Tämä tulee mun muksuille uuden vuoden lahjaksi:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en vaan tiedä osaako 3,5v käyttää sen, 6v osaa ainakin, mut pienempi en tiedä, vaikka se muutenkin osaa kotona käyttää kaikki laitteet ja osaa parempi kuin mä pelata kaikki pelit ja nintendot

Aha. Kai olet ostanut lapsille varastoon myös pyhäinpäivä, isäinpäivä, äitienpäivä, vappu, kuolleiden muistopäivä ja juhannus lahjat.
Aika vaatimaton ja halpa lelu mielestäni.

mitä ne saa itsenäisyyspäivä lahjaksi? Entäs loppiaislahjaksi? Niin ja entäs 1 adventin lahjaksi. Mut huomenna on kyl tiistai, mitä ne saa silloin lahjaksi? Sä taidat korvata rakkauden ja yhteisen ajan roinalla.

Tilasin:D, vkon sisällä ne jo tulee, mut ei haita pilotan:D

Vahingossa vaan istuin vessassa ja selailin se hobbyhallin kuvasto, kun näin sen, oli pakko heti päästä nettiin tilamaan:laugh:

Taitaa palstalaiset olla vähän tyhmiä kun eivät jo tajua että ap haluaa nimenomaan tollasia reaktioita. Menevät JOKA KERTA täysillä mukaan. Hohhoijaa, alkaa olla jo nähty tää show.

Sun kannattais tehdä lahjotus vaikka ensi ja turvakotiin tai jollekkin vähäosaiselle perheelle.

Olen muuten senkin tehnyt noin 4krt:)

lisään vielä

vaikka en mikään rikas ole

niin ja jokainen on mun mielestä kuitenkin itse voi saada rahaa tai edes yrittää, en mäkään istuu paikalla ja rahaa tippu mun päähään

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun lapset pärjää paremmin, kun saa rakkautta, eikä sitä yritetä korvata tavaralla. Mut kukin tyylillään. Väittäisin kuitenkin, ettei tavarapaljous tee onnelliseksi, vaan se, että on turvallinen ja rakastava koti, vaatetta päälle ja ruokaa syödäkseen. :)

[QUOTE="jenna";22363441]Mun lapset pärjää paremmin, kun saa rakkautta, eikä sitä yritetä korvata tavaralla. Mut kukin tyylillään. Väittäisin kuitenkin, ettei tavarapaljous tee onnelliseksi, vaan se, että on turvallinen ja rakastava koti, vaatetta päälle ja ruokaa syödäkseen. :)[/QUOTE]

Ui ui ja mun lapset ei ikinä siitä saa, huoh, tämä palsta, aina ihmettelen:)

Rahallako lastesi rakkauden ostat? Mitäs kun kuolet ja et olekkaan enää toteuttamassa lastesi toiveita. Siperia opettaa sitten lapsesikin mitä maailman meno on, ei pyörikään enää maailma heidän ympärillä. Ellet sitten jätä suurta perintöä, mikä tuolla kulutustahdilla tuskin on mahdollista.

Olen muuten senkin tehnyt noin 4krt:)

lisään vielä

vaikka en mikään rikas ole

niin ja jokainen on mun mielestä kuitenkin itse voi saada rahaa tai edes yrittää, en mäkään istuu paikalla ja rahaa tippu mun päähään

Totta tuokin, mutta esim. minä en pysty tekemään niin paljon töitä kun haluaisin kroonisen sairauteni takia joka sanelee paljolti elämääni. Joten sitten ollaan vähempi tuloisia, mutta annan sen ajan lapsilleni mitä en töitä pysty tekemään.

Rahallako lastesi rakkauden ostat? Mitäs kun kuolet ja et olekkaan enää toteuttamassa lastesi toiveita. Siperia opettaa sitten lapsesikin mitä maailman meno on, ei pyörikään enää maailma heidän ympärillä. Ellet sitten jätä suurta perintöä, mikä tuolla kulutustahdilla tuskin on mahdollista.

Silloin kun kuolen en enää voi mitään, mä en sellaista jaksa murehtia:)

Ui ui ja mun lapset ei ikinä siitä saa, huoh, tämä palsta, aina ihmettelen:)

No siltä se vaikuttaa, kun aina tänne tulet kertomaan jokaisen asian, mitä oot ostanut lapsillesi. Ja niitä on paljon. Kyllä mä uskon et sun lapset saa mahansa täyteen ja vaatteet päälle, mutta rakkauden ja huomionpuute on ilmiselvä, kun täytyy tuota tavaraa kantaa jatkuvasti kotiin. Huono omatunto, kun ei aika riitä?

Ja susta ja sun teksteistä ainakin paistaa kauas, ettet ole onnellinen. Kun mikään ei riitä, tyhjää oloa pitää paikata shoppailemalla ja lapset kärsii.. Mene ja hoida itsesi kuntoon, ihan lapsiesi takia, jos et itsesi.

Tuon ikäiset eivät tarvi tietokoneita tai muitakaan pelikoneita. Tuon ikäisille riittää hyvin vaikka kynä ja paperia, risut ja kävyt ja mielikuvitus.

Tuo sinun materialismi on hirveen sairasta. Etkö sinä yhtään ajattele millaiseen jamaan lapsiasi ajat? Tuleeko heistä ollenkaan yhteiskuntakelpoisia? Tämä on niin kuvottavaa, että lapsien rakkautta ostetaan materialismilla eikä anneta lapsien olla lapsia.

On meilläkin pelit ja vehkeet, mutta kouluikäiset eivät pelaa kuin kerran, pari kuussa. Ja tietyn aikaa. Niiden eteen tehdään myös kotitöitä. Ja kotitöillä ansaitaan myös rahaa. Rahan arvo opetetaan pienestä pitäen.

Jotenkin tuli mieleen ettet ole lapsena saanut tarpeeksi huomiota ja rakkautta vanhemmiltasi :(

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä