Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nuo kommenttit edustaa kyllä katkeran naisen perussettiä.. vastaavaa näkee missä tahansa missä liikaa naisia yhdessä paikassa.
No mulla kyllä on yksi miespalstailijakin avautunut ulkonäköä haukkumaan... Hän tuskin on kade, mulla ei kasva parta. Mikä lie hänellä syynä. Muistat varmaan kuka herrasmies oli kyseessä. ei ihan mun suosikki tääl palstalla se.
hei mä muuten ajoin sun ohi viikko sitten![]()
Ensin kiinnitin huomion ihanan nauravaisiin äitiin ja poikaan. sitten tunnistinkin![]()
Rieputa! Noin pieni kuva...Näytät pirteältä, nätiltä ja mukavalta.
![]()
Hih. No et sä semmoselta oo isoissakaan kyllä näyttänyt.Pieni kuva juuri siksi, etten näyttäisi väsyneeltä, rumalta ja inhottavalta.
kauniita naisia taas![]()
Ei ole, mutta siunustelin tuota hänen oikean kätensä käytöstä. Voiko ruskeakielisempää ollakaan?Mä en huomannutkaan, että täällä sellainenkin kuva on.
Onhan se joo kamalaa jos joku on positiivinen ja mukava. Ollaan mieluummin kaikki oikein ilkeitä toisillemme, niin maailmasta tulee parempi paikka.
Onhan se joo kamalaa jos joku on positiivinen ja mukava. Ollaan mieluummin kaikki oikein ilkeitä toisillemme, niin maailmasta tulee parempi paikka.
minusta kaikki kuvat ketjussa ovat nättejä. Uskaltaakohan kukaan enään laittaa kun taas meni koko juttu riitelyks :S
Laitan kohta mun ahterin tänne. Siinä haukkujille omistettua materiaalia :heart:
Lupaat vaan, etkä kuitenkaan laita :headwall:
minusta kaikki kuvat ketjussa ovat nättejä. Uskaltaakohan kukaan enään laittaa kun taas meni koko juttu riitelyks :S