Kyllä minä saan sanoa vielä paljonkin, tämä on mielipidepalsta joten täällä saa mielipiteitään sanoa vaikkei niitä tosielämässä toitottaisikaan. Tämäkin harhakuva täällä tuntuu olevan että alkaisin raiskatulle ystävälleni tai tyttärelle ensimmäisenä kertomaan mitä kaikkea hän teki että MUKA ansaitsi raiskauksen. Se minua ihmetyttää että täällä on näin mustavalkoisesti ajattelevia ihmisiä. Että joko olet raiskaajan puolella tai häntä vastaan, ei ole mitään välimuotoa. Siis tottakai olen raiskaajaa vastaan mutta kyllä jos naisen toimet edesauttavat siihen että hänet raiskataan, on minusta tuohon asiaan puututtava. Jos vielä on tilanteita että sama toistuu. Poliisikin kertoi että on esim 16v. tyttö joka on tullut jo kolmesti raiskatuksi. Se on silloin itsetuhoista käyttäytymistä jos kohtaa aina samat tilanteet ja vaarat lopputuloksesta piittaamatta.
Ja tuohon provosointiin vielä; ehkäpä tyylini on sellainen että tykkään provosoida jos huomaan ihmisen olevan sellainen että vetää kilarit vain siitä että toinen on eri mieltä. Ja niinhän sitä sanotaan että ei se ole tyhmä joka provosoi vaan se joka provosoituu

Mutta mielipiteeni on pohjimmiltaan kyllä ihan totta; mielestäni jotkut naiset itse vaikuttavat siihen että tilanne menee raiskaukseksi. piste.