos Tinii. No joka tapauksessa mä kerron sitte omia käyttökokemuksia, ku olen päässyt heittämään niillä lenkkiä.
Kiitos myös Jarmo Korpelalle selvennöksestä. Mun mielestä on tärkeintä just se, että standardit täyttyy.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Munkin mielestä nimi on harhaanjohtava ja mun mielestä Korpelan vastauksetkin ovat tylyhköjä.
Mutta se ei tietenkään poissulje sitä etteikö kärrit vois olla ihan laadukkaat ja positiivista myös, että vastaukset tuli nopeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei ole kokemusta, mutta kuvien perusteella en ostais!! Paljon sellaisia osia jotka menee helposti rikki.
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:Mistä kohtaa menee kuvien perusteella rikki? Ja voisitko laittaa myös sellaisten vaunujen kuvaan linkin, mitkä ei mene kuvan perusteella rikki? Mielenkiintoista, että täällä tulee paljon negatiivista palautetta sellaisilta, joilla ei ole käytännön kokemusta nimenomaan näistä vaunuista.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Hmm. Linkki ei toimi ts. service unavailable.
Olisi ollut kiva nähdä millaisista vaunuista on puhe.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:mä olen huomannut, että tällä palstalla on aika yleistä latoa jostain vähänkin "halvemmasta" tai oudommasta näitä negoja mielipiteitä vaikkei omaa käyttökokemusta edes olisi.
esim tripp trapp kopiothan on ihan perseestä heidän mukaan joilla se Oikea tripp trapp on. ja halpisvaunut ( esim firkon ) on jäykät paskat jne ja pitää olla ne emmaljungat vähintään.
en tiedä mistä toi johtuu.meillä on emma easy syöttis ja todella hyvä ollut sekä halpisluokan kärryt ja ei mitään vikaa niissäkään.
kai se on vaan että jotkut ei kestä että joku vois olla tyytyväinen "vähempään" ja kokee että se on Hyvä![]()
huh,pien avautuminen aiheesta. kun on usein tullu toi mieleen ja nyt sen sitte tähän kirjotin![]()