kalastajan vaimo - suosituin blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukkija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies on naista vanhempì? Tai vaikka ois nainen miestä vanhempi? Eikä se sitä 20 vuotta vanhempi ole, vaan yli 10 vuotta...

Blogi on mukava. Ja kyllä se mies jossain kuvissa on. Olen tosiaan kiinnittänyt kanssa huomioita, että se on joku viiskymppinen. Mut oli näköjään vähän nuorempi.

Ainoa mikä ärsyttää, on lukijoiden ällökommentit. Nytkin siellää oli kuvia jostain logintekijän tekemistä pullista, ja voi taivas mitä palvontaa. Ne kun oli niiiin hienoja ja herkullisia. Kuivan näköisiä peruspullia sanon minä!

Mä ''järkytyin'' kun kuulin bloggaajan iän, olen ulkonäön perusteella ajatellut häntä n. 34-vuotiaaksi, tai erittäin nuorekkaaksi nelikymppiseksi, mutta hän onkin vain kolme vuotta mua vanhempi...

Olipa ihan erilainen blogi, kuin olin mielikuvan kehitellyt päässäni. Olen lukenut mainintoja kyseisestä blogista useinkin ja mielsin sen sellaiseksi Myrskyluodon Maija-tyyppiseksi. Mitä se nyt sitten onkaan.:)

Mä tykkään Kalastajan vaimosta, itse asiassa se on ainoa blogi, jota seuraan ihan säännöllisesti. Symppiksen oloinen perhe. Blogista löytyy omaan makuuni sopivia vaate-, kauneus- ja sisustusvinkkejä. Lukiessa tulee aina hyvä fiilis.

Joissain kuvissa Johanna näyttää ihan Tanja Karpelalta, joten voi olla, että monille senkin takia tulee mielleyhtymä reilu kolmekymppisestä naisesta. Mutta oli miten oli, kaunis hän mielestäni on joka tapauksessa.

Luen mielelläni kyseistä blogia. Myönnän kyllä välillä olevani aika tylsistynyt kun samat jutut pyörii ja vaatteet ovat aika tylsiä välillä. Olen odottanut jotain repäisyä Johannalta.

Yhteistyössä