M
mämämä
Vieras
No hei haloo ehkä se 'naikkonen' tiesi että miehesi on lomalla, silloin ei ole kovin kohteliasta häiritä työasioilla??? Oletko pikkasen vainoharhainen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mämämä;22125039:No hei haloo ehkä se 'naikkonen' tiesi että miehesi on lomalla, silloin ei ole kovin kohteliasta häiritä työasioilla??? Oletko pikkasen vainoharhainen...
kumma meno täällä palstalla, kun suurin osa pitää sinua kummallisena ja mieheltä tuota normaalina touhuna.
minun mielestäni soittelussa on jotain kummallista? jos tapahtuu työaikaan ja nainen kaiken lisäksi ä-lomalla!!
ja jos soittelut selittyvät vielä jollain, niin milläs sitten se, että miehesi ei kerro sinulle? se on surullista :/ voimia. miehesi ei ilmiselvästi ole kaikista rehellisin ja avoimin mies :/
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;21409543:mut miks ei sit sano, et se naikkonen soittelee?? se mua ärsyttää!
Kyllä. Työkaverille soittelu todistaa tämän aukottomasti.
Voi hyvä luoja mitä porukkaa...
Jos on pelkkä kaveri, niin jos kerta on niiiiin hyvä kaveri et pitää lounailla yhdessä, eiks se vois tulla teille kylään, kysäseppä, että säki voit tutustua..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;21409552:aina soittaa vaan työaikana. en usko,et nyt on töihin liittyvää, kun on nyt äitiyslomalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsytys;22392313:sama soittelu jatkuu..eilen kysyin mieheltä, että "jokos se sun kamu on saanu vauvan?" mies vastasi vaa, et "mistä mä tiedän". ku ois pokkaa ollu, ni ois pitäny sanoo, et joka pv juttelette,etkä tommosta tiedä..
on vaan outoa,kun ollaan tässä lomalla oltu, ni eipäs tällä naikkosella ole nyt mitään asiaa... kertaakaan ei ole puhelin soinnut.