Mieheni on treffeillä kuuman mimmin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katkera mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieheni ei ehdottanut illallista, vaan tämä nainen. Tullut Helsinkiin kahdeksan maissa, menee yöksi keskustassa sijaitsevaan hotelliin. Eipä siinä oikein muu olisi tullut kyseeseen kuin illallinen, kun eivät kuitenkaan yökerhoon tmv. lähde.

Ulkomailla asuva ulkomaalainen nainen, tavanneet 2v sitten -> kyllä saa erikoinen nainen olla, jos kuvittelee tapaamisesta mitään tapaamista enempää. Varsinkin, jos sun mies on kertonut olevansa perheellinen.

Hassuahan se olis, jos tyyppi kerran tulee Suomeen ja Helsinkiin ja kuitenkin on fb tuttu miehesi kanssa, eikä tapaisi tätä ollenkaan.

Mutta miehesi olisi kyllä mahdollisesti voinut ehdottaa jotain muuta tapaamismuotoa kuin illallista.

Voihan tollanen todellakin olla ihan viatonta kaverijuttuu vain,mut...'
No joo..musta tos joku ny haiskahtaa..

Ihan ku tyyppi hyväksyis sen et miehensä treffailee muita naisia.

Ulkomailla asuva ulkomaalainen nainen, tavanneet 2v sitten -> kyllä saa erikoinen nainen olla, jos kuvittelee tapaamisesta mitään tapaamista enempää. Varsinkin, jos sun mies on kertonut olevansa perheellinen.

Hassuahan se olis, jos tyyppi kerran tulee Suomeen ja Helsinkiin ja kuitenkin on fb tuttu miehesi kanssa, eikä tapaisi tätä ollenkaan.

Ai, mun mielestä on nimenomaan hassua, että jos he ovat kerran tavanneet 2 vuotta sitten, niin miksi heidän välttämättä on nyt edes tavattava. Jos mä oon joskus reissussa törmännyt johonkin tyyppiin ja jutellut hänen kanssaan, niin ei mulla kyllä riitä mielenkiinto 2 vuoden päästä tällaista tyyppiä lähteä tapaamaan, jos omassa parisuhteessa on kaikki hyvin.

Ja mun mielestä myöskin tuon kauniin naisen on hyvin helppo saada mies sänkyyn... Todennäköisesti ei kauheasti tapaamisia luvassa, mutta sehän on miehelle vaan plussaa, ei jää kiinnikään kun toinen ei voi jäädä roikkumaan.

Miehen housuissa kutisee jonkun verran. Olisi ihan sinisilmäistä uskoa, että olisi pelkkää kaveruutta. Välttämättä mitään ei tapahdu, mutta typerää on olla viemättä ikiomaa vaimoaan jonkun ulkomaanihmeen nähtäväksi. Haiskahtaa. Ja fb tuttavuus on jatkunut jo monta vuotta..... voisin aika helposti nauraa niille, jotka eivät ihmettele asiaa yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kirjoittaja;22144917:
Mieheni ei ehdottanut illallista, vaan tämä nainen. Tullut Helsinkiin kahdeksan maissa, menee yöksi keskustassa sijaitsevaan hotelliin. Eipä siinä oikein muu olisi tullut kyseeseen kuin illallinen, kun eivät kuitenkaan yökerhoon tmv. lähde.

Tarkoitin lähinnä, että miehesi olisi voinut vastaehdottaa jotain muuta. Että käyvät juomassa yhdet oluet tms. Jos miehellä olisi ihan puhtaat jauhot pussissa, niin olisi ehkä itsekin arvioinut illallisen olevan vähän liikaa. Mutta miettikää itse, vastaava tilanne ja menisitte ekaa kertaa jonnekin vieraaseen maahan, jossa ette ole koskaan käynyt. Vanha matkaseura, kuitenkin ei mitään ole "tapahtunut", sen jälkeen viestitelty fb:ssä. Etkö voisi kuvitella tapaavasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen kirjoittaja;22145002:
Soitin ja käskin hänet kotiin, aikoi tulla puolen tunnin päästä. Vituttaa.

Arvaan jo tarinan jatkon, mutta antaa ap:n itse kertoa... ;) :D *lähtee valmistamaan poppareita ja ottaa tuolista hyvän asennon*

Jessus miten sekasia naisia täällä :D

Tarkennus. Meinaan siis noita "menisin itse mukaan, esittäytymään ja katsomaan millainen se on" -tyylejä. Onneksi suhteenne perustuu luottamukselle! :laugh:

Viimeksi muokattu:
ja onhan se tottakai miehelle kiva tommonen käytäntö, että saa ihan luvan kanssa tapailla muita naisia :whistle:
Nii-i, musta olis ainakin aika kauhee käytäntö semmonen, etten saisi tavata kavereita ja ystäviäni, tai muita ihmisiä ylipäänsä. Olivat he sitten miehiä tai naisia. Ja munkin miehen mielestä on ihan kiva semmonen käytäntö, että saa jopa tavata muita ihmisiä kuin mua. Vaik ne sattuiskin oleen naisia. Aattele.

[QUOTE="vieras";22145332]Nii-i, musta olis ainakin aika kauhee käytäntö semmonen, etten saisi tavata kavereita ja ystäviäni, tai muita ihmisiä ylipäänsä. Olivat he sitten miehiä tai naisia. Ja munkin miehen mielestä on ihan kiva semmonen käytäntö, että saa jopa tavata muita ihmisiä kuin mua. Vaik ne sattuiskin oleen naisia. Aattele.[/QUOTE]

Rauhotu nyt Sirkkis.

[QUOTE="vieras";22145432]Rauhotu nyt Sirkkis.[/QUOTE]
Haha, vai Sirkkis olen. :D Oon täällä silloin tällöin kirjoitellut harmaana kun en ole rekisteröitynyt, ja täytyy sanoo et oli kyllä eka kerta kun mua on epäilty joksikin vakkariksi! Mutta sun teoriassa on semmoinen aukko, että ex-Rukoilijasirkka tuolla aiemmin ilmoitti että hän ei ap:n kuvaileman kaltaisesta tilanteesta tykkäisi. Mä taas olen toista mieltä. Että nyt vähän skarppaat niin ehkä susta vielä tulee hyvä palstasalapoliisi!

Putosin kärryiltä; miehesi tapasi naisen ollessaan sinkku, mutta sinä odotit tuolloin kuopustanne? Eli olitte erossa tuolloin väliaikaisesti? Ja nyt teillä on mennyt huonosti ja mies lähti taas naista tapaamaan?

[QUOTE="vieras";22145463]Haha, vai Sirkkis olen. :D Oon täällä silloin tällöin kirjoitellut harmaana kun en ole rekisteröitynyt, ja täytyy sanoo et oli kyllä eka kerta kun mua on epäilty joksikin vakkariksi! Mutta sun teoriassa on semmoinen aukko, että ex-Rukoilijasirkka tuolla aiemmin ilmoitti että hän ei ap:n kuvaileman kaltaisesta tilanteesta tykkäisi. Mä taas olen toista mieltä. Että nyt vähän skarppaat niin ehkä susta vielä tulee hyvä palstasalapoliisi![/QUOTE]

Hölönpölön.

Uusimmat

Yhteistyössä