Palstaprojekti vk 38 Kesämuistot skräpäten

Mistä parhaat muistot?

• Nalkuttava Talonmies

Ääniä: 0 0,0%
  • Taevahan Tosi

Ääniä: 1 5,0%
  • One large coffee to go

Ääniä: 18 90,0%
  • Chef

Ääniä: 0 0,0%
  • Leukistinen aksolotli

Ääniä: 1 5,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    20

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Nalkuttava Talonmies

Taevahan Tosi
KopioIMG_8082.jpg

One large coffee to go

chef
scrab.jpg

Leukistinen aksolotli
Rukoilijasirkka • IRC-Galleria

Äänestys alkaa klo 20:00 ja päättyy 21:00 ja kaikki palstailevat (rekisteröityneet) saavat äänestää

Viimeksi muokattu:
Mä juoksen tässä tähtitanssien mainostauoilla, hienoa kun saitte munkin kuvan mukaan. :)

Minusta ihana tuo, että mummun muistoihin, olipa sit kyse kukista tai muista, liittyy aina joku ruokamuisto tai resepti. =) Mut niinhän se vaan on. Aloin itse heti muistelemaan lämmöllä mummon ihanaa makaroonivelliä, jota me lapset toivottiin joka vierailulla. :D

Mä oon niin palstaprojektiaddikti, että nousen haudastakin... Ei vaan olo on parempi, mutta onneksi tein ton tekeleen ennenkuin venäytin niskaani...

No hyvä et joku on itsellä alkaa addiktio hävitä kun ei vaan aika riitä kaikkeen millään ja tässä nyt kärsii parisuhde. Mies jo lupas toimittaa koneen lokkien taivaaseen.

Meilläkin ukko alkaa nähdä punaista, kun mainitsen tuhertavani jotain palstaprojektiin...

Meillä tahtoo olla niin vähän yhteistä aikaa et jos toinen tulee 19.00 sunnuntai iltana töistä ja molemmat sännätään aamulla taas aikasin töihin ja siinä oli sitten taas useemman illan yhdessä olot niin toinen alkaa oikeesti nähdä punasta kun se yhteinen aika uppois siihen kun mä juoksen palstalla :ashamed:

Mä juoksen tässä tähtitanssien mainostauoilla, hienoa kun saitte munkin kuvan mukaan. :)

Minusta ihana tuo, että mummun muistoihin, olipa sit kyse kukista tai muista, liittyy aina joku ruokamuisto tai resepti. =) Mut niinhän se vaan on. Aloin itse heti muistelemaan lämmöllä mummon ihanaa makaroonivelliä, jota me lapset toivottiin joka vierailulla. :D

Se resepti osu lehdessä just silmiin kun avasin ja mummut on tunnetusti just semmosia ruoka muistoihin liittyviä. Omaan mummooni tuo osuu vielä tosi hyvin kun se leikkelee mullekkin välillä ohjeita lehdistä ja on ihan tohkeissaan miten ihana ohje se on ja miten mun on pakko kokeilla sitä :heart:

Yhteistyössä