Tukiainen tunnustaa: "Olen välillä ottanut pari paukkua." (vaikka on raskaana)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nhnhnh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nhnhnh

Vieras
Johanna Tukiainen aikoo matkustaa Thaimaahan leirille, jossa hän puhdistaa elimistönsä.

– Olen välillä ottanut pari paukkua. Olen lukenut tarkkaan, että yksi tai kaksi lasillista ei vahingoita lasta, Johanna Tukiainen kertoo MTV3.fin Viihdeuutisille.

Tukiainen kertoi jymy-uutisen perjantaina, kun hän myönsi olevansa raskaana.

– Tämä on niin iso uutinen, koska kyse on loppuelämästäni. Suhteeni ei kuitenkaan ole hyvällä pohjalla. Olen masentunut. Lähden hermolomalle Thaimaahan pikkujoulukeikkojen jälkeen. Olen siellä leirillä, jossa puhdistetaan elimistö.

Lapissa asuvaa ystäväänsä Artoa Johanna aikoo tavata mahdollisimman pian. Johanna on seurustellut miehen kanssa epäsäännöllisesti viime keväästä saakka.

– Neuvottelemme siitä, koska menen esiintymään Rovaniemelle

(lähde mtv3)

Jotenkin vaan niin kauheeta. Suhde huonolla pohjalla. Raskausaikana on vähän nappailtu viinaa. Masennusta. Elämä tuntuu olevan muutenkin ihan sekaisin. Puhdistetaan elimistöä. Huoh.

Vetäähän se mm. rauhoittaviakin. Ai niin mutta eräskin huikean viisas palstamamma valisti tässä yksi päivä, että ne on ihan turvallisia raskausaikana, ja taitaapa olla suorastaan suositeltavaakin nappailla niitä kun on paksuna. Vähän pamia huuleen ni pysyy se mukulakin siellä mahassa paljon rauhallisempana :)

Tässä loistava esimerkki siitä, kun lapsi ei pysty vanhempiaan valitsemaan. Olisko paikallaan jonkun miettiä, mitä elämältään haluaa ja käyttäytyä sen mukaisesti?

Niin surullista. Tuksu haluaa sitä julkisuutta keinolla millä hyvänsä ja raaka media nauttii. :(
Joskus nauroin hänelle, mutta pitkään ei ole voinut kuin sääliä. Ikävä kyllä mulla on jotenki sellainen tunne, että hyvin ei tule tämä kaikki päättymään. :/

voisin lyödä vetoa, että viim. 2-4 viikon kuluttua Tuksu itkee seiskan etusivulla "keskenmenoa", eli tuskin koko raskautta edes on olemassakaan, julkisuutta pitää saada hinnalla millä hyvänsä :(

Yleensä olen abortointia vastaan, mutta tässä tapauksessa täytyy sanoa, että jos on totta niin abortointi olisi kyllä parempi vaihtoehto sikiölle, kuin koko raskauden kestävä (ja sen jälkeen jatkuva) kidutus....

Yhteistyössä